SWAP silnika

Wszystkie informacje o silnikach benzynowych.

Moderator: Moderator

Postprzez lookasgolf33 » 4 kwi 2012, o 20:08

uu...to jednak sporo tego :-( zakladam jednak 1,4,w swoim i tak mam do wymiany sprzeglo,tluka sie liftery,do tego puscila uszczelka glowicy wiec nie oplaca mi sie go robic :-(
Avatar użytkownika
lookasgolf33
Gaduła
 
Posty: 431
Dołączył(a): 12 maja 2009, o 18:01
Lokalizacja: Sulów

 

Postprzez prezesik » 4 kwi 2012, o 21:04

lookasgolf33 napisał(a):uu...to jednak sporo tego :-( zakladam jednak 1,4,w swoim i tak mam do wymiany sprzeglo,tluka sie liftery,do tego puscila uszczelka glowicy wiec nie oplaca mi sie go robic :-(

A co to jest uszczelka pod głowicą i sprzęgło ... żadna filozofia, tylko trochę pojęcia o wymianie. Na pewno opłaci się zmienić sprzęgło i uszczelkę zamiast kupować drugi "niepewny" silnik i bawić się w przekładki itp.
Avatar użytkownika
prezesik
Members
 
Posty: 4869
Dołączył(a): 25 lut 2008, o 20:06
Lokalizacja: Łęczyca

Postprzez lookasgolf33 » 4 kwi 2012, o 21:49

a orientujesz sie jaki bylby koszt gdybym chcial wymienic uszczelke i sprzeglo ??zmieszcze sie w 1000 zł???
Avatar użytkownika
lookasgolf33
Gaduła
 
Posty: 431
Dołączył(a): 12 maja 2009, o 18:01
Lokalizacja: Sulów

Postprzez Jurek666 » 6 kwi 2012, o 12:56

lookasgolf33 napisał(a):a orientujesz sie jaki bylby koszt gdybym chcial wymienic uszczelke i sprzeglo ??zmieszcze sie w 1000 zł???



tak i jeszcze powinno ci zostać jak będziesz to robił sam
Avatar użytkownika
Jurek666
Czytacz
 
Posty: 35
Dołączył(a): 22 mar 2012, o 15:57
Lokalizacja: KROSNO

Postprzez rafal9119 » 6 kwi 2012, o 15:05

ja we wtorek po swietach oddaje mojego golfa do mechaniora na wymiane uszczelki i sprzegła. mowił ze w 1000 sie wyrobi to nie jest tak duzo.
MĄDRA SOWA RADZI: LEGALIZOWAC I SADZIĆ!!!!
rafal9119
Members
 
Posty: 943
Dołączył(a): 16 paź 2011, o 19:26
Lokalizacja: Pisz- NPI

Postprzez PabloSBT » 6 kwi 2012, o 21:41

ewentualnie możesz wymienić na 1.6 ABU nie będzie dużo zmieniania bo prawie wszystko jest takie samo tylko komputer do zmiany i nie wiem jak ze skrzynią ale raczej będzie pasować :)
PabloSBT
Members
 
Posty: 955
Dołączył(a): 14 sie 2009, o 11:06
Lokalizacja: TKI | Kielce

Postprzez prezesik » 6 kwi 2012, o 22:22

PabloSBT napisał(a):ewentualnie możesz wymienić na 1.6 ABU nie będzie dużo zmieniania bo prawie wszystko jest takie samo tylko komputer do zmiany i nie wiem jak ze skrzynią ale raczej będzie pasować :)

1.4 ABD na 1.6 ABU - do wymiany:
- komp z instalacją ( ABU ma krokowy na 6 pinów )
- kolektor ssący ( podstawa wtrysku ma owalny otwór - w ABD był mniejszy okrągły )
- podstawa wtrysku
- kompletny wtrysk wraz z krokowym

Skrzynia zostaje ta sama. 1.6 ABU na skrzyni 1.4 ABD będzie zrywniejszy ( krótkie przełożenia z 1.4 ), ale nie zyska na vmax.
W przyszłości sam zamierzam się na taką zmianę. Jak na razie ( odpukać ) przeszło 350 kkm i lata wyśmienicie :)
Avatar użytkownika
prezesik
Members
 
Posty: 4869
Dołączył(a): 25 lut 2008, o 20:06
Lokalizacja: Łęczyca

Swap na 2.0 gti 16v

Postprzez prz3mo27 » 14 kwi 2012, o 23:43

Siema wszystkim zastanawia mnie taka sprawa nie wiem czy opłacalna ale chciałbym kupic golfa i tu pytanie do was jakiego golfa 3 kupic o jakiej pojemnosci zeby ktos mi zrobil swap na 2.0 gti 16 v i zaagazowac. I tu pytanie do was jakiego golfa kupic o jakiej pojemnosci i czy ktos zna dobrego mechanika co by mógl przełożyć silnik z całym soprzętem opłacalne :)?
Pozdrawiam
prz3mo27
Berbeć
 
Posty: 10
Dołączył(a): 8 sty 2012, o 21:49
Lokalizacja: Bolesławiec

Postprzez Lobus » 15 kwi 2012, o 10:47

A nie łatwiej znaleźć od razu Golfa z takim silnikiem?? Zagazowanego od razu nawet pewnie znajdziesz.
Lobus
Ekspert
 
Posty: 1277
Dołączył(a): 7 paź 2010, o 10:55
Lokalizacja: Wrocław/Bogatynia

Postprzez prz3mo27 » 15 kwi 2012, o 11:06

a wiesz jak ciezko znalezc dobry z dobrym slnikiem i zero śladu rdzy ? Dlatego pytam co bardziej opłacalne :)
prz3mo27
Berbeć
 
Posty: 10
Dołączył(a): 8 sty 2012, o 21:49
Lokalizacja: Bolesławiec

Postprzez PiJey88 » 15 kwi 2012, o 11:27

najłatwiej kupić 16V, swap na 16V jest nieopłacalny, ciężko znaleźć taki silnik w komplecie na swap, a co do gazowania takiego silnika pewnie domyślasz się co o tym sądzę.... :wstyd:

zostań przy tym co masz jak chcesz ekonomiczne auto
Avatar użytkownika
PiJey88
Administrator
 
Posty: 5010
Dołączył(a): 2 lut 2007, o 09:16
Lokalizacja: Warszawa
Rocznik: 1996
Silnik: 2.8 VR6 AAA
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez K@mil » 15 kwi 2012, o 12:13

prz3mo27 napisał(a):a wiesz jak ciezko znalezc dobry z dobrym slnikiem i zero śladu rdzy ? Dlatego pytam co bardziej opłacalne :)


To jeszcze ciezej znalesc dobry silnik 2.0 16v :) bo kupujesz w ciemno
Avatar użytkownika
K@mil
POMOCNIK
POMOCNIK
 
Posty: 4895
Dołączył(a): 30 lis 2007, o 19:15
Lokalizacja: NDZ/CT

Poprzednia stronaNastępna strona

- - -



Powrót do Silniki benzynowe

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 16 gości

cron