SWAP silnika

Wszystkie informacje o silnikach benzynowych.

Moderator: Moderator

Postprzez jarek8787 » 2 lut 2012, o 15:17

Niby 2000 to duzo ale biorac pod uwage te 15koni wiecej w abs-ie a te 115w 2e to i tak nie duzo patrzac na roznice w mocy
jarek8787
Berbeć
 
Posty: 17
Dołączył(a): 18 sty 2012, o 08:46
Lokalizacja: Radzyń Podlaski

 

Postprzez pablomed » 4 lut 2012, o 00:41

szoku nie ma zwłaszcza w porównaniu z ABS, wiem co pisze bo mam dwie dwulitrówki w domu. Ja bym w każdym razie na taki swap nie tracił czasu, albo przynajmniej ABF albo szkoda zachodu, oczywiście to twoja sprawa, ale poszukaj może nowszego silnika 2.0, nie 2E ale ADY lub AGG. Odpada drogi przepływomierz i w razie ew. przeróbki na LPG sensowniejszą sekwencyjną instalację można włożyć i jeździć długo i tanio.
pablomed
Members
 
Posty: 5992
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 18:01
Lokalizacja: małopolskie

Postprzez trollu » 4 lut 2012, o 02:36

pablomed napisał(a):nie 2E ale ADY lub AGG.

nie chciałem się powtarzać ale co temat o swapie to ktoś chce 2e wrzucać i trzeba ludzi nawracać na nowsze :-P
ale
pablomed napisał(a):Odpada drogi przepływomierz

nie wiem czy ten z 2e jest jakiś droższy ale w ADY/AGG też jest przepływka ;-)
ABF z tego co wiem jej nie posiada ale znowu sam silnik sporo droższy. dokładnie teraz cen nie znam ale jak przypuszczam to ABF sporo droższy i ja bym się chyba już wolał rzucić na 2.3 vr5 z mk4
Sarkazm - ponieważ strzelanie do idiotów jest wciąż nielegalne.
Avatar użytkownika
trollu
VIP
 
Posty: 2503
Dołączył(a): 27 sie 2010, o 13:03
Lokalizacja: SKL/Cz-wa
Rocznik: 0
Silnik: byl ADY jest M52TUB28
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: kombi

Postprzez pablomed » 4 lut 2012, o 13:40

trollu napisał(a):nie wiem czy ten z 2e jest jakiś droższy

Można sobie sprawdzić na allegro. Używany klapkowy do 2E 300-450 zeta, do AGG czy ADY jest wybór zamienników i używek w kilkakrotnie niższej cenie
pablomed
Members
 
Posty: 5992
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 18:01
Lokalizacja: małopolskie

Postprzez jarek8787 » 6 lut 2012, o 12:41

A w przypadku swapa na abf skrzynia z aam podejdzie czy trzeba skrzynie kupowac.
jarek8787
Berbeć
 
Posty: 17
Dołączył(a): 18 sty 2012, o 08:46
Lokalizacja: Radzyń Podlaski

zmiana z ADY na 2e

Postprzez KillerBlack » 6 lut 2012, o 21:55

Witam.
Sprawa wyglada tak czy da rade wymienic ADY na 2e?;> plug and play?;> czy musze grzebac sie z wiązka;> wiem to ze ady ma inny wtrysk ecu i przepływke ?;> wiec czekam na odp dość pilne.
Avatar użytkownika
KillerBlack
Gaduła
 
Posty: 648
Dołączył(a): 28 kwi 2011, o 22:01
Lokalizacja: ŁdZ

Postprzez trollu » 7 lut 2012, o 02:39

trzeba by, bo tak jak napisałeś ADY ma inne graty
ECU i osprzęt musi byc od 2E
Sarkazm - ponieważ strzelanie do idiotów jest wciąż nielegalne.
Avatar użytkownika
trollu
VIP
 
Posty: 2503
Dołączył(a): 27 sie 2010, o 13:03
Lokalizacja: SKL/Cz-wa
Rocznik: 0
Silnik: byl ADY jest M52TUB28
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: kombi

Postprzez RAQnio_V » 7 lut 2012, o 07:21

tylko nie rozumiem po co chcesz wymienić nowszą jednostkę na starszą??
ADY lepiej chodzi jak 2E
Wąsko i wysoko... Na przekór stereotypom :D
Avatar użytkownika
RAQnio_V
Badacz tematu
 
Posty: 381
Dołączył(a): 23 kwi 2011, o 06:22
Lokalizacja: Jaworzno

Postprzez KillerBlack » 7 lut 2012, o 08:40

Dlatego ze ADY KTÓRE MAM w aucie ma juz prawie 300tys i jest w kiepskiej formie, a mam swoje 2e z rozboitego auta po kapitalce z przebiegiem ok 180tys. Dobra dzieki za odp . temat do zamknięcia
Avatar użytkownika
KillerBlack
Gaduła
 
Posty: 648
Dołączył(a): 28 kwi 2011, o 22:01
Lokalizacja: ŁdZ

Postprzez BialyUst » 18 lut 2012, o 00:54

co do swapa to bardzo prosta jednostka do wsadzenia nic sie nie musisz obawiac ze ci nie bedize pasowac czy cos ABF jeden z niewielu silników nelektryka ma pomysłowo rozlozona bo wszytsko idzie po grodzi silnika i tylko wpinasz kostki kazda pasuje w swoje miejsce nie darady zamienic innej kostki z innym czujnikiem ITD z łap nic nie przerabiasz wsadzasz motor skrecasz i sie trzyma co do elektryki to potrzebna ci tylko komp i wiozka oraz licznik od ABF-a wiazke wpinasz w skrzynke rowniez w miejsca gdzie kazda kostka pasuje w swoje miejsce układasz instalacje i palisz gada wiadomo jak chcesz z 1,8 to musisz kombinowac inna pompe 3 barowa bo 1,8 ma bodajze 1 barowa ale reszte wszytsko pasuje i tak jak ci mowili chłopaki duzo checi i czasu ci przy tym zejdzie
Avatar użytkownika
BialyUst
Members
 
Posty: 1559
Dołączył(a): 3 lis 2008, o 21:31
Lokalizacja: GSL

Postprzez PiJey88 » 18 lut 2012, o 10:43

elektryka to pikuś, wywalasz stare wiązki i układasz nowe, wpinasz w skrzynkę wszystko tak jak pasuje (na wzór zrób sobie zdjęcie jak było powpinane 1.8) i w zasadzie tyle, jedyny problem z elektryką jest gdy masz kombinowane wiązki, tzn poucinane wtyczki itd, więc szukaj takich wiązek które nie były nic kombinowane
Avatar użytkownika
PiJey88
Administrator
 
Posty: 5010
Dołączył(a): 2 lut 2007, o 09:16
Lokalizacja: Warszawa
Rocznik: 1996
Silnik: 2.8 VR6 AAA
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez Imper » 18 lut 2012, o 13:11

szkoda ze nikt nie wspominal o bardzo istotnym fakcie jakim jest przekaznik nr 30. Bez niego kolega raczej nie pojezdzi. Musisz go takze przelozyc ze skrzynki bezpiecznikow od dawcy. O ile pamietam to w 3 gniezdzie jest ulokowany. No i warto pomyslec co z IMMO. Napewno taniej bedzie Ci przelozyc z dawcy o ile bedzies opcja uzkyskania go kompletnego.
Avatar użytkownika
Imper
Members
 
Posty: 1601
Dołączył(a): 4 gru 2007, o 02:30
Lokalizacja: Bydgoszcz

Poprzednia stronaNastępna strona

- - -



Powrót do Silniki benzynowe

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 7 gości