logi do oceny

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

Postprzez xxhooliganxx » 7 kwi 2012, o 10:49

przewody wygladaja na szczelne...

Zaworek mam taki:

http://allegro.pl/show_item.php?item=2222508095

gora - przewod czerwony
bok - przewod granatowy
dol- przewod czarny

[ Dodano: 2012-04-07, 11:11 ]
Podłaczenie wyglada nastepujaco:

N75:

Obrazek


czerwony i niebieski (niebieski nie wiem gdzie idzie dokladnie):



Obrazek


czarny:

Obrazek
xxhooliganxx
Czytacz
 
Posty: 31
Dołączył(a): 13 mar 2012, o 19:39
Lokalizacja: Piła

 

Postprzez Bradley » 7 kwi 2012, o 13:23

Czarny owszem, od n18 to do vacum pompy idzie, ale w n75 czarny powinien isc do rury ssacej, ktora idzie od przeplywomierza i zmierza do turbiny. Na gorze rurki jest krociec.
xxhooliganxx napisał(a):(niebieski nie wiem gdzie idzie dokladnie

Sprawdz czy w ogole dokads zmierza czy nie dynda luzno.
VW Vento 1.9TDI 1Z ++ :)
Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0
Bradley
Fanatyk
 
Posty: 1120
Dołączył(a): 15 maja 2009, o 13:17
Lokalizacja: Bielsko-Biała / Katowice

Postprzez xxhooliganxx » 7 kwi 2012, o 13:46

Czyli chyba jest cos zamieszane...

Znalazlem wlasnie taki fajny schemacik podlaczenia n75:

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/2e5 ... acaef.html

[ Dodano: 2012-04-07, 14:01 ]
n18 - byl podlaczony do rury ssacej, a n75 do vacum... wiec po zamianie, z nadzieja ze to wkoncu to pojechalem sie przejechac i... dalej to samo. Zrobilem dodatkowo jeszcze raz log 011:

http://vaglog.rtnet.pl/szopen-98_79952.html
xxhooliganxx
Czytacz
 
Posty: 31
Dołączył(a): 13 mar 2012, o 19:39
Lokalizacja: Piła

Postprzez slawek5t » 7 kwi 2012, o 15:19

Zrobiłem dla Ciebie coś :)

Obrazek
podłączenie n75

Obrazek

numer 1 to jest oczywiscie kolor niebieski który jest z boku zaworka n75
zaś nr 2 to czerwony :)


Obrazek
A tutaj podpięcie u mnie zaworka egr.


.......

Może i dziecinnie to zrobiłem ale nawet ktos kto sie nie zna , sprawdzi czy ma dobrze podpięte!

Spróbuj również rozruszać cięgno turbiny...
Powodzenia

[ Dodano: 2012-04-07, 14:25 ]
Turbo pompuje ale zaworek ewidentnie nie zbija cisnienia i łapie not lauf.

Sprawdź schematy które Ci dałem
Mój golfik
Avatar użytkownika
slawek5t
Members
 
Posty: 1993
Dołączył(a): 15 cze 2011, o 00:05
Lokalizacja: Pomorskie

Postprzez xxhooliganxx » 7 kwi 2012, o 15:35

podłaczenie jest takie jak na schemacie u Ciebie... mialem tylko odwrotnie to co pisalem

[ Dodano: 2012-04-07, 14:38 ]
niebieski od n75 takze wyczulem reka, ze jest podlaczony pod turbo
xxhooliganxx
Czytacz
 
Posty: 31
Dołączył(a): 13 mar 2012, o 19:39
Lokalizacja: Piła

Postprzez slawek5t » 7 kwi 2012, o 15:38

Tam gdzie ty masz czarny, ja mam zaślepione a obok mam trójnik (ostatnie foto)

heh każdy ma inaczej :)

ale u mnie chyba jest okej. i auto ciągnie normalnie.

jak masz podłączony ten czarny zaworek ? ? ?

[ Dodano: 2012-04-07, 14:41 ]
Zmostkuj czerwony z niebieskim i sie przejedź......
Mój golfik
Avatar użytkownika
slawek5t
Members
 
Posty: 1993
Dołączył(a): 15 cze 2011, o 00:05
Lokalizacja: Pomorskie

Postprzez Bradley » 7 kwi 2012, o 15:44

W takim razie jesli jestes pewien podlaczenia i szczelnosci wezykow to zdejmij niebieski i czerwony z n75 i polacz je razem (np. za pomoca wkladu z dlugopisu). Wtyczki z n75 nie wypinaj. Zrob loga 11 grupy.
VW Vento 1.9TDI 1Z ++ :)
Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0
Bradley
Fanatyk
 
Posty: 1120
Dołączył(a): 15 maja 2009, o 13:17
Lokalizacja: Bielsko-Biała / Katowice

Postprzez slawek5t » 7 kwi 2012, o 15:49

Napewno masz ten czarny podpięty do rury dolotowej powietrza ?
A troche z prawej strony jest tez wezyk który idzie do kompa .......
Mój golfik
Avatar użytkownika
slawek5t
Members
 
Posty: 1993
Dołączył(a): 15 cze 2011, o 00:05
Lokalizacja: Pomorskie

Postprzez xxhooliganxx » 7 kwi 2012, o 16:06

No u mnie wyglada to nieco inaczej:

Obrazek

Obrazek


n75 - wpiete do rury dolotowej powietrza
n18 - do vacum

Bajpas robilem zanim przyszedl n75 i oprocz poprawy w dolnych partiach nic nie bylo rowniez...

[ Dodano: 2012-04-07, 15:21 ]
u mnie nie ma tego co jest u Ciebie:

Obrazek
Ostatnio edytowano 7 kwi 2012, o 16:25 przez xxhooliganxx, łącznie edytowano 1 raz
xxhooliganxx
Czytacz
 
Posty: 31
Dołączył(a): 13 mar 2012, o 19:39
Lokalizacja: Piła

Postprzez slawek5t » 7 kwi 2012, o 16:22

No ale zrób ten bajbas wraz z dynamicznymi 011.

[ Dodano: 2012-04-07, 15:29 ]
wyczytałem że nie masz tego drugiego zaworka bo nie masz klimatyzacji
Mój golfik
Avatar użytkownika
slawek5t
Members
 
Posty: 1993
Dołączył(a): 15 cze 2011, o 00:05
Lokalizacja: Pomorskie

Postprzez xxhooliganxx » 7 kwi 2012, o 16:39

przewody wygladaja na cale no ale moze po prostu to ich wina jest i wymagaja wymiany ?

Tak przypuszczalem, ze to moze byc od klimatyzacji.

Ostatnio jak jechalem na bajpasie to nie robilem logow ale po prostu czulem, ze jest identycznie, wiec po co znow logowac ?
xxhooliganxx
Czytacz
 
Posty: 31
Dołączył(a): 13 mar 2012, o 19:39
Lokalizacja: Piła

Postprzez slawek5t » 7 kwi 2012, o 16:56

żeby zobaczyć wartość doładowania...

Bradley, jesli przewód byłby dziurawy to też by przeładowało ?

Ja u siebie zregenerowałem zaworek i zarzegnałem not laufa.

Jak masz czas to pobaw sie swoim starym n75...
Może akurat sie uda :)

Tylko dziwi mnie że na bajpasie jechał tak samo.. Powinien byc słabszy :?: :-|
Mój golfik
Avatar użytkownika
slawek5t
Members
 
Posty: 1993
Dołączył(a): 15 cze 2011, o 00:05
Lokalizacja: Pomorskie

Poprzednia stronaNastępna strona

- - -



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google Adsense [Bot] i 23 gości