logi do oceny

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

Postprzez palio » 9 lut 2013, o 13:17

To w takim razie kierownice zmiennej geometrii zacięte. Znajdują się w pozycji w pozycji max. Jazda z takim przeładowaniem może źle się dla niej skończyć.

Na zgaszonym silniku sprawdź sztangę przy gruszce czy się rusza.
Tu masz zdjęcie gdzie się znajduje http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/325 ... 404dd.html

Powinna chodzić płynnie w zakresie około 2 cm. Na zapalonym silniku powinno ją wciągać. Jak możesz to wrzuć do tematu loga BS 011.
Avatar użytkownika
palio
Administrator
 
Posty: 3891
Dołączył(a): 24 mar 2010, o 20:45
Lokalizacja: Fajsławice
Rocznik: 95
Silnik: 1Z++
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

 

Postprzez darkker » 9 lut 2013, o 19:25

dokurzacz rozebrany i wyczyszczony. łpoatki przycnały w jednym miejscu. pkt dla ciebie za zainteresowanie.mam nadzieje że teraz będzie wszystko ok :super:

statyczne
tu statyczne z BS:
Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/lukas79.ino_113377.html
Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/lukas79.ino_113378.html
darkker
Badacz tematu
 
Posty: 202
Dołączył(a): 2 gru 2007, o 20:04
Lokalizacja: Inowrocław

Postprzez palio » 9 lut 2013, o 19:37

Po logach w BS widać, że wszystko działa. EGR - ok a kierownice w suszarce ruszają się.

Dla pewności wrzuć dynamiczne 003+008+011 i 003+010.
Avatar użytkownika
palio
Administrator
 
Posty: 3891
Dołączył(a): 24 mar 2010, o 20:45
Lokalizacja: Fajsławice
Rocznik: 95
Silnik: 1Z++
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez hellaflush » 9 lut 2013, o 20:03

Jaka jest różnica czy logi dynamiczne będą na 3 czy 4 biegu?
Avatar użytkownika
hellaflush
Gaduła
 
Posty: 802
Dołączył(a): 10 maja 2012, o 17:02
Lokalizacja: 71

Postprzez palio » 9 lut 2013, o 20:12

Ogólnie to żadna.
Avatar użytkownika
palio
Administrator
 
Posty: 3891
Dołączył(a): 24 mar 2010, o 20:45
Lokalizacja: Fajsławice
Rocznik: 95
Silnik: 1Z++
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez hellaflush » 9 lut 2013, o 20:50

Ok. A statyczne 001, 004, 007, 013 trzeba robić jakiś określony czas?
Avatar użytkownika
hellaflush
Gaduła
 
Posty: 802
Dołączył(a): 10 maja 2012, o 17:02
Lokalizacja: 71

Postprzez darkker » 9 lut 2013, o 23:11

logi po czyszczeniu. juz mi sie nie chciało robic pojedynczych:
Grupy: 003,008,011 - http://vaglog.rtnet.pl/LUKAS79.INO_113662.html

chyba jest juz lala :mrgreen: :mrgreen:
czas na :zdrowko: :zdrowko: :zdrowko: :zdrowko: :zdrowko:
darkker
Badacz tematu
 
Posty: 202
Dołączył(a): 2 gru 2007, o 20:04
Lokalizacja: Inowrocław

Postprzez palio » 10 lut 2013, o 08:34

hellaflush napisał(a):Ok. A statyczne 001, 004, 007, 013 trzeba robić jakiś określony czas?



Tak. Silnik rozgrzany na blacie ma być 90*. Logujemy każdą grupę osobno przez około 60s.

[ Dodano: 2013-02-10, 07:36 ]
darkker napisał(a):logi po czyszczeniu. juz mi sie nie chciało robic pojedynczych:
Grupy: 003,008,011 - http://vaglog.rtnet.pl/LUKAS79.INO_113662.html

chyba jest juz lala :mrgreen: :mrgreen:
czas na :zdrowko: :zdrowko: :zdrowko: :zdrowko: :zdrowko:


Jest już ok. Pamiętaj tylko aby co jakiś czas auto porządnie przegonić.
Avatar użytkownika
palio
Administrator
 
Posty: 3891
Dołączył(a): 24 mar 2010, o 20:45
Lokalizacja: Fajsławice
Rocznik: 95
Silnik: 1Z++
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez hellaflush » 10 lut 2013, o 20:00

Avatar użytkownika
hellaflush
Gaduła
 
Posty: 802
Dołączył(a): 10 maja 2012, o 17:02
Lokalizacja: 71

Postprzez palio » 10 lut 2013, o 20:08

Z logów wszystko wygląda ok. Logi dobrze zrobione. Przydałby się jeszcze statyczny 003 oraz BS 003 i 000. No i oczywiście dobrze by było zrobić logi dynamiczne.
Avatar użytkownika
palio
Administrator
 
Posty: 3891
Dołączył(a): 24 mar 2010, o 20:45
Lokalizacja: Fajsławice
Rocznik: 95
Silnik: 1Z++
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez hellaflush » 10 lut 2013, o 20:14

Kąt wtrysku beznadziejny... Trochę ciężko pali z rana i kopci chwilę. Ma to znaczny wpływ na dynamikę jazdy?

http://images40.fotosik.pl/1942/2be787830dceb7b3.jpg
Avatar użytkownika
hellaflush
Gaduła
 
Posty: 802
Dołączył(a): 10 maja 2012, o 17:02
Lokalizacja: 71

Postprzez palio » 10 lut 2013, o 20:19

Kąta wtrysku nie sprawdzamy w Measuring Blocks tylko BS( grupa 004) nastawy podstawowe. Zły kąt wtrysku ma wpływ na złe odpalanie jak i na dynamikę auta.
Avatar użytkownika
palio
Administrator
 
Posty: 3891
Dołączył(a): 24 mar 2010, o 20:45
Lokalizacja: Fajsławice
Rocznik: 95
Silnik: 1Z++
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Poprzednia stronaNastępna strona

- - -



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google Adsense [Bot] i 15 gości

cron