Alarm i centralny zamek

Wszystkie informacje o instalacji elektrycznej

Moderator: Moderator

Postprzez Michałvw » 5 maja 2014, o 16:25

Bardzo dziękuję kolego łukasz1983, a czy kable mogę porozcinać i się wpiąć, bo pisze żeby nie rozcinać i już sam nie wiem?
Michałvw
Czytacz
 
Posty: 92
Dołączył(a): 12 wrz 2013, o 15:31
Lokalizacja: Lubelskie, okolice Puław

 

Postprzez Radi » 5 maja 2014, o 16:28

Masz sie tylko podpiąć nie odłączać/odcinać
Avatar użytkownika
Radi
Members
 
Posty: 2836
Dołączył(a): 16 lut 2009, o 12:15
Lokalizacja: GKA
Rocznik: 93
Silnik: 2.8 AAA
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez Michałvw » 6 maja 2014, o 22:13

Podpiąłem go dzisiaj (przy pompce w bagażniku)) i działa zamyka/otwiera, ale nie działa mi funkcja poszukiwania na parkingu, co zrobić żeby zadziałała http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/8f5 ... 6a085.html ?

tak ja podpiąłem:
- czarny (ze sterownika) do masy (ja podłączyłem tam gdzie masa pompki)
- czerwony (ze sterownika) do czerwono-biały (w pompce)
- biały (ze sterownika) do czerwono-biały (w pompce)
- biało-czarny (ze sterownika) do czerwono-biały (w pompce)
- żółty (ze sterownika) do szary (w pompce)
- żółto-czarny (ze sterownika) do zielony (w pompce)
- brązowy (ze sterownika) do czarno-zielony ( w kostce światła prawego)
- brązowy (ze sterownika) do czarno-biały ( w kostce światła lewego)

[ Dodano: 2014-05-07, 15:03 ]
Czy ktoś może mi pomóc?
Michałvw
Czytacz
 
Posty: 92
Dołączył(a): 12 wrz 2013, o 15:31
Lokalizacja: Lubelskie, okolice Puław

Postprzez łukasz1983 » 7 maja 2014, o 19:39

Michałvw napisał(a):- czarny (ze sterownika) do masy (ja podłączyłem tam gdzie masa pompki)
to jest ok
Michałvw napisał(a):- czerwony (ze sterownika) do czerwono-biały (w pompce)
to jest ok
Michałvw napisał(a):- biały (ze sterownika) do czerwono-biały (w pompce)
To jest źle.Biały ze sterownika powinien być do szarego w pompce
Michałvw napisał(a):- biało-czarny (ze sterownika) do czerwono-biały (w pompce)
To jest źle.Biało-czarny ze sterownika powinien być do zielonego w pompce
Michałvw napisał(a):- żółty (ze sterownika) do szary (w pompce)
To jest źle.Żółty ze sterownika powinien być do biało-czerwonego w pompce
Michałvw napisał(a):- żółto-czarny (ze sterownika) do zielony (w pompce)
To jest źle.Żółto-czarny ze sterownika powinien być do biało-czerwonego w pompce
Avatar użytkownika
łukasz1983
Members
 
Posty: 2079
Dołączył(a): 2 wrz 2012, o 16:40
Lokalizacja: RKR
Rocznik: 1993
Silnik: 1.6 ABU 1.8 Z18XE
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez Michałvw » 7 maja 2014, o 21:59

Bardzo dziękuję, jutro poprawię :-)

[ Dodano: 2014-05-08, 12:34 ]
Pisze że jest opcja POSZUKIWANIE NA PARKINGU, jak ją podłączyć żeby zadziałała, zrobiłem tak jak kolega wyżej napisał przemieniłem kable, ale nadal nie mogę dojść co zrobić żeby zadziałało?
Michałvw
Czytacz
 
Posty: 92
Dołączył(a): 12 wrz 2013, o 15:31
Lokalizacja: Lubelskie, okolice Puław

Postprzez łukasz1983 » 8 maja 2014, o 15:00

Michałvw, A jak przytrzymasz dłużej któryś przycisk to nie uruchamia się szukanie?
U mnie jak przytrzymam na 3 sekundy zamknij to włącza mi się właśnie ta funkcja.
Ewentualnie ta funkcja to lipa,i jej nie masz,po prostu naciąganie,bo istnieje też taka możliwość.
Avatar użytkownika
łukasz1983
Members
 
Posty: 2079
Dołączył(a): 2 wrz 2012, o 16:40
Lokalizacja: RKR
Rocznik: 1993
Silnik: 1.6 ABU 1.8 Z18XE
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez Michałvw » 8 maja 2014, o 20:55

Działa, jak przytrzymam przycisk z 3 sekundy zamknij to kierunki migają po woli 4 błyśnięcia, a jak przytrzymam przycisk otwórz to są szybkie błyśnięcia
Michałvw
Czytacz
 
Posty: 92
Dołączył(a): 12 wrz 2013, o 15:31
Lokalizacja: Lubelskie, okolice Puław

Postprzez luki1980x » 22 cze 2014, o 21:47

witam :) koledzy mam kilka pytan:)
1. czy w ori golfowskim alarmie po przekręceniu kluczyka kierunkowskazy powinny dawac jakiś znak ze auto zostało zamknięte lub otwarte?
2. czy po przytrzymaniu kluczyka w pozycji otwartej otwierają się szyby i powinien otworzyć się tez dach? i to samo podczas zamkniecia?
Dolozylem do mojego kompletnego golasa ori wiazke i niby wszystko działa (el. szyby, lusterka, grzanie lusterek, grzanie foteli, c. zamek) poza tymi dwoma problemami, o które pytam.
z góry dziekuje za kazda podpowiedz i sugestie. i jeszcze prosba, ponieważ jestem laikiem jeżeli chodzi o elektronikę (chociaż dalem rade to podlaczyc i niby nie było wielkiej filozofii), to jesli można to najprostrzym jezykiem prosze:) pozdrawiam
Avatar użytkownika
luki1980x
Berbeć
 
Posty: 13
Dołączył(a): 20 lis 2013, o 15:04
Lokalizacja: Bolesławiec

Postprzez SanchoPancho » 19 sie 2014, o 22:45

Witam mam taki problemik, mianowicie rozsypal mi się pilot od centralki i teraz chciałbym juz dorobić sobie kluczyk z centralnym typu scyzoryk, pytanie moje brzmi, programuje się jakoś piloty w golfie 3? Z góry dziękuję ;-)
Piłeś nie jedź, nie piłeś ... wypij :P

Moja Golfina :) zapraszam :P
http://www.golf3.pl/topics2/moja-golfizna-vt34028.htm

Crash Test Golfa III jak na ten rok prod. to naprawde całkiem całkiem :)
http://www.youtube.com/watch?v=jyU7oqPE ... re=related
Avatar użytkownika
SanchoPancho
Badacz tematu
 
Posty: 209
Dołączył(a): 20 cze 2011, o 10:52
Lokalizacja: Wągrowiec

Postprzez david446 » 22 sie 2014, o 19:53

witam mam taki problem z centralnym zamkiem.Mianowicie czasami zatrzasną się drzwi jak jestem w aucie.Centralny nie chce zamknąć się po przekręceniu kluczyka w zamku(otwiera normalnie).A czasami nawet zamyka się sam.Co może być przyczyną takiego zachowania
Proszę o pomoc
david446
Berbeć
 
Posty: 5
Dołączył(a): 25 lut 2014, o 09:09
Lokalizacja: Wągrowiec
Rocznik: 1994
Silnik: 1600 ABU
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez snowfox » 23 wrz 2014, o 11:40

poproszę o pomoc w kwestji alarmu - Scorpion
bo mam własciwie w jakimś sensie podobny problem
tzn - nie potrafie momentami odpalić auta

mam założoną blokade zapłonu, która wyłacza sie zaraz po zamknięciu dzrzwi zamkiem centralnym i jak otwietam drzwi i siadam do samochodu jeśli w kilkanascie sekund nie przycisne ukrytego guzika to włacza sie alarm.
Od jakiegoś czasu wsiadam do samochodu to mam problem z wyłaczeniem tego systemu. Bo mam diode która miga i jeśli sie nie wyłączy to zna ze blokada cały czas jest aktywana.
I tak czasami wciskam ten guziczek i po 100 razy czasem 1 czasem 2-3 i załapuje. Sęk w tym ze ostatnio to zanim odpale to męcze sie w samochodzi i po 5min. jeśli nie wyłączy sie po 10sek to zamykam drzwi zamkiem centralnym i otwieram i wówczas mam kolejne sekundy na odłaczenie blokady i tak do skutku :zly: prosze zatem o podpwoeidz czy to kwestja samego włącznika czy jakiejś wady na instalacji.
No i w ostateczności ile jest pracy jeśłi w całości chciałbym zlikwodować ta blokade bo już mnie to zaczyna delikatnie mówiąc irytować
snowfox
Czytacz
 
Posty: 81
Dołączył(a): 12 wrz 2013, o 09:28
Lokalizacja: Sosnowiec

Postprzez łukasz1983 » 23 wrz 2014, o 21:36

snowfox, Dostań się do kabli,od tego włącznika,ściągnij z nich izolację,i zamiast naciskać włącznik zewrzyj ze sobą kable (pod warunkiem,że do tego włącznika idą TYLKO DWA kable,jak idzie ich więcej to tak nie rób).
Jak alarm się wyłączy,to winny włącznik.
Avatar użytkownika
łukasz1983
Members
 
Posty: 2079
Dołączył(a): 2 wrz 2012, o 16:40
Lokalizacja: RKR
Rocznik: 1993
Silnik: 1.6 ABU 1.8 Z18XE
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Poprzednia stronaNastępna strona

- - -



Powrót do Elektryka

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot] i 15 gości