logi do oceny

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

Postprzez hellaflush » 10 lut 2013, o 20:26

Złego screena zapisałem... Ale i tak był zły.

Ok to jutro zrobię to poprawnie. Mam jeszcze pytanie co do obrotów, w większości logów które oglądałem silnik trzymał 903 obr/min, u mnie 882-903 czemu tak się dzieje?
Avatar użytkownika
hellaflush
Gaduła
 
Posty: 802
Dołączył(a): 10 maja 2012, o 17:02
Lokalizacja: 71

 

Postprzez slawek5t » 10 lut 2013, o 20:28

Paweł za dużo pomagasz i pomyliłeś sie :) Sprawdzamy w grupie 000 :) Oczywiscie BS czyli basic seting.
Druga rubryka przedstawia kąt, najlepiej gdy jest w okolicach 50-55

[ Dodano: 2013-02-10, 19:31 ]
Obroty.... jest okej. nigdy nie bedzie idealnie równo. Było by źle gdyby na słuch silnik falował
Mój golfik
Avatar użytkownika
slawek5t
Members
 
Posty: 1993
Dołączył(a): 15 cze 2011, o 00:05
Lokalizacja: Pomorskie

Postprzez palio » 10 lut 2013, o 20:34

Nic specjalnego się nie dzieje.
Avatar użytkownika
palio
Administrator
 
Posty: 3891
Dołączył(a): 24 mar 2010, o 20:45
Lokalizacja: Fajsławice
Rocznik: 95
Silnik: 1Z++
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez hellaflush » 10 lut 2013, o 20:45

A z logu 011 na postoju coś ciekawego można zobaczyć? Bo zrobiłem przypadkowo :wstyd:
Avatar użytkownika
hellaflush
Gaduła
 
Posty: 802
Dołączył(a): 10 maja 2012, o 17:02
Lokalizacja: 71

Postprzez palio » 10 lut 2013, o 20:47

Nic ciekawego nie zobaczymy w tym silniku. Jak byś miał AFN'a i zrobił loga BS 011 to wtedy byłoby widać czy zmienna geometria działa.
Avatar użytkownika
palio
Administrator
 
Posty: 3891
Dołączył(a): 24 mar 2010, o 20:45
Lokalizacja: Fajsławice
Rocznik: 95
Silnik: 1Z++
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez hellaflush » 10 lut 2013, o 21:13

Ok dzięki za info, już trochę więcej wiem niż wcześniej :P jutro postaram się wrzucić pozostałe logi :)
Avatar użytkownika
hellaflush
Gaduła
 
Posty: 802
Dołączył(a): 10 maja 2012, o 17:02
Lokalizacja: 71

Postprzez slawek5t » 10 lut 2013, o 21:18

hellaflush, Nie wiesz to pytaj :) a jak sie wstydzisz to czytaj ;-)
Mój golfik
Avatar użytkownika
slawek5t
Members
 
Posty: 1993
Dołączył(a): 15 cze 2011, o 00:05
Lokalizacja: Pomorskie

Postprzez darkker » 10 lut 2013, o 21:29

czy jest jakiś sposób na diagnoze westgate czy jedyny sposób to dynamicznie zalogować 011?
darkker
Badacz tematu
 
Posty: 202
Dołączył(a): 2 gru 2007, o 20:04
Lokalizacja: Inowrocław

Postprzez palio » 10 lut 2013, o 21:40

Tylko i wyłącznie logi dynamiczne grupy 011. Aby stwierdzić co dzieje się z autem potrzebny jest komplet logów.
Avatar użytkownika
palio
Administrator
 
Posty: 3891
Dołączył(a): 24 mar 2010, o 20:45
Lokalizacja: Fajsławice
Rocznik: 95
Silnik: 1Z++
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez hellaflush » 10 lut 2013, o 21:56

Ok to żeby się na jutro przygotować to logi dynamiczne trzech grup zrobić w jednym czasie czy wszystkie osobno? Jaka jest szansa, że wynik wyjdzie przez to błędny?
Avatar użytkownika
hellaflush
Gaduła
 
Posty: 802
Dołączył(a): 10 maja 2012, o 17:02
Lokalizacja: 71

Postprzez Bradley » 10 lut 2013, o 22:27

Po prstu w tym sterowniku masz zbyt duzy czas probkowania dlatego logujac pojedyncza grupe czestotliwosc probkowania jest wieksza, wiec wiecej danych zapisze sie podczas logu. To samo dotyczy logowania na 4 biegu. Dluzszy czas przyspieszania, wiecej danych. Ale gdzie znajdziesz prosta gdzie rozpedzisz sie do ponad 160...
Logujac 3 grupy jednoczesnie mozna lepiej przyrownac poszczegolne parametry z kilku grup.
VW Vento 1.9TDI 1Z ++ :)
Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0
Bradley
Fanatyk
 
Posty: 1120
Dołączył(a): 15 maja 2009, o 13:17
Lokalizacja: Bielsko-Biała / Katowice

Postprzez slawek5t » 10 lut 2013, o 23:26

Tak jak pisze Bradley....
Jesli nie masz długiej prostej to zrób chociaz na trzecim biegu ale pojedynczo grupy aby zebrało sie wiecej danych. Zakres obrotów 1400-4200
Mój golfik
Avatar użytkownika
slawek5t
Members
 
Posty: 1993
Dołączył(a): 15 cze 2011, o 00:05
Lokalizacja: Pomorskie

Poprzednia stronaNastępna strona

- - -



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości