DIAGNOSTYKA

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

Re: DIAGNOSTYKA

Postprzez R4VE » 19 wrz 2015, o 20:02

Pacjent: AFN
Objawy: Mniejsza moc, jest głośniejszy, wpada w tryb awaryjny.

STATYCZNE:


BASIC SETTINGS:


DYNAMICZNE:
(przy ok. 3,6 tyś obr. zaczął pracować jak powinien)
(przy ok. 3,6 tyś obr. wpadł w tryb awaryjny)

Wymieniony został przepływomierz, wężyki podciśnienia, uszczelniacz między rurą ssącą (za przepływką) a turbosprężarką, zaślepiony egr zarówno blachami jak i później zatykając wężyki. Proszę o pomoc :zalamany:
Avatar użytkownika
R4VE
Czytacz
 
Posty: 29
Dołączył(a): 13 mar 2015, o 23:29
Lokalizacja: Wrocław
Rocznik: 1997
Silnik: 1.9TDi AFN
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Re: DIAGNOSTYKA

 

Re: DIAGNOSTYKA

Postprzez krzyś » 19 wrz 2015, o 20:57

podciśnienia prawidłowo podłączone? Podmieniałeś zaworek od sterowania turbiną jeśli nie to zamień n75 z n18(ten od egr) jeśli to nie pomoże to czeka cię czyszczenie turbiny
Vag diagnostyka,czyszczenie nastawników, uszczelnianie pomp wtryskowych Vp37, naprawa skrzyń biegów. Wszelkie info PW..
Avatar użytkownika
krzyś
Members
 
Posty: 888
Dołączył(a): 13 mar 2013, o 18:58
Lokalizacja: Krosino
Rocznik: 1996
Silnik: 1.9 TDI 1Z
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Re: DIAGNOSTYKA

Postprzez palio » 20 wrz 2015, o 18:26

Nic dziwnego, że wpadł w tryb awaryjny jak przeładowanie pod sufit. Dłuższa jazda może wykończyć tą turbinę.
Podejrzewam zapieczone kierownice. Tak jak wyżej wyjmij turbo i je wyczyść. Tylko zrób to dokładnie.
Avatar użytkownika
palio
Administrator
 
Posty: 3884
Dołączył(a): 24 mar 2010, o 20:45
Lokalizacja: Fajsławice
Rocznik: 95
Silnik: 1Z++
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Re: DIAGNOSTYKA

Postprzez simson233 » 27 wrz 2015, o 21:09

witam mam problem z moim afnem siedza tam wtryski 216 turbo awx ic megane i program na poczatku miałem problem z przeladowaniem wyczyscilem zmiena geometrie dalo troche ale i tak przy 2.5 tys przeladowywała teraz jeszcze raz wyczysciłem ale dalej jest zle juz mi rece opadaja czyscilem ja 3 razy turbo ma przejechane 3 tys po regenercji tu sa logi przed czyszczeniem tu logi po czyszczeniu
teraz samochód kopci z dolu mocno
simson233
Czytacz
 
Posty: 118
Dołączył(a): 26 wrz 2012, o 22:15
Lokalizacja: jeziorany

Re: DIAGNOSTYKA

Postprzez palio » 4 paź 2015, o 11:21

Zrób samego loga 011 i 010 osobno.
Sprawdzałeś wszystkie wężyki czy szczelne. N75 dobry? Gruszka ok?
Avatar użytkownika
palio
Administrator
 
Posty: 3884
Dołączył(a): 24 mar 2010, o 20:45
Lokalizacja: Fajsławice
Rocznik: 95
Silnik: 1Z++
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Re: DIAGNOSTYKA

Postprzez burza999 » 15 paź 2015, o 12:13

Wymieniłem ostatnio turbinę w swoim golfie III z silnikiem 1Z (oryginalnie siedziała tam kkk t2) obecnie założoną mam turbinę z innego 1Z o oznaczeniu T15. Powodem wymiany było jej zużycie (luzy i brała olej), po wymianie wydaje mi się ze samochód ciut gorzej zbiera się z dolnych obrotów Dodam jeszcze że golf ma założone z silnika AFN: wtryski i kolektor dolotowy + węże do iC, brak kata, brak egr + komp 16 bit i chip od kolegi Munior z forum audi.
Poniżej przesyłam logi (myślę że udało mi się je dobrze wykonać gdyż nie robiłem dynamicznych nigdy dotąd)


Proszę o ew. weryfikację i sugestie Pozdrawiam
Załączniki
<
bs.png
burza999
Berbeć
 
Posty: 7
Dołączył(a): 28 lut 2011, o 21:35
Lokalizacja: Międzyrzecz

Re: DIAGNOSTYKA

Postprzez palio » 16 paź 2015, o 20:34

burza999 jak dla mnie jest ok. Są male boosty ale w normie.
Avatar użytkownika
palio
Administrator
 
Posty: 3884
Dołączył(a): 24 mar 2010, o 20:45
Lokalizacja: Fajsławice
Rocznik: 95
Silnik: 1Z++
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Re: DIAGNOSTYKA

Postprzez krzyś » 17 paź 2015, o 07:30

troszkę wolno się budzi do życia.. podbij dawkę trochę bo teraz masz 4mg ponad, daj na 3mg silnik rozgrzany do temperatury 90*
Vag diagnostyka,czyszczenie nastawników, uszczelnianie pomp wtryskowych Vp37, naprawa skrzyń biegów. Wszelkie info PW..
Avatar użytkownika
krzyś
Members
 
Posty: 888
Dołączył(a): 13 mar 2013, o 18:58
Lokalizacja: Krosino
Rocznik: 1996
Silnik: 1.9 TDI 1Z
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Re: DIAGNOSTYKA

Postprzez burza999 » 17 paź 2015, o 17:24

dawkę miałem na 4,0, skorygowałem do 3,8 ale nie chcę przesadzać (gościu który wgrywał nowy soft nie kazał przekraczać dawki 3,8 - 4,0). W trakcie wykonywania logów okazało się, że był w pamięci błąd "65535 uszkodzony sterownik silnika". Rozebrałem całego kompa i okazało się, że lekko nadpęknięty był wężyk podciśnienia w samym sterowniku do mapsensoru. Po jego wymianie błąd już nie występuje, ale nie robiłem nowych logów dynamicznych, aczkolwiek nie odczuwam żadnej różnicy w przyspieszeniu itp.

palio napisał(a):burza999 jak dla mnie jest ok. Są male boosty ale w normie.

Kolego co masz na myśli małe boosty ?
burza999
Berbeć
 
Posty: 7
Dołączył(a): 28 lut 2011, o 21:35
Lokalizacja: Międzyrzecz

Re: DIAGNOSTYKA

Postprzez palio » 18 paź 2015, o 08:36

Głównie chodzi o to, że nie idzie idealnie po mapie. Nie masz się czym przejmować.
Avatar użytkownika
palio
Administrator
 
Posty: 3884
Dołączył(a): 24 mar 2010, o 20:45
Lokalizacja: Fajsławice
Rocznik: 95
Silnik: 1Z++
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Re: DIAGNOSTYKA

Postprzez burza999 » 18 paź 2015, o 10:39

Ok dzięki za odpowiedź Wiadomo silnik i podzespoły mają swoje lata i przebieg :)
burza999
Berbeć
 
Posty: 7
Dołączył(a): 28 lut 2011, o 21:35
Lokalizacja: Międzyrzecz

Re: DIAGNOSTYKA

Postprzez Daro324 » 9 gru 2015, o 19:19

Pacjent Golf 4 1.9 TDI ALH

Auto duuuugggooooooo kreci na rozgrzanym zeby odpalic, wolno tez przyspiesza.

BASIC SETTINGS:
Grupa 011:
Grupa 004:
Grupa 003:
Grupa 000:

STATYCZNE:
Grupa 013:
Grupa 007:
Grupa 004:
Grupa 003:
Grupa 001:
Grupa 000:

DYNAMICZNE:
Grupa 011:
Grupa 010:
Grupa 008:
Grupa 004:
Grupa 001:
Grupa 003:
Grupa 000:


Z gory dziekuje za pomoc.
Daro324
Berbeć
 
Posty: 20
Dołączył(a): 17 maja 2014, o 18:29
Lokalizacja: Siemianowice Śląskie

Poprzednia stronaNastępna strona

- - -



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości