Będę wieczorkiem. Wskażę. Ale z grubsza to te dwa czerwone.
[ Dodano: 2012-09-21, 20:18 ]
Jedynym unieruchamiającym (oprócz ostrzegawczych) działaniem tego alarmu jest rozpięcie przewodu do włączania elektromagnesu rozrusznika. To dwa kable czerwono-białe (jak wspomniałem) i zaznaczone na opracowanej fotce od Kolegi. Jeden z immobilisera w pinie 5 sześcioprzewododwej wtyczki, drugi jest wyjściem do elektromagnesu, pin 6 tej samej wtyczki. Po ich połączeniu, zostaje już tylko immo jako zabezpieczenie.
[ Dodano: 2012-09-21, 20:31 ]Matiuas napisał(a):Ja mam coś takiego u siebie i jest po prostu wyłączone

pod maską koło zbiorniczka wyrównawczego jest moduł tego alarmu (czy jak to się nazywa

) i tam jest wyłącznik na kluczyk

Czy my mówimy aby o tym samym urządzeniu? Mam wrażenie, że Kolega pisze o
SYRENCE ALARMU a nie alarmie:
Jest dodawana do
NIEfabrycznych alarmów, ma kluczyk a drugi włącznik "serwisowy" jest "ukrywany" przez montażystów za skrzynką bezpieczników. Nie ma to nic wspólnego z Volskwagenem, no - może tylko to, ze w nim jest...