Wszystko o ABS

Wszytko co zwiazane z układem hamulcowym

Moderator: Moderator

Re: abs

Postprzez piwko*! » 11 gru 2007, o 00:33

W TYLNYM KOLE NA G?BNIE JEST PIER?CIE? MO?E SIE POLUZOWA? JA MIA?EM TAK SAMO JAK KONTROLKA ZACZE?A SIE PALI? JECHA?EM GDZIE? NA PIASEK I HAMOWA?EM OSTRO I KONTROLKA GAS?A (ABS DZIA?E?) BY?EM NA KOMPUTERZEW SERWISIE BY? JAKI? B??T I ZRESETOWALI JE?DZE JAKI? CZAS NIC SIE NIE DZIEJE ALE MIA?EM SPRAWDZI? TEN KOSZYK DO DZI? NARAZIE TEGO NIE ZROBI?EM
piwko*!
Czytacz
 
Posty: 87
Dołączył(a): 11 lis 2007, o 22:41
Lokalizacja: wlkp

Re: abs

 

Postprzez lothar83 » 11 gru 2007, o 00:42

jutro jade do mechaniora to sprawdzi.nie bede sam majstrowal,ale dzieki zobaczymy co on powie
lothar83
Czytacz
 
Posty: 58
Dołączył(a): 4 gru 2007, o 15:08
Lokalizacja: Iława

Postprzez lukasz824 » 31 gru 2007, o 10:12

Witam, Mnie też nie działa ABS i nie paliła się kontrolka. Okazało się, że ktoś kontrolkę celowo spalił. Po wlutowanej nowej świeci cały czas. A problem ABSu dotyczy pompy ABS. Komputer u mojego mechanika pokazał, że jest spalona. Na allegro wyrwałem taką za 200 PLN i po nowym roku ma mi gość zamontować. Koszt takiego montażu to też około 200 PLN. Kosztowna sprawa, ale jeżeli ABS jest na wyposażeniu samochodu to powinien działać. Pozdrawiam
lukasz824
Berbeć
 
Posty: 3
Dołączył(a): 31 gru 2007, o 09:33
Lokalizacja: Tenczynek

Postprzez szymek » 10 sty 2008, o 12:42

lukasz824 napisał(a):Witam, Mnie też nie działa ABS i nie paliła się kontrolka. Okazało się, że ktoś kontrolkę celowo spalił. Po wlutowanej nowej świeci cały czas. A problem ABSu dotyczy pompy ABS. Komputer u mojego mechanika pokazał, że jest spalona. Na allegro wyrwałem taką za 200 PLN i po nowym roku ma mi gość zamontować. Koszt takiego montażu to też około 200 PLN. Kosztowna sprawa, ale jeżeli ABS jest na wyposażeniu samochodu to powinien działać. Pozdrawiam


witam! mam golfa 3 kombii 1.8 GT i też mi nie działa ABS, jestem w trakcie wymiany czujnika ABS i mam takie pytanko. Czy po zmianie czujnika trzeba zresetować komputer samochodu aby przestał palić się czujnik?? wymieniam czujnik prawy tylnego koła. proszę o odpowiedź. z góry dziękuje. pozdrawiam
szymek
Berbeć
 
Posty: 4
Dołączył(a): 10 sty 2008, o 12:34
Lokalizacja: bydzia

Postprzez Pawlo » 12 sty 2008, o 00:23

jest jeszcze jedno wyjście bo poza czujnikami jest jeszcze sterownik i on też moze sie popsuć więc radze też to sprawdzić. pozdrawiam
Avatar użytkownika
Pawlo
Czytacz
 
Posty: 32
Dołączył(a): 13 lis 2007, o 21:03
Lokalizacja: Kutno

ABS

Postprzez wicher10 » 17 sty 2008, o 19:43

Witam wszystkich ,MAm problem z abs po przeczytaniu informacji na tym forum o problemach z abs okazało sie ze mam walniete dwa czujniki abs w przednich kołach( brak oporności) kupiłem nowe czujniki wymieniłem je ale problem pozostał ,ABS nie działa i pali sie kontrolka>Co moze byc tego przyczyna i czy musze jechac na kompa zeby wykasowac ten błąd ???? pozdro
wicher10
Berbeć
 
Posty: 1
Dołączył(a): 11 sty 2008, o 00:23
Lokalizacja: Szubin

Postprzez stingeros » 17 sty 2008, o 19:52

wydaje mi sie ze tak...komputer poprostu zglosil blad i musisz go zresetowac jak wymieniles czesc:)..to tak samo jak z naszymi kompami ;-)
*****************************
VW GOLF MK3 by STINGER
Avatar użytkownika
stingeros
Members
 
Posty: 532
Dołączył(a): 9 wrz 2007, o 12:53
Lokalizacja: Oświęcim

Postprzez szymek » 24 sty 2008, o 21:57

stingeros, witam! mam golfa 3 kombii 1.8 GT i też mi nie działa ABS, jestem w trakcie wymiany czujnika ABS i mam takie pytanko. Czy po zmianie czujnika trzeba zresetować komputer samochodu aby przestał palić się czujnik?? wymieniam czujnik prawy tylnego koła. proszę o odpowiedź. z góry dziękuje. pozdrawiam
szymek
Berbeć
 
Posty: 4
Dołączył(a): 10 sty 2008, o 12:34
Lokalizacja: bydzia

Postprzez stingeros » 24 sty 2008, o 22:06

ja w aucie nie mam ABS-u wiec nie powiem na 100% ale wydaje mi sie ze sama wymiana moglaby pomoc....zreszta zobaczycie jak wymienicie te czujniki..jak nie zgasnie to trzeba podlaczyc pod kompa ;-)
*****************************
VW GOLF MK3 by STINGER
Avatar użytkownika
stingeros
Members
 
Posty: 532
Dołączył(a): 9 wrz 2007, o 12:53
Lokalizacja: Oświęcim

Postprzez K@mil » 24 sty 2008, o 22:10

szymek napisał(a):stingeros, witam! mam golfa 3 kombii 1.8 GT i też mi nie działa ABS, jestem w trakcie wymiany czujnika ABS i mam takie pytanko. Czy po zmianie czujnika trzeba zresetować komputer samochodu aby przestał palić się czujnik?? wymieniam czujnik prawy tylnego koła. proszę o odpowiedź. z góry dziękuje. pozdrawiam


tak musisz dac resa :)
Avatar użytkownika
K@mil
POMOCNIK
POMOCNIK
 
Posty: 4895
Dołączył(a): 30 lis 2007, o 19:15
Lokalizacja: NDZ/CT

Postprzez szymek » 24 sty 2008, o 22:46

K@mil, witam! mam problem z ABS-em. nie działa ABS i kontrolka się pali cały czas. mam do wymiany prawy tylni czujnik bo byłem u mechanika w wykazało na komputerze. kupiłem czujnik z kablem i końcówka jest inna tzn ja mam oryginalną okrągłą końcówkę z 1 kablem w środku (kabel antenowy z ekranem) a nowa na 2 kablelki i inna końcówka taka na wcisk. i mam takie pytanko. czy idzie dostać okrągłą końcówkę, jeżeli nie to jak podłączyć ten nowy kabel. Pozdrawiam
szymek
Berbeć
 
Posty: 4
Dołączył(a): 10 sty 2008, o 12:34
Lokalizacja: bydzia

Postprzez K@mil » 24 sty 2008, o 22:51

hmm ja jak wymienialem (w przodzie) to kupilem tylko sam czujnik i podlanczylem kabel ten co byl, czujnik wygladal tak:

CZUJNIK
Avatar użytkownika
K@mil
POMOCNIK
POMOCNIK
 
Posty: 4895
Dołączył(a): 30 lis 2007, o 19:15
Lokalizacja: NDZ/CT

Poprzednia stronaNastępna strona

- - -



Powrót do Układ hamulcowy

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość