logi do oceny

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

Postprzez Snejk18 » 17 mar 2012, o 00:37

Najlepiej byłoby sprawdzić w okolicach inetrcoolera, najczęściej to właśnie dolny wąż od niego się zsuwa.

Przejedź się z otwartym oknem i posłuchaj czy nie słychać syku w tracie przyspieszania. Nawet mała nieszczelność powoduje dość znaczy wzrost hałasu sprężarki.
Avatar użytkownika
Snejk18
Fanatyk
 
Posty: 1105
Dołączył(a): 1 kwi 2009, o 22:19
Lokalizacja: Nasielsk

 

moc

Postprzez din » 17 mar 2012, o 09:41

spradzilem dzisiaj rano i nie slyszalem jakiegos dodatkowego dziwnego szumu.
MIlem kiedys rure od IC walnieta i pamietam jak wtedy szumialo. Auto tez bez mocy bylo i strasznie kopcilo.

Teraz tego nie ma
din ;))))
din
Badacz tematu
 
Posty: 159
Dołączył(a): 16 paź 2009, o 14:39
Lokalizacja: Gdynia

logi statyczne i dynamiczne grupy 004 do oceny

Postprzez 1OoOadamOoO1 » 17 mar 2012, o 10:38

1OoOadamOoO1
Czytacz
 
Posty: 94
Dołączył(a): 18 lis 2011, o 23:52
Lokalizacja: śląsk

Postprzez leopard » 17 mar 2012, o 12:21

jest OK
Avatar użytkownika
leopard
Members
 
Posty: 1461
Dołączył(a): 18 maja 2008, o 17:09
Lokalizacja: Szczecin

Postprzez leopard » 17 mar 2012, o 12:26

din napisał(a):Przy sciaganiu czapki byly sprawdzone i wyczyszczone wtryski

na czym polegało czyszczenie wtryskiwaczy ??
Avatar użytkownika
leopard
Members
 
Posty: 1461
Dołączył(a): 18 maja 2008, o 17:09
Lokalizacja: Szczecin

Postprzez Bradley » 17 mar 2012, o 12:56

Sprawdzilbym czy w ogole turbina chce dmuchac. Sciagnij niebieski wezyk od wastegatu z n75 i zloguj auto. Nie bedzie zbijal cisnienia i notlauf murowany. Pytanie czy bedzie powyzej 1,1bara czy jednak ucieknie gdzies w atmosfere na laczeniach.
Takie wartosci doladowania jakie masz teraz osiaga sie na zwyklym bajpasie czyli omijajac n75 i laczac niebieski z czerwonym.
VW Vento 1.9TDI 1Z ++ :)
Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0
Bradley
Fanatyk
 
Posty: 1120
Dołączył(a): 15 maja 2009, o 13:17
Lokalizacja: Bielsko-Biała / Katowice

cisnienie turbo

Postprzez din » 17 mar 2012, o 13:04

zloguje dzisiaj bez niebieskiego przewodu 3,8,11.

jak odepne n75 to ciagnie tak smao jak z n75(myslalem ze stary sie zepsul ale na nowym to samo jest;(

[ Dodano: 2012-03-17, 14:43 ]
dzisiejsze logi.

z odpietym niebieskim przewodem od n75 http://vaglog.rtnet.pl/din_76634.html


wszytskie podpiete do n75 ale wtyczka zdjeta z n75 http://vaglog.rtnet.pl/din_76635.html


normalnie wszytsko podpiete lacznie z wtyczka http://vaglog.rtnet.pl/din_76636.html


dodam jeszcze ze auto obojetnie z jaka konfiguracja przyspiesza podobnie. NIe lapie notlaufa

na biegu jalowym jedna osoba przycisnela do 3000obrotow a ja patrzylem na weze od ic i owszem zrobily sie twardsze ale spokojnie mozna bylo je scinac ;/



wydaje mi sie ze jak odebralem auto po zrywaniu czapki to jezdzil normalnie pozniej jakos tak go zdlawilo hmmm
din ;))))
din
Badacz tematu
 
Posty: 159
Dołączył(a): 16 paź 2009, o 14:39
Lokalizacja: Gdynia

Postprzez 1OoOadamOoO1 » 17 mar 2012, o 13:06

dzieki mam jeszcze pytanko odnosnie wtrysku sterujacego wyciagkem go i koncowka jest czarna ma tak byc?
1OoOadamOoO1
Czytacz
 
Posty: 94
Dołączył(a): 18 lis 2011, o 23:52
Lokalizacja: śląsk

Postprzez Bradley » 17 mar 2012, o 17:08

din napisał(a):z odpietym niebieskim przewodem od n75

Powinno byc lekko >1,5bara czyli 2500mbar cisnienia absolutnego, az wykrzaczy notlaufa albo wirnik odleci :P. A on ledwo co osiaga zadane cisnienie. Wastegate nie ma co sie uchylac albo... uchylil sie, zapiekl i nie chce wrocic.
Wez dluga breche psiknij na sztange od WG i poruszaj ja.
VW Vento 1.9TDI 1Z ++ :)
Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0
Bradley
Fanatyk
 
Posty: 1120
Dołączył(a): 15 maja 2009, o 13:17
Lokalizacja: Bielsko-Biała / Katowice

logi

Postprzez din » 17 mar 2012, o 17:18

a o jakies foto gdzie to tam jest i gdzie konkretnie psiuknac smarowidlem moge prosic??



domyslam sie gdzie to jest ale kompletnie nei wiem jak tam dojsc;/ i jak to rozruszac. Jakis patent na to jest??


Od gory do tego sie zabrac czy tylko z dolu sie da??
Ostatnio edytowano 17 mar 2012, o 19:10 przez din, łącznie edytowano 1 raz
din ;))))
din
Badacz tematu
 
Posty: 159
Dołączył(a): 16 paź 2009, o 14:39
Lokalizacja: Gdynia

Postprzez Bradley » 17 mar 2012, o 19:09

Trzeba wejsc pod samochod i za blokiem silnika widac turbine i jej zawor upustowy oraz ciegno (sztange). Tam trzeba psiuknac, oprzec breche i pociagnac popchnac sztange tak zeby ruszyla.
No i trzeba tez wyeliminowac nieszczelnosci w dolocie, czyli posprawdzac wszystko co idzie od turbiny przez IC do kolektora.
Dziwne tez jest, ze mowisz, ze nie kopci. A przy takim niskim doladowaniu i takiej dawce paliwa musi podkapcac.
VW Vento 1.9TDI 1Z ++ :)
Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0
Bradley
Fanatyk
 
Posty: 1120
Dołączył(a): 15 maja 2009, o 13:17
Lokalizacja: Bielsko-Biała / Katowice

Postprzez slawek5t » 17 mar 2012, o 20:04

U dołu fotki masz cięgno :

Obrazek

Wejdź pod auto od strony pasażera, poszukaj ciegna.
Popsikaj i rozruszaj jakimis dużymi kobinerkami.
Tylko nie na siłe :)
Zakres pracy cięgna (sztangi) nie jest duży, może 2-3 cm.
Mój golfik
Avatar użytkownika
slawek5t
Members
 
Posty: 1993
Dołączył(a): 15 cze 2011, o 00:05
Lokalizacja: Pomorskie

Poprzednia stronaNastępna strona

- - -



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 13 gości