logi do oceny

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

sztanga

Postprzez din » 17 mar 2012, o 20:50

a jak luzno ma ona chodzic? Jakis opór ma dawac czy calkowicie lekko?

jak sie bedzie dnmuchac i zasysac ustami powietrze w niebieskim przewodzie od n75 powinna stzanga sie poruszac??

Najgorsze ze nie mam za bardzo jak teraz wlezc pod auto?
din ;))))
din
Badacz tematu
 
Posty: 159
Dołączył(a): 16 paź 2009, o 14:39
Lokalizacja: Gdynia

sztanga

 

Postprzez slawek5t » 17 mar 2012, o 20:55

din napisał(a):Jakis opór ma dawac czy calkowicie lekko?

Powinien byc opór i to nie całkiem taki malutki ..

din napisał(a):jak sie bedzie dnmuchac i zasysac ustami powietrze w niebieskim przewodzie od n75 powinna stzanga sie poruszac??

Nie :)

din napisał(a):Najgorsze ze nie mam za bardzo jak teraz wlezc pod auto?

Ja u siebie robie tak:

Mocna deska i kilka okrągłych klocków drzewa.

Pod koniec deski podkladasz największy klocek (jakis 25-30cm średnica)
Najeżdzasz autem..... i możesz luksusowo sie położyc pod silnikiem.

Nie trzeba kanału czy podnosnika :)

Tylko tak podłóż aby nic nie pękło - dla własnego bezpieczenstwa :!:
Mój golfik
Avatar użytkownika
slawek5t
Members
 
Posty: 1993
Dołączył(a): 15 cze 2011, o 00:05
Lokalizacja: Pomorskie

sztanga

Postprzez din » 17 mar 2012, o 21:12

a w ktora strone zaczac ruszac ta sztanga?

wciskac sztange w gruszke czy z niej wyciagac?
din ;))))
din
Badacz tematu
 
Posty: 159
Dołączył(a): 16 paź 2009, o 14:39
Lokalizacja: Gdynia

Postprzez slawek5t » 17 mar 2012, o 21:19

din napisał(a):wciskac sztange w gruszke

O ile dobrze pamiętam ......
Mój golfik
Avatar użytkownika
slawek5t
Members
 
Posty: 1993
Dołączył(a): 15 cze 2011, o 00:05
Lokalizacja: Pomorskie

Postprzez leopard » 17 mar 2012, o 22:11

Bradley napisał(a):A przy takim niskim doladowaniu i takiej dawce paliwa musi podkapcac.

nie musi ... dlaczego ??
odpowiedz masz w pierwszym poscie - przeczytaj jeszcze raz i spójrz poza to co widac w logach
Avatar użytkownika
leopard
Members
 
Posty: 1461
Dołączył(a): 18 maja 2008, o 17:09
Lokalizacja: Szczecin

moc

Postprzez din » 20 mar 2012, o 08:36

sztanga nie byla zapieczona. Nasmarowalem i rozruszalem ale i tak ladnie chodzila. Przy okazji przedmuchalem niebieski przewod i przetestowalem szczelnosc raz jeszcze. NIestety nic to chyba nie dalo


oto logi
bez podlaczonego niebieskiego przewodu do n75 http://vaglog.rtnet.pl/din_76761.html
z podlaczonym przewodem niebieskim http://vaglog.rtnet.pl/din_76762.html

w drugim logi przycisnalem do 4000obrotow potem zrobilem stop i po chwili resume i jechalem poprostu normalnie z pedalem w podlodze po obwodnicy (lekko po góre)
din ;))))
din
Badacz tematu
 
Posty: 159
Dołączył(a): 16 paź 2009, o 14:39
Lokalizacja: Gdynia

Postprzez k-m-r1 » 20 mar 2012, o 11:06

Sprawdz gómy czy nie ma dziury na łączeniach
masz idento to co u brata w A4 też nie dołądowywał bo waż w dziwnym miejscu był pekniety od spodu tak żę nie było widac dopiero jak spreżonym powietrzem dmuchnoł w układ ty słyszał na zgaszonym silniku

dlaczego Boost Valvle jest prawie 40% ?
Polska wersja programu MACH3 cnc---- Makra do palników ,magazynków, THC, OHC---- EKRANY dla firm i producentów maszyn ---- budowa sprzedaż maszyn Plazmy, Elektrodrążarki, Frezarki ,Tokarki, Gietarki, inne maszyny
Avatar użytkownika
k-m-r1
Weteran
 
Posty: 2080
Dołączył(a): 24 sie 2008, o 18:48
Lokalizacja: OOL DW Praszka Wrocław

Postprzez Bradley » 20 mar 2012, o 12:48

din napisał(a):dlaczego Boost Valvle jest prawie 40% ?

A po co ma byc wiecej skoro i tak nie osiaga zadanego cisnienia. Bedzie mial co zbijac to zaworek sie uaktywni i bedzie wieksze wysterowanie.
VW Vento 1.9TDI 1Z ++ :)
Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0
Bradley
Fanatyk
 
Posty: 1120
Dołączył(a): 15 maja 2009, o 13:17
Lokalizacja: Bielsko-Biała / Katowice

Postprzez Snejk18 » 20 mar 2012, o 22:22

A teraz pytanie z innej beczki, czy silnik miał wgrywany inny program sterujący??
Bo nie wiem, czy ktoś zauważył, ale u kolegi "Specified MAP" jest ponad 2000 mbar, gdzie standardowo powinno chyba być ~1850 mbar...
Avatar użytkownika
Snejk18
Fanatyk
 
Posty: 1105
Dołączył(a): 1 kwi 2009, o 22:19
Lokalizacja: Nasielsk

log

Postprzez din » 21 mar 2012, o 17:53

ma wirusa ;p ale juz tak mial jak go sprowadzilem z niemcowni. Auto ma ecu 8bit. NA hamowni jak go kiedys sprawdzalem mial 100KM i 260Nm.

Auto przez 4 lata (jak go sciagnalem) smigal bez problemów) itak nagle teraz problem z ta moca ;(

Zobacze jeszcze raz te rury od dolotu ale watpie bo juz je sprawdzalem
din ;))))
din
Badacz tematu
 
Posty: 159
Dołączył(a): 16 paź 2009, o 14:39
Lokalizacja: Gdynia

Postprzez k-m-r1 » 21 mar 2012, o 18:45

ja coś widziałem :P ponad 2000 dlatego pytałem o Boost Valvle jest prawie 40%
myślałem że to jest odwrotnie zalerzne jak jest w rzeczywistosci
Polska wersja programu MACH3 cnc---- Makra do palników ,magazynków, THC, OHC---- EKRANY dla firm i producentów maszyn ---- budowa sprzedaż maszyn Plazmy, Elektrodrążarki, Frezarki ,Tokarki, Gietarki, inne maszyny
Avatar użytkownika
k-m-r1
Weteran
 
Posty: 2080
Dołączył(a): 24 sie 2008, o 18:48
Lokalizacja: OOL DW Praszka Wrocław

dolot

Postprzez din » 23 mar 2012, o 08:43

raz jeszcze sprawdzilem ten dolot caly i wyglada ok.

Moze macie jakis sposob aby przetestowac szczelnosc całości badz wybranych czesci?
din ;))))
din
Badacz tematu
 
Posty: 159
Dołączył(a): 16 paź 2009, o 14:39
Lokalizacja: Gdynia

Poprzednia stronaNastępna strona

- - -



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 14 gości

cron