
Moderator: Moderator
pietrasiak2 napisał(a): A i sprawdz jeszcze czy do momentu tych 80 stopni dolny wąż z chłodnicy do termostatu przypadkiem się nie nagrzewa jak tak to nie domyka termostat tak na koniec przyszło mi do głowy by to sprawdzić.
pewnie masz licznik z napisem VDO na środku i od 20 km tak
? one oszukują sam wymieniałem kilka termostatów orginalne czujniki temp i dalej było 80 po wymianie licznika na taki od 0 mam równe 90 stopni podczas jazdy
a co do letniego powietrza to sprawdź czy wężyki wchodzące do kabiny są oba gorące jeśli jeden jest letni a drugi gorący to nagrzewnice masz zamuloną
a jeśli oba gorące to z klapki ciepłe zimne ci gąbka odpadła i chociaż bierzesz na max ciepłe to i tak zimne bokiem przelatuje
sprawdź jeszcze linki w nawiewach czy są dobrze założone za schowkiem od strony pasażera je widać albo po rozebraniu nawiewu 6 śrubek na gwiazdkę 

więc są 3 możliwości zapchana nagrzewnica( czesto jest tak jak ktoś chce zaoszczędzić i wyjmuje filtr pyłkowy i liście wlecą do nawiewu zatykają nagrzewnice) odczepiona linka od klapki ciepłe zimne lub ze starości odpadła gąbka z klapki ciepłe zimne i mimo ustawienia na gorące miesza ciągle zimne z ciepłym 
sprawdź czy obydwa węże wchodzące do kabiny od nagrzewnicy są tak samo gorące
Powrót do Klimatyzacja i Nawiewy
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości