Dynamiczne - w miare okej, mozesz sprobowac przeczyscic przepływke  Izopropylem. (ciut zaniża powyzej 3k rpm)
Na mniejszych obr  lekko przeładowuje na turbinie ale moze to byc spowodowane  klękającym n75 -  jesli auto nie wpada w tryb awaryjny to jest OK i nie musisz sie martwic na razie.
Jesli chodzi o kąt to jest zły ale nie tragiczny.
Poprawi troche rozruch .
PS: w grupie 001  sprawdzasz dawke,  ale temp płynu ma byc 90 stopni 
[ Dodano: 2013-02-11, 16:20 ]teraz na wykresie masz troche nad czerwoną linią,  musi byc ciut  powyżej niebieskiej - około 50-55 (kąt wtrysku) grupa 000  Basic Settings.
Chodzi Ci tylko o cięzkie palenie ?  Nie tylko kąt  jest ważny.
Wazne również:
- szczelne przewody oraz pompa (aby paliwo się nie cofało )
- sprawne dobrej firmy swiece żarowe.
- rozrusznik musi szybko krecic czyli  :
  a)  dobry akumulator
  b) rozrusznik w dobrym stanie 
[ Dodano: 2013-02-11, 16:23 ]Jesli spełnisz te warunki i ustawisz prawidłowy kąt to auto nawet z rana przy dużych mrozach  zapali Dosłownie na dotyk kluczyka - odrazu.  Nie usłyszysz nawet obrotów  rozrusznika 
