silnik gasnąsy na LPG

Wszystko o LPG

Moderator: Moderator

Postprzez prezesik » 23 cze 2013, o 22:32

Jeżeli to problem tylko na PB to radzę sprawdzić jakie ciśnieniee daje pompa paliwa oraz, czy nie ma gdzieś wycieku paliwa pod autem. Wystarczy, że zrobi się nieszczelność w układzie paliwowym i już będą problemy z uruchomieniem silnika lub odpali, a za chwilę zgaśnie, bo załapie tylko troszkę początkowego paliwa, a potem dostanie powietrze z przewodu paliwowego.
Avatar użytkownika
prezesik
Members
 
Posty: 4869
Dołączył(a): 25 lut 2008, o 20:06
Lokalizacja: Łęczyca

 

Postprzez Kaktus2907 » 23 cze 2013, o 23:03

a jak to sprawdzic cisnienie? pompa po przekreceniu kluczyka cyka cos. Jutro popatrze to napisze wnioski jeszcze. Co jesli objawy ustapia po nagrzaniu silnika ? czujnik temp ?

[ Dodano: 2013-06-26, 08:15 ]
wyglada na to ze to ten czujnik temp daje o sobie znac ze jest mu zle. eh. Prosze o zamkniecie tematu ;-)
Avatar użytkownika
Kaktus2907
Badacz tematu
 
Posty: 176
Dołączył(a): 10 cze 2012, o 16:22
Lokalizacja: Częstochowa

[mk3 1.6 ABU]Na ciepłym silniku na LPG gaśnie

Postprzez Asparte » 1 lip 2013, o 21:57

Dobry.
Mam problem z moim golfem. Mianowicie na LPG chodzi jak mu wiatr zawieje. Ale do rzeczy. Na zimnym silniku pracuje równo(lepiej niż na Pb). Jazda zaczyna się, gdy silnik złapie wyższą temperaturę(lekko powyżej 80 stopni), bo wtedy przy wysprzęgleniu bądź wyrzuceniu na luz silnik gaśnie. Rozpoczęcie gaśnięcia silnika na LPG zaczyna się mniej więcej od chwili osiagnięcia temperatury, przy której zaczyna działać wiatrak chłodnicy.
Druga sprawa, która mnie troche niepokoi, to dziwne zachowanie auta przy skręcaniu. Wystarczy trochę mocniej skręcić koła, a obroty potrafią spaść nawet o 600-800 obrotów. Poziom, o jaki spadają obroty zwiększa sie wraz ze skręcaniem, tj. im mocniej skręcam, tym bardziej spadają obroty. Po wyprostowaniu kół obroty wracają do normy.
Pozdrawiam.
Asparte
Berbeć
 
Posty: 18
Dołączył(a): 20 lis 2012, o 20:49
Lokalizacja: S-ki

Postprzez k-m-r1 » 1 lip 2013, o 23:12

no to dziwne

ale masz pewnie wspomaganie
poziom oleju od wspomagania i stan pompy i paska mikro

gasniecie hmm czesto gesto warto podpiąc vag i pokaże błędy
pospolitym błędem jest awaria czujnika temp i zaczyna swirowac

o czujniku temp było nie raz wienc nie pisze co masz zrobic

podepniesz vag odczytasz błedy wykasujesz i bedziesz wiedziałco jest
Polska wersja programu MACH3 cnc---- Makra do palników ,magazynków, THC, OHC---- EKRANY dla firm i producentów maszyn ---- budowa sprzedaż maszyn Plazmy, Elektrodrążarki, Frezarki ,Tokarki, Gietarki, inne maszyny
Avatar użytkownika
k-m-r1
Weteran
 
Posty: 2080
Dołączył(a): 24 sie 2008, o 18:48
Lokalizacja: OOL DW Praszka Wrocław

Postprzez Asparte » 1 lip 2013, o 23:30

Poziom oleju od wspomagania w porządku, sprawdzany kilka dni temu. Co do czujnika temp. to był wymieniany z jakieś 3 miesiące temu na nowy.
Co do VAGa może być mały problem, bo jak ostatnio auto było u mechanika to dowiedziałem się, że on nie ma komputera i go sie ustawia na czujnikach. o.O
Asparte
Berbeć
 
Posty: 18
Dołączył(a): 20 lis 2012, o 20:49
Lokalizacja: S-ki

Postprzez pietrasiak2 » 2 lip 2013, o 02:22

Asparte napisał(a):Poziom oleju od wspomagania w porządku, sprawdzany kilka dni temu

Moze pompa sie konczyc
Asparte napisał(a):Co do VAGa może być mały problem, bo jak ostatnio auto było u mechanika to dowiedziałem się, że on nie ma komputera i go sie ustawia na czujnikach. o.O

Ma sterownik wtrysku bajerow niech nie wwciskaja.Napisz jaka ta instalke masz i ile nalatane na LPG :-)
Avatar użytkownika
pietrasiak2
Members
 
Posty: 2043
Dołączył(a): 29 gru 2011, o 09:52
Lokalizacja: stryków

Postprzez Asparte » 2 lip 2013, o 11:12

Z informacjami o instalacji może być mały problem, bo montowana była montowana w 2005 przez komis, któy owe autko sprowadzał. Ja jestem jego 3 właścicielem w Polsce. Na żadnym z dokumentów nie ma przebiegu, przy którym zakłądano instalację, dlatego wiem tyle, ze montowana była w marcu 2005. Co do samej instalacji, to jest to instalacja BRC, prawdopodobnie II generacja. Z informacji o samej isntalce, to przełącznik miedzy podawanym paliwem ma trzy tryby - samo Pb, samo LPG i taki pseudo automat przełaczajacy na LPG po przekroczeniu 1500rpm. Link do faktury za montaż gazu, moze na jej podstawie uda sie ustalić generację tego ustrojstwa.
http://imgur.com/gk0SMVD
Asparte
Berbeć
 
Posty: 18
Dołączył(a): 20 lis 2012, o 20:49
Lokalizacja: S-ki

Postprzez Poluś » 2 lip 2013, o 13:12

kolego co do gaśnięcia powiem ci miałem podobnie siadła mi sonda lambda a co do VAG musisz mieć podłączenie do kompa zaraz obok popielniczki klapeczka przesuwa się do jej strony zobacz ale to i tak ci nic nie da ponieważ oni widzą błędy auta a nie instalacji LPG bo to nie seryjne wiem bo też od tego zaczynałemjak mi wariował jedź do gazownika niech ci sprawdzi czy ci sonda nie siadła
Avatar użytkownika
Poluś
Czytacz
 
Posty: 57
Dołączył(a): 20 paź 2011, o 17:01
Lokalizacja: Znajomy

Gaśnie jak wyżucę na luz

Postprzez paliwo » 7 lip 2013, o 10:39

Co może być że gaśnie mi samochód podczas jazdy gdy wyżucam na luz co może być nawet jak jest zimny to gaśnie co może być?? dzięki
paliwo
Badacz tematu
 
Posty: 304
Dołączył(a): 3 mar 2008, o 20:48
Lokalizacja: Suwałki

Postprzez K@mil » 7 lip 2013, o 12:17

paliwo, na benzynie jest tak samo ? czy tylko na LPG
Avatar użytkownika
K@mil
POMOCNIK
POMOCNIK
 
Posty: 4895
Dołączył(a): 30 lis 2007, o 19:15
Lokalizacja: NDZ/CT

Postprzez łukasz1983 » 7 lip 2013, o 14:26

Regulacja i po bólu.
Avatar użytkownika
łukasz1983
Members
 
Posty: 2079
Dołączył(a): 2 wrz 2012, o 16:40
Lokalizacja: RKR
Rocznik: 1993
Silnik: 1.6 ABU 1.8 Z18XE
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez k-m-r1 » 7 lip 2013, o 21:06

regulacja i filterki od gazu do czyszczenia regulacji
Polska wersja programu MACH3 cnc---- Makra do palników ,magazynków, THC, OHC---- EKRANY dla firm i producentów maszyn ---- budowa sprzedaż maszyn Plazmy, Elektrodrążarki, Frezarki ,Tokarki, Gietarki, inne maszyny
Avatar użytkownika
k-m-r1
Weteran
 
Posty: 2080
Dołączył(a): 24 sie 2008, o 18:48
Lokalizacja: OOL DW Praszka Wrocław

Poprzednia stronaNastępna strona

- - -



Powrót do Silniki benzynowe (LPG)

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość