silnik 3.0 TDI w mk3

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

Postprzez Opik » 20 maja 2012, o 00:32

Pali tyle przy butowaniu czy przy spokojnej jeździe? Bo jak przy spokojnej jeździe to tam coś nieźle jest namotane
Avatar użytkownika
Opik
Members
 
Posty: 7058
Dołączył(a): 28 lis 2011, o 22:22
Lokalizacja: Lublin
Silnik: 2.0
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

 

Postprzez Procent » 20 maja 2012, o 09:36

mając 330 ps nie potrafiłbym jeździć spokojnie bo po co?? skoro mam te ponad 300 kunia to po to żeby je wykorzystać. Jak ktoś preferuje PSJ to polecam np Seicento 900 a nie modzone diesle. oszczędna jazda mocnym autem jest poprostu bez sensu. Bo po co mia ta moc skoro jej nie wykorzystuje bo trza zalać wiadro. Stać mnie na stado kucy to mnie stać żeby je nakarmić. Proste
Weźmiesz mnie na prostej?? A ja Cię zniszczę na zakręcie!!

Mój Goferek
Avatar użytkownika
Procent
Members
 
Posty: 1771
Dołączył(a): 1 lut 2009, o 19:06
Lokalizacja: (TLW) Włoszczowa
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez Bradley » 20 maja 2012, o 09:39

Procent napisał(a):mając 330 ps nie potrafiłbym jeździć spokojnie bo po co?? skoro mam te ponad 300 kunia to po to żeby je wykorzystać. Jak ktoś preferuje PSJ to polecam np Seicento 900 a nie modzone diesle. oszczędna jazda mocnym autem jest poprostu bez sensu. Bo po co mia ta moc skoro jej nie wykorzystuje bo trza zalać wiadro. Stać mnie na stado kucy to mnie stać żeby je nakarmić. Proste

Po to ma sie ta wieksza moc zeby ja wykorzystac w sytuacjach np. wyprzedzanie albo uciekniecie przed idiota, ktory jedzie na czolowke czy wyjechal z bocznej drozki. I tak wszystko z czasem sie nudzi i te 300KM tez bylyby nudne po czasie i chcialoby sie czegos wiecej.
VW Vento 1.9TDI 1Z ++ :)
Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0
Bradley
Fanatyk
 
Posty: 1120
Dołączył(a): 15 maja 2009, o 13:17
Lokalizacja: Bielsko-Biała / Katowice

Postprzez Opik » 20 maja 2012, o 13:51

Procent napisał(a):mając 330 ps nie potrafiłbym jeździć spokojnie bo po co?? skoro mam te ponad 300 kunia to po to żeby je wykorzystać. Jak ktoś preferuje PSJ to polecam np Seicento 900 a nie modzone diesle. oszczędna jazda mocnym autem jest poprostu bez sensu. Bo po co mia ta moc skoro jej nie wykorzystuje bo trza zalać wiadro. Stać mnie na stado kucy to mnie stać żeby je nakarmić. Proste

dla Ciebie pedał gazu działa zero-jedynkowo tylko?
Avatar użytkownika
Opik
Members
 
Posty: 7058
Dołączył(a): 28 lis 2011, o 22:22
Lokalizacja: Lublin
Silnik: 2.0
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez trollu » 20 maja 2012, o 14:05

Bradley napisał(a):Po to ma sie ta wieksza moc zeby ja wykorzystac w sytuacjach np. wyprzedzanie albo uciekniecie przed idiota, ktory jedzie na czolowke czy wyjechal z bocznej drozki.

x2
Sarkazm - ponieważ strzelanie do idiotów jest wciąż nielegalne.
Avatar użytkownika
trollu
VIP
 
Posty: 2503
Dołączył(a): 27 sie 2010, o 13:03
Lokalizacja: SKL/Cz-wa
Rocznik: 0
Silnik: byl ADY jest M52TUB28
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: kombi

Postprzez Procent » 20 maja 2012, o 14:26

Opik, w jakim sensie zero jedynkowo? bo nie wiem do czego zmierzasz
Weźmiesz mnie na prostej?? A ja Cię zniszczę na zakręcie!!

Mój Goferek
Avatar użytkownika
Procent
Members
 
Posty: 1771
Dołączył(a): 1 lut 2009, o 19:06
Lokalizacja: (TLW) Włoszczowa
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez Opik » 20 maja 2012, o 18:10

Procent napisał(a):mając 330 ps nie potrafiłbym jeździć spokojnie bo po co?? skoro mam te ponad 300 kunia to po to żeby je wykorzystać. (...) oszczędna jazda mocnym autem jest poprostu bez sensu.


Tak można z tej wypowiedzi wywnioskować. Że pedał gazu dla Ciebie ma tylko dwa położenia, albo wcale, albo w podłodze. Bo dla mnie nieważne czy mam 100, 200 czy 500 koni, jeżdżę tak samo. Po prostu im większa moc pod nogą tym szybciej wykonuje pewne manewry i to wszystko, większość trasy tak czy tak jadę w ten sam sposób ze stałą prędkością. Mam kilkaset koni to mam cały czas wciskać gaz do oporu? Po co? Wykorzystuje to kiedy mam potrzebę, a nie dlatego że mam w ogóle. Życie to nie NFS.[/b]
Avatar użytkownika
Opik
Members
 
Posty: 7058
Dołączył(a): 28 lis 2011, o 22:22
Lokalizacja: Lublin
Silnik: 2.0
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez PiJey88 » 20 maja 2012, o 18:21

tak modzony diesel traci plusy diesla, nie pali mało, pali dużo, klekocze głośno, kopci bardzo, itd, wiadomoże że szybciej padają takie rzeczy jak sprzęgło, przeguby itd... fajne auto, ale nie na codzień
Avatar użytkownika
PiJey88
Administrator
 
Posty: 5010
Dołączył(a): 2 lut 2007, o 09:16
Lokalizacja: Warszawa
Rocznik: 1996
Silnik: 2.8 VR6 AAA
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez marcinkazimierz » 21 maja 2012, o 07:15

ALE WRACAJAC do sensu watku chcesz kolego miec subaru ale Cię narazie niestać.
Moje rozwiązanie to kupuje 1.9 syncro i zmieniasz turbine wtryski i inne pierdoły. 2 zmienasz visco na dyferencjal centralny istnieje coś takiego na rynku niemieckim( 2 TYs €) . Nadal nie jest to skuteczność napędu subaru ale już dużo można . Zyski : masz wmiare fabryczny samochód nie wydasz na zmiany 40 tys i możesz zbierac na sti . Powodzenia
marcinkazimierz
Gaduła
 
Posty: 530
Dołączył(a): 27 kwi 2012, o 20:54
Lokalizacja: Lublin

Postprzez Opik » 21 maja 2012, o 10:08

A wychodzilo 1.9 w synchro? ;-) a juz zmiana centralnego dyfra to sztuka dla sztuki moim zdaniem
Avatar użytkownika
Opik
Members
 
Posty: 7058
Dołączył(a): 28 lis 2011, o 22:22
Lokalizacja: Lublin
Silnik: 2.0
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez PiJey88 » 21 maja 2012, o 10:17

Syncro było w silnikach:

1.8 90KM
1.9 TDI 90KM
2.0 GTI 115 KM
2.9 VR6 190KM
Avatar użytkownika
PiJey88
Administrator
 
Posty: 5010
Dołączył(a): 2 lut 2007, o 09:16
Lokalizacja: Warszawa
Rocznik: 1996
Silnik: 2.8 VR6 AAA
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez k-m-r1 » 21 maja 2012, o 12:22

Syncro było w w kombi rzadziej w checz-bakach
Polska wersja programu MACH3 cnc---- Makra do palników ,magazynków, THC, OHC---- EKRANY dla firm i producentów maszyn ---- budowa sprzedaż maszyn Plazmy, Elektrodrążarki, Frezarki ,Tokarki, Gietarki, inne maszyny
Avatar użytkownika
k-m-r1
Weteran
 
Posty: 2080
Dołączył(a): 24 sie 2008, o 18:48
Lokalizacja: OOL DW Praszka Wrocław

Poprzednia stronaNastępna strona

- - -



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości