silnik 3.0 TDI w mk3

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

Postprzez trollu » 19 maja 2012, o 12:41

Opik napisał(a):dla niutona

to jest kolejny temat rzeka, wyznawcy "niutona wielkiego" itp. a później to się ludzie dziwią, że wolnossąca bryna objeżdża diesla który na papierku fajnie wyglada :]
Sarkazm - ponieważ strzelanie do idiotów jest wciąż nielegalne.
Avatar użytkownika
trollu
VIP
 
Posty: 2503
Dołączył(a): 27 sie 2010, o 13:03
Lokalizacja: SKL/Cz-wa
Rocznik: 0
Silnik: byl ADY jest M52TUB28
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: kombi

 

Postprzez SotoM » 19 maja 2012, o 12:44

a na jaka cholere ci taki toboł... jak chcesz sie bawic to zapakuj do nie go PD ARL i ten silnik krec - tylko znajdz magika bu na tym forum ci nikt nie pomoże w takich sprawach... roboty i kasy.... szkoda prądu lepiej leżeć na młodych piersiach.
Mój były SotoMoVWóz

Powered by diesel inside -by Leopard
Avatar użytkownika
SotoM
Members
 
Posty: 4053
Dołączył(a): 22 lip 2007, o 12:45
Lokalizacja: Szczecin
Rocznik: 2007
Silnik: BRD
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

Postprzez Opik » 19 maja 2012, o 12:45

No bo co z tego że jest pincet niutów skoro nie idzie tego na asfalt przelać i mieliiiimy, mieliiiiimyyyyy
Avatar użytkownika
Opik
Members
 
Posty: 7058
Dołączył(a): 28 lis 2011, o 22:22
Lokalizacja: Lublin
Silnik: 2.0
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez prekursor » 19 maja 2012, o 13:58

trollu napisał(a):
Piaggio napisał(a):No tak stroimy, dodajemy niuta i koników, modzimy auto aby bylo dynamiczniejsze aby je pozniej zagazować?- dla mnie to troche nieracjonalne! a jezeli juz wchodzimy na temat spalania- to nawet w tak mocno zmodzonym TDI spalanie mocno nie wzrasta! i na trasie w Mk3 można spokojnie w 5 litrach sie zamknąć!

no tak, bo diesel to taki mały perpetum mobile i samym programem 2x podnosimy moc, która bierze się z powietrza
http://www.youtube.com/watch?v=pR3bowMm0qI
niech mi jeszcze ktoś powie, że pomodzony diesel który będzie wstanie nawiązać walkę z tym tt czy choćby z M3 mieści się w 5L/100km
no panowie, cudów ni ma ;-)


poza tym jak ktoś modzi diesla bo chce mieć szybkie i tanie auto to czemu do szybkiej benzyny nie można wrzucić lpg? bo tak? czy kogoś boli że takie tt może jeździć na gaziwie po 2.9 za litr?
i niech spali te 12L gazu ( przy spokojnej jeździe, bo nie wierze że te 5L w dieslu to przy bucie) i tak wychodzimy na swoje i wole Pb+lpg :]

Pokaż mi 3-4 projekty turbo benzyny z mocą 300-400 koni które śmigają bezproblemowo na LPG.

Wcale nie jestem za dieslem.
Ale jak mam mieć benzynę z turbo z taką mocą to wolę diesla.
I nie wiem dlaczego tak kurczowo się trzymasz tego spalania.
Koszt paliwa przy utrzymaniu takiego benzyniaka to mały pikuś w porównaniu do całej reszty.
Jedna cewka to koszt ok 150 zł za sztukę. A jak Ci poleci jedna to wymieniasz komplet i już masz 6 stówek. Nie mówię o innych przygodach z LPG. Koszt instalki to też koło 4-5 tysięcy.
I nawet gdyby Ci się to udało to i tak zawsze będziesz musiał najpierw dopieścić go na PB by móc korzystać z LPG.
Avatar użytkownika
prekursor
Badacz tematu
 
Posty: 160
Dołączył(a): 9 gru 2010, o 13:04
Lokalizacja: DM/LW

Postprzez Procent » 19 maja 2012, o 14:19

prekursor, napisał krótko i na temat. trza mieć perfekt PB zrobione do lpg... A co do silnika to bym kupił AFN-a pompa 11, wtryski, program i turbina+ ssący z AWX-a i koniec. Zamiata nieziemsko
Weźmiesz mnie na prostej?? A ja Cię zniszczę na zakręcie!!

Mój Goferek
Avatar użytkownika
Procent
Members
 
Posty: 1771
Dołączył(a): 1 lut 2009, o 19:06
Lokalizacja: (TLW) Włoszczowa
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez trollu » 19 maja 2012, o 14:49

prekursor napisał(a):I nie wiem dlaczego tak kurczowo się trzymasz tego spalania.

bo śmieszą mnie teksty że diesel po grubych modach zamiata wszystko na trasie i pali 5L, ja nie zacząłem o spalaniu
prekursor napisał(a):Pokaż mi 3-4 projekty turbo benzyny z mocą 300-400 koni które śmigają bezproblemowo na LPG.

takich projektów raczej nie opisują na forach ale śmigają, gazownik który mi zakładał LPG ma/miał Imprezę LPG, po czewie latało kiedyś STI na LPG ale nie mam zamiaru wyliczać.
a chcąc modzić to jakby pokminić to LPG daje większe możliwości niż Pb95. przy dużych modach sterowanie silnika trzeba robić od nowa więc nie widzę problemu dlaczego miałoby to jakąś różnice w robieniu map dla Pb czy LPG. kwestia odpowiednich podzespołów.
prekursor napisał(a):Koszt paliwa przy utrzymaniu takiego benzyniaka to mały pikuś w porównaniu do całej reszty.
Jedna cewka to koszt ok 150 zł za sztukę.

żadna ameryka. ja osobiście nie wrzucałbym LPG do modzonego auta ale jeżeli mam wybór Pb+LPG a diesel to wole to pierwsze. diesle się nie psują?
cewka 150zł, to co powiesz ludziom, którzy jeżdżą na LPG np M5 e39 w którym lubią padać Vanosy a komplet na 1 stronę silnika to 14000zł? :]
a takie auta jeżdżą po Polsce, chociaż ja osobiscie bym nie chciał LPG w takim aucie
nie jestem jakimś przeciwnikiem diesli ale ręce opadają jak sie słyszy czy czyta teksty o chipowanych TDI najszybszych w mieście palących 0.00001L/100km. czasami mam wrażenie że razem z chipem właściciele dostają klapki na oczy w prezencie

a na koniec dla rozluźnienia atmosfery: ropole na pole a gaz do zapalniczek :hyhy:
pozdrawiam, kierowca zapalniczki ;-)
Sarkazm - ponieważ strzelanie do idiotów jest wciąż nielegalne.
Avatar użytkownika
trollu
VIP
 
Posty: 2503
Dołączył(a): 27 sie 2010, o 13:03
Lokalizacja: SKL/Cz-wa
Rocznik: 0
Silnik: byl ADY jest M52TUB28
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: kombi

Postprzez slawek5t » 19 maja 2012, o 16:34

trollu napisał(a): ropole na pole a gaz do zapalniczek

Miałem lpg długo i czasem były problemy...
Teraz mam diesla z dużo wiekszym przebiegiem i co? chodzi równiutko .....więc..
Zresztą dużo ludzi ma diesla i są zadowoleni.

PS: temat troche zboczył.... :)
Mój golfik
Avatar użytkownika
slawek5t
Members
 
Posty: 1993
Dołączył(a): 15 cze 2011, o 00:05
Lokalizacja: Pomorskie

Postprzez prekursor » 19 maja 2012, o 20:53

trollu napisał(a):bo śmieszą mnie teksty że diesel po grubych modach zamiata wszystko na trasie i pali 5L, ja nie zacząłem o spalaniu

Oczywiście, że bzdura. Tyle to może spalić zarówno VP jak i PD w trasie do prędkości 100-120km/h. Ganianie się po mieście spod świateł do świateł to już całkiem inna bajka.
trollu napisał(a):takich projektów raczej nie opisują na forach ale śmigają, gazownik który mi zakładał LPG ma/miał Imprezę LPG, po czewie latało kiedyś STI na LPG ale nie mam zamiaru wyliczać.
a chcąc modzić to jakby pokminić to LPG daje większe możliwości niż Pb95. przy dużych modach sterowanie silnika trzeba robić od nowa więc nie widzę problemu dlaczego miałoby to jakąś różnice w robieniu map dla Pb czy LPG. kwestia odpowiednich podzespołów.

Nie twierdze, że się nie da. Tylko to taka sztuka dla sztuki. Gdyby to było takie proste to byśmy mieli LPG po 6 zł :-D
Avatar użytkownika
prekursor
Badacz tematu
 
Posty: 160
Dołączył(a): 9 gru 2010, o 13:04
Lokalizacja: DM/LW

Postprzez Opik » 19 maja 2012, o 20:54

Akurat Subarynki w tym przypadku to średni argument, bo regulacja luzu zaworowego możliwa jest po wyjęciu silnika, a przy lpg trzeba na to szczególnie zwracać uwagę

Gruby projekt który bezproblemowo śmiga na lpg? Łukasza VR6 turbo ma 500+ i jakoś na co dzień tym pojazdem śmiga, a wszelkie wysrania były spowodowane butowaniem na zawodach, oczywiście na PB.

prekursor napisał(a):I nawet gdyby Ci się to udało to i tak zawsze będziesz musiał najpierw dopieścić go na PB by móc korzystać z LPG.


Może nie taka moc i nie tak gruby projekt - znajomy uturbia przy pomocy osprzętu z integralki starego fiatowskiego DOHCa na +- 200 kucy. I tylko i wyłącznie lpg. I jakoś działa

gaz do zapalniczek, diesel do traktorów a benzyna do Zippo. Only alkohol ! :lol:
Avatar użytkownika
Opik
Members
 
Posty: 7058
Dołączył(a): 28 lis 2011, o 22:22
Lokalizacja: Lublin
Silnik: 2.0
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez PiJey88 » 19 maja 2012, o 20:59

mam znajomego, jeździ Octavią VRS 2.0 TDI 170 KM (w serii), teraz po modach ma ok 330 KM, po takich przeróbkach spala więcej niż VR przy katowaniu... :zakrecony:
Avatar użytkownika
PiJey88
Administrator
 
Posty: 5010
Dołączył(a): 2 lut 2007, o 09:16
Lokalizacja: Warszawa
Rocznik: 1996
Silnik: 2.8 VR6 AAA
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez prekursor » 19 maja 2012, o 21:05

PiJey88 napisał(a):mam znajomego, jeździ Octavią VRS 2.0 TDI 170 KM (w serii), teraz po modach ma ok 330 KM, po takich przeróbkach spala więcej niż VR przy katowaniu... :zakrecony:

Uścićlijmy. Pali więcej niż seryjny VR?
Avatar użytkownika
prekursor
Badacz tematu
 
Posty: 160
Dołączył(a): 9 gru 2010, o 13:04
Lokalizacja: DM/LW

Postprzez PiJey88 » 19 maja 2012, o 21:20

nie pali tak jak wyjściowo miał palić 6-7 litrów, tylko od 16 w górę
Avatar użytkownika
PiJey88
Administrator
 
Posty: 5010
Dołączył(a): 2 lut 2007, o 09:16
Lokalizacja: Warszawa
Rocznik: 1996
Silnik: 2.8 VR6 AAA
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Poprzednia stronaNastępna strona

- - -



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 13 gości