nie odpala - trudności z uruchomieniem silnika

Wszystkie informacje o silnikach benzynowych.

Moderator: Moderator

Postprzez golf 1.4 » 3 sie 2014, o 10:59

ktoś mi polecał pompy firmy meta doria bo ponoć to dobra firma ale teraz jest pewien problem. Szukałem na inter carsie i są pompy do 1.4 ABD które dają 1.2 Bara i 3 Bary.... :kwasny: i która teraz? :-D
Avatar użytkownika
golf 1.4
Gaduła
 
Posty: 696
Dołączył(a): 4 gru 2011, o 16:06
Lokalizacja: EL Łódź
Rocznik: 1993
Silnik: 1.4 ABD
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 5-drzwiowe

 

Postprzez Gesiu_15 » 3 sie 2014, o 12:27

golf 1.4 napisał(a):i która teraz? :-D


1.2 BAR ;-)

Obrazek
Avatar użytkownika
Gesiu_15
Moderator Globalny
 
Posty: 3757
Dołączył(a): 14 kwi 2012, o 21:32
Lokalizacja: Kielce
Rocznik: 1994
Silnik: 2.0 2E GTI
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez golf 1.4 » 3 sie 2014, o 13:05

Wielkie dzięki! ;-) masz u mnie piwo :-D to teraz trzeba poszukać czegoś na allegro... pompa w granicach 100zł jest dobra?
Avatar użytkownika
golf 1.4
Gaduła
 
Posty: 696
Dołączył(a): 4 gru 2011, o 16:06
Lokalizacja: EL Łódź
Rocznik: 1993
Silnik: 1.4 ABD
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez Gesiu_15 » 3 sie 2014, o 13:12

golf 1.4 ważne żeby nie china i żeby dobre ciśnienie dawała :-P
Avatar użytkownika
Gesiu_15
Moderator Globalny
 
Posty: 3757
Dołączył(a): 14 kwi 2012, o 21:32
Lokalizacja: Kielce
Rocznik: 1994
Silnik: 2.0 2E GTI
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez golf 1.4 » 3 sie 2014, o 13:15

a która pompa to nie china? :-D

[ Dodano: 2014-08-03, 12:28 ]
może takie coś? http://allegro.pl/pompa-paliwa-paliwowa ... 92996.html czy lepiej szukać czegoś z inter cars bo tam chyba chińczyków nie mają?
Avatar użytkownika
golf 1.4
Gaduła
 
Posty: 696
Dołączył(a): 4 gru 2011, o 16:06
Lokalizacja: EL Łódź
Rocznik: 1993
Silnik: 1.4 ABD
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez kosa-seba » 9 sie 2014, o 20:53

Witam koledzy mam problem ze swoja vr-ka a mianowicie wracajac osrarnio z pracy zatrzymujac sie na swiatlach czerwone chwila pauzy,zielo start a tu brak mocy i padl nie mial sily jechac, zjazd na pobacze pruba krecil na rozruszniki i to wszystko. Po forach czytalem,ze moze byc wina filtra paliwa wyminilem,aku doladowalem - odpalil za pierszym razem troche pokaszlal ale odpalil i ladnie w obroty wchodzil.pare razy proby byly wszystko ok. Ale problem znowu jest ten sam kreci na rozruszniku i nic wiecej chodz czasami tak jak by mial chec odpalic,ale zaraz dalej kreci tylko rozrusznikiem. Pomocy koledzy :-)
kosa-seba
Czytacz
 
Posty: 42
Dołączył(a): 9 sie 2014, o 20:31
Lokalizacja: lbn

Postprzez golf 1.4 » 10 sie 2014, o 18:07

Haa miałem to samo, skończyło się wymianą pompy paliwa, odkręć kabel od w trysku i przekręć na zapłon i zobacz ile poleci paliwa. U mnie po przekręceniu na zapłon ani kropli nie leciało a pompa chodziła, dopiero gdzieś tak za 4-5 razem zaczął "odpalać" i gasnąć, po kolejnej próbie odpalił. Nie mówię że u Ciebie będzie to samo co u mnie ale warto się temu przyjrzeć.
Avatar użytkownika
golf 1.4
Gaduła
 
Posty: 696
Dołączył(a): 4 gru 2011, o 16:06
Lokalizacja: EL Łódź
Rocznik: 1993
Silnik: 1.4 ABD
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez kosa-seba » 10 sie 2014, o 20:56

Hej jak wymienialem filtr to zuwazylem ze z przewodu prowadzacego do silnika splynelo troche nadmiaru oaliwa,poznij z filtra ale z przewodu laczacegi bak filtr juz nic troche mnie to zdziwilo. Wlasnie jest tak ze pali wczoraj po wymianue pare razy od pierwszego mozna uznac a pozniej juz opory az sie poddalem i bylo pchanie do garazu,dzis poszedlem sprawdzic chwile pokrecil rozrusznikiem i odpali 2,3 razy sprawdzalem i bylo ok w zasadzie mozna tak powiedziec.
kosa-seba
Czytacz
 
Posty: 42
Dołączył(a): 9 sie 2014, o 20:31
Lokalizacja: lbn

Postprzez Gesiu_15 » 10 sie 2014, o 21:00

kosa-seba sprawdziłbym czujnik temp cieczy chłodzącej i sprawdź pompę paliwową jakie ciśnienie podaje :)
Avatar użytkownika
Gesiu_15
Moderator Globalny
 
Posty: 3757
Dołączył(a): 14 kwi 2012, o 21:32
Lokalizacja: Kielce
Rocznik: 1994
Silnik: 2.0 2E GTI
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez kosa-seba » 10 sie 2014, o 21:11

Gesiu_15 ja taki laik motoryzacyjny jestem taka podpowiedz gszie tego czujnika szukac i czy da rade jakas ta pompe przez bagarnik sprawdzic podobmo przez ten otwor mozna w bagazniku sprawdzic
kosa-seba
Czytacz
 
Posty: 42
Dołączył(a): 9 sie 2014, o 20:31
Lokalizacja: lbn

Postprzez golf 1.4 » 11 sie 2014, o 19:25

ale przez bagażnik to nic Ci nie da, no bo co tak sprawdzisz? czy pompa pływa w paliwie? trza zmierzyć jej jakie ciśnienei podaje do vr-ki to 3 albo 4 bary są. A czujnik poznasz po niebieskiej lub żółtej obwódce i jest przy termostacie, krućcu ( to tam spotykają sie wszystkie węże od chłodnicy). Nie wiem jak to wygląda w vr więc piszę tylko tak żeby Cię nakierować.
Avatar użytkownika
golf 1.4
Gaduła
 
Posty: 696
Dołączył(a): 4 gru 2011, o 16:06
Lokalizacja: EL Łódź
Rocznik: 1993
Silnik: 1.4 ABD
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez Darek. » 19 lis 2014, o 00:32

Witam. Mam problemy z odpaleniem golfa, ustaliłem już, że to prawdopodobnie ten czujnik i chcę zakupić nowy, jednak nie wiem jak on się nazywa. Podpowie ktoś? Silnik 2E
Obrazek
Darek.
Berbeć
 
Posty: 1
Dołączył(a): 6 lis 2014, o 01:24
Lokalizacja: okol Wawy

Poprzednia stronaNastępna strona

- - - producent sprezyn talerzowych



Powrót do Silniki benzynowe

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 16 gości