Alarm i centralny zamek

Wszystkie informacje o instalacji elektrycznej

Moderator: Moderator

Postprzez mariusz325 » 26 sie 2012, o 18:54

a może wystarczy tylko bezpiecznik wyjąć
Avatar użytkownika
mariusz325
Gaduła
 
Posty: 488
Dołączył(a): 18 gru 2011, o 12:23
Lokalizacja: SMI
Rocznik: 1996
Silnik: 1900
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

 

Postprzez 15kamel » 26 sie 2012, o 19:28

bezpiecznik nie pomaga, nie wiem juz co z tym jest, jak podlaczam klemy to mrygaja mi kierunkowskazy i nie moge dezaktywowac alarmu pilotem;/
15kamel
Czytacz
 
Posty: 31
Dołączył(a): 21 lis 2011, o 18:48
Lokalizacja: Żyrardów

Postprzez mariusz325 » 26 sie 2012, o 19:33

a bateria w pilocie jest dobra ?? sprawdzałeś? bo mało kto pamięta o wymianie jej
Avatar użytkownika
mariusz325
Gaduła
 
Posty: 488
Dołączył(a): 18 gru 2011, o 12:23
Lokalizacja: SMI
Rocznik: 1996
Silnik: 1900
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez Zico63 » 26 sie 2012, o 19:44

15kamel napisał(a):wczesniej gdy sie odpielo klemy i zalozylo z powrotem trzeba bylo kliknac na pilocie bo alarm wył

To nie jest chyba fabryczny!!! I moja odpowiedź na PW niefabrycznego nie dotyczy.
A jeszcze spróbuj otworzyć kluczykiem PRAWE także drzwi - zamknięte pompką, mogą mieć mikroprzełącznik alarmu na "ON"!
Avatar użytkownika
Zico63
Members
 
Posty: 1569
Dołączył(a): 13 gru 2007, o 02:32
Lokalizacja: B.-B.

Postprzez 15kamel » 26 sie 2012, o 20:19

myślałem ze jest fabryczny bo jest dioda kolo rygla w drzwiach i kolo zapalniczki

sek w tym ze ja otwieralem wlasnie prawe drzwi bo lewe maja inny wklad, jutro popatrze kolo skrzynki bezpiecznikow czy jest ten alarm i jak tak to jak go odlaczyc? wypiac przekaznik?
15kamel
Czytacz
 
Posty: 31
Dołączył(a): 21 lis 2011, o 18:48
Lokalizacja: Żyrardów

Postprzez Zico63 » 27 sie 2012, o 00:16

Fabrycznie jest dioda TYLKO w drzwiach; obecność drugiej obok zapalniczki już rodzi wątpiwości czy jest to fabryczny.
Wówczas proste, opisywane na forum procedury zawodzą. Wszystko zależy od marki i modelu alarmu.
Jednak co do odcięcia zapłonu - sprawdza się jedno: od samej stacyjki, po kablu czarnym jeśli odcina zapłon lub czerwono-czarnym jeśli unieruchamia rozrusznik, wędrujemy i odszukujemy "pudełko". Wyjmujemy z odnalezionego ustrojstwa wtyczkę i zwieramy ten śledzony przewód z drugim takim wchodzącym do pudełka. Jeśli nie ma takiego samego - zwieramy już teraz bardzo ostrożnie z innym równie grubym. Byle nie cało czerwonym - to zwykle stały plus (choć zależy to tak na serio od tego, co "montażysta" miał pod ręką... ;-) ).
Jak trafimy, mamy obejście a sam alarm wywalamy, przewody najstaranniej izolujemy.

Ale może też warto otworzyć alarm, wysuszyć w domu, może poprawić lutowania?
Avatar użytkownika
Zico63
Members
 
Posty: 1569
Dołączył(a): 13 gru 2007, o 02:32
Lokalizacja: B.-B.

Postprzez 15kamel » 27 sie 2012, o 15:46

temat do zamkniecia, dzis sprawdzalem baterie w pilocie i miala tylko 6V a powinna miec 12V wymienilem i po sprawie
15kamel
Czytacz
 
Posty: 31
Dołączył(a): 21 lis 2011, o 18:48
Lokalizacja: Żyrardów

Postprzez Zico63 » 27 sie 2012, o 19:36

mariusz325 napisał(a):a bateria w pilocie jest dobra ?? sprawdzałeś? bo mało kto pamięta o wymianie jej


Punkcik dla Kolegi się przecież jeszcze należy.
A swoją drogą, bateria to tak podstawowa sprawa - że aż mi do głowy nie przyszła :lol:
Avatar użytkownika
Zico63
Members
 
Posty: 1569
Dołączył(a): 13 gru 2007, o 02:32
Lokalizacja: B.-B.

centralny na kluczyk steeli men

Postprzez noren13 » 28 sie 2012, o 00:20

Witam posiadam golfa 3 1.8 GT z 1992 roku i zakupilem centralke sterownika centralnego zamka i mam problem z jej podlaczeniem. Wiem ze jest to sterowanie plusem. Podlaczyc mam zamiar w miejsce pompki centralnego zamka zeby szybsze dojscie do kabli bylo. Pytanie co gdzie podlaczyc bo tematow jest duzo ale chce zeby dzialalo domykanie szyb i szyberdachu z kluczyka tak jak dotychczas. Centralka steeli men SM 188F.
noren13
Czytacz
 
Posty: 31
Dołączył(a): 31 sie 2011, o 17:34
Lokalizacja: lubelskie

Postprzez Zico63 » 28 sie 2012, o 00:53

Tam są typowe kolory i po sprawdzeniu przez Kolegę, czy zgadzają się kolory - powinien pasować taki sposób podłączenia:
Obrazek
Domykanie realizuje się tam przez dłuższe trzymanie przycisku "zamykanie" Obrazek lub "ciche zamykanie" Obrazek - o ile pamiętam; to wszystko musi być opisane w instrukcji.

W rysunkach (schematach podpięcia) tych centralek są warianty: sterowanie minusem, sterowanie plusem, sterowanie siłownikiem, zamek pneumatyczny. Wybieramy "sterowanie plusem" i tym rysunkiem się kierujemy. Jeśli nic Kolega nie przetnie a tylko się dołączy - wszystkie funkcje powinny być dostępne także "z kluczyka".
Avatar użytkownika
Zico63
Members
 
Posty: 1569
Dołączył(a): 13 gru 2007, o 02:32
Lokalizacja: B.-B.

Postprzez noren13 » 28 sie 2012, o 14:40

Kolego a kabelki pomaranczowy i pomaranczowo czarny co z nimi zrobic?
i ostatni tam gdzie na schemacie jest bagaznik u mnie jest szary i pisze wyjscie domykania szyb co z nim zrobic?

[ Dodano: 2012-08-28, 14:04 ]
Podlaczylem i zadnej reakcji slychac wylacznie sterownik i nic sie nie dzieje poza tym. Jakies pomysly?
noren13
Czytacz
 
Posty: 31
Dołączył(a): 31 sie 2011, o 17:34
Lokalizacja: lubelskie

Postprzez pablomed » 28 sie 2012, o 17:21

te 2 kabelki zostają niepodłączone
szary podłączasz za pomocą przerzutnika (przekaźnik zmieniający impuls masowy na plusowy - schemacik pod nazwą przerzutnik na forum) do tego samego szarego z centrala do którego podłacza się zamykanie i masz gotowe domykanie.

Tu masz schemat (powinieneś go nam wkleić sam) , używasz podschematu "sterowanie plusem" jak kolega wyżej napisał http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic2088503.html

Więc zrobiłes jakiś prosty błąd w montażu - przeanalizuj schemat i swoje działania jeszcze raz
pablomed
Members
 
Posty: 5992
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 18:01
Lokalizacja: małopolskie

Poprzednia stronaNastępna strona

- - -



Powrót do Elektryka

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 14 gości