Mortiis napisał(a):Ja mam przelot od kolektora, usunołem kata i środkowy, momet sie poprawił, szybciej się wkręca na obroty, co do spalania to mi nie wiele więcej pali, skoro planujesz zrobić mody wydechu przydało by sie pomysleć też o dolocie powietrza odpowiednim
Masz coś zamiast kata? Czy od kolektora jest tylko rura zakończona tłumikiem sportowym?
A jak z głośnością wydechu?
Rury są oryginalnych rozmiarów czy większe??


i bedzie czysty
.Skladasz spowrotem ,przykrecasz sonde,wpinasz sonde do kostki, odpalasz auto i sam sie przekonasz ze jesli masz szczelny uklad to nie bedzie glosniejszy,a gluty z kata idziesz sprzedac,na literka bedzie spokojnie
polak potrafi.Największy problem jest u mnie z odkręceniem samego katalizatora bo tam tak jest pordzewiałe że nakrętki na śrubach są okrągłe
,trza będzie kątówką tam zadziałać w wolnej chwili