silnik 3.0 TDI w mk3

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

Postprzez Donio139 » 18 maja 2012, o 21:39

prekursor

O Subaru mam świadomość, że jest to droga zabawka i bez odpowiednich funduszy nawet bym się do tego nie pchał bo nie ma sensu jeździć autem "może się nie rozpadnie bo nie mam kasy żeby go zrobić " . Tak jak pisałem na początku to jest moja wizja mk3 i na początku myślałem nad tym 3.0 TDI ale mnie szybko wyprostowali :D, więc teraz rozważam inne opcje a to że nie będzie to proste jak budowa cepa to już inna bajka i liczę się z tym . Chcę się mniej więcej dowiedzieć na samym początku mojej przygody z przerabianiem żeby mieć wszystko porządnie zaplanowane i do tego sukcesywnie dążyć( nie od razu Rzym zbudowano :) )
Donio139
Berbeć
 
Posty: 15
Dołączył(a): 1 kwi 2011, o 14:02
Lokalizacja: Trzebnica

 

Postprzez Paweu » 18 maja 2012, o 21:39

Donio139 napisał(a):Paweu_mk3 napisał/a:
W audi bodaj serii TT występowały 1.8T które w serii miały 225km więc po co dłubać ?

Ale się debata rozpoczęła...



Po pierwsze myślę o golfie jakbym chciał coś co ma pow 200 km , to napisałem wcześniej ze jak dla mnie w grę wchodzi tylko subarka (bynajmniej na początek ) .


Chodziło mi o to że wystarczyłoby zrobić swap bez dłubania w silniku.. by mieć moc powyżej 200 km... Według Ciebie 200 km na ośce to za dużo? jest troche podłubanych vw które mają po 300 - 400 km i napęd tylko na przednią oś... I o dziwo.. są użytkowane na co dzien.. ;p

Donio139 napisał(a):I po trzecie to jakoś średnio mi sie widzi jeździć na co dzień benzyną wolałbym diesla ze względu na elastyczność i zimowe zabawy ( wpieta 3/4 obroty minimalne i zabawa kontrą i rekawem )


Nie da się cały czas jeździć na ręcznym... :p
Avatar użytkownika
Paweu
Members
 
Posty: 4281
Dołączył(a): 6 maja 2011, o 17:34
Rocznik: 1111
Silnik: 0.8
Paliwo: CNG
Nadwozie: cabrio

Postprzez Donio139 » 18 maja 2012, o 21:47

Paweu_mk3 napisał(a):
Donio139 napisał(a):Paweu_mk3 napisał/a: Chodziło mi o to że wystarczyłoby zrobić swap bez dłubania w silniku.. by mieć moc powyżej 200 km... Według Ciebie 200 km na ośce to za dużo? jest troche podłubanych vw które mają po 300 - 400 km i napęd tylko na przednią oś... I o dziwo.. są użytkowane na co dzien.. ;p


Myhm no też prawda dobry swap nie jest zły :D
To są moje osobiste odczucia, a wiadomo są gusta i guściki więc jak kto lubi ;) .


Paweu_mk3 napisał(a):
Donio139 napisał(a):Paweu_mk3 napisał/a: Nie da się cały czas jeździć na ręcznym... :p


Święta prawda ! Toteż w przyszłości jest w planach imprezka :)
Donio139
Berbeć
 
Posty: 15
Dołączył(a): 1 kwi 2011, o 14:02
Lokalizacja: Trzebnica

Postprzez Paweu » 18 maja 2012, o 22:26

Donio139 napisał(a):Donio139 napisał/a:
Paweu_mk3 napisał/a: Nie da się cały czas jeździć na ręcznym...


Święta prawda ! Toteż w przyszłości jest w planach imprezka


lub mk3 vr6 2.9 Syncro :hyhy:
Avatar użytkownika
Paweu
Members
 
Posty: 4281
Dołączył(a): 6 maja 2011, o 17:34
Rocznik: 1111
Silnik: 0.8
Paliwo: CNG
Nadwozie: cabrio

Postprzez PiJey88 » 18 maja 2012, o 23:02

Paweu_mk3 napisał(a):lub mk3 vr6 2.9 Syncro

dokładasz turbo i Subarynka seryjna wącha spaliny :)
Avatar użytkownika
PiJey88
Administrator
 
Posty: 5010
Dołączył(a): 2 lut 2007, o 09:16
Lokalizacja: Warszawa
Rocznik: 1996
Silnik: 2.8 VR6 AAA
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez Donio139 » 18 maja 2012, o 23:46

a i oczywiście będzie brane pod uwagę :)
Donio139
Berbeć
 
Posty: 15
Dołączył(a): 1 kwi 2011, o 14:02
Lokalizacja: Trzebnica

Postprzez Opik » 18 maja 2012, o 23:56

Paweu_mk3 napisał(a):Hipotetycznie powinien spalić tyle samo benzyny. Więc po co lpg?;> :-P

Bo jest tańszy ! :lol:

Donio139 napisał(a):Ciężką opcją byłoby 1.8T z kompresorem ? I jakie by to miało osiągi ?

Jak byś chciał w domowych warunkach silnik z turbo doposażyć w kompresor? Skoro przez ponad 100 lat tego pierdolnika na kółkach dopiero niedawno wielkie koncerny wpadły na takie rozwiązanie, więc widocznie coś jest na rzeczy ;-)

PiJey88 napisał(a):
Paweu_mk3 napisał(a):lub mk3 vr6 2.9 Syncro

dokładasz turbo i Subarynka seryjna wącha spaliny :)

dopóki nie wjeżdżamy na nierówną/mokrą krętą drogę :) bo symetrycznego awd + wielowachacz synchro na Macu i belce nie oszukasz
Avatar użytkownika
Opik
Members
 
Posty: 7058
Dołączył(a): 28 lis 2011, o 22:22
Lokalizacja: Lublin
Silnik: 2.0
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez Donio139 » 19 maja 2012, o 00:27

A widzisz nikt nie mówił, że to ma być w domowych warunkach :)
Donio139
Berbeć
 
Posty: 15
Dołączył(a): 1 kwi 2011, o 14:02
Lokalizacja: Trzebnica

Postprzez trollu » 19 maja 2012, o 02:34

Piaggio napisał(a):No tak stroimy, dodajemy niuta i koników, modzimy auto aby bylo dynamiczniejsze aby je pozniej zagazować?- dla mnie to troche nieracjonalne! a jezeli juz wchodzimy na temat spalania- to nawet w tak mocno zmodzonym TDI spalanie mocno nie wzrasta! i na trasie w Mk3 można spokojnie w 5 litrach sie zamknąć!

no tak, bo diesel to taki mały perpetum mobile i samym programem 2x podnosimy moc, która bierze się z powietrza
http://www.youtube.com/watch?v=pR3bowMm0qI
niech mi jeszcze ktoś powie, że pomodzony diesel który będzie wstanie nawiązać walkę z tym tt czy choćby z M3 mieści się w 5L/100km
no panowie, cudów ni ma ;-)


poza tym jak ktoś modzi diesla bo chce mieć szybkie i tanie auto to czemu do szybkiej benzyny nie można wrzucić lpg? bo tak? czy kogoś boli że takie tt może jeździć na gaziwie po 2.9 za litr?
i niech spali te 12L gazu ( przy spokojnej jeździe, bo nie wierze że te 5L w dieslu to przy bucie) i tak wychodzimy na swoje i wole Pb+lpg :]
Sarkazm - ponieważ strzelanie do idiotów jest wciąż nielegalne.
Avatar użytkownika
trollu
VIP
 
Posty: 2503
Dołączył(a): 27 sie 2010, o 13:03
Lokalizacja: SKL/Cz-wa
Rocznik: 0
Silnik: byl ADY jest M52TUB28
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: kombi

Postprzez Piaggio » 19 maja 2012, o 10:14

trollu napisał(a):poza tym jak ktoś modzi diesla bo chce mieć szybkie i tanie auto to czemu do szybkiej benzyny nie można wrzucić lpg? bo tak? czy kogoś boli że takie tt może jeździć na gaziwie po 2.9 za litr?
i niech spali te 12L gazu ( przy spokojnej jeździe, bo nie wierze że te 5L w dieslu to przy bucie) i tak wychodzimy na swoje i wole Pb+lpg

Dlaczego nie można zagazować?- mozna, tylko troche to dziwne bo modzisz auto a pozniej bawisz sie w oszczedność? no włassnie przy spokojnej jezdzie 12 lpg 5 ON. Zreszta ty wiesz swoje o Pb+Lpg a ja swoje o ON- dyskusja wydaje mi sie zbedna, każdy bedzie chwalil to co ma!
oporniczek myk myk myk
WETO- skuterkowcom!!!!
Avatar użytkownika
Piaggio
Members
 
Posty: 1893
Dołączył(a): 15 mar 2008, o 21:41
Lokalizacja: Lidzbark Warmiński

Postprzez trollu » 19 maja 2012, o 11:22

wiadomo, nie ma sie o co spinać ;-)
piszesz o zabawie sie w oszczędność. po kiego grzyba ludzie kupują diesle? dla OSZCZĘDNOŚCI. dla mnie bez sensu jest dłubanie w czymś, co z zasady miało jeździć TANIO a teraz ktoś bawi sie w wyciągnie miliona koni. tyle że jak dla mnie tanie diesle skończyły się daawno temu.

peace ;-)
Sarkazm - ponieważ strzelanie do idiotów jest wciąż nielegalne.
Avatar użytkownika
trollu
VIP
 
Posty: 2503
Dołączył(a): 27 sie 2010, o 13:03
Lokalizacja: SKL/Cz-wa
Rocznik: 0
Silnik: byl ADY jest M52TUB28
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: kombi

Postprzez Opik » 19 maja 2012, o 12:14

trollu napisał(a):po kiego grzyba ludzie kupują diesle?


dla niutona ! :lol:
Avatar użytkownika
Opik
Members
 
Posty: 7058
Dołączył(a): 28 lis 2011, o 22:22
Lokalizacja: Lublin
Silnik: 2.0
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Poprzednia stronaNastępna strona

- - -



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości

cron