silnik 3.0 TDI w mk3

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

Postprzez Donio139 » 18 maja 2012, o 07:10

Co do subaru to w pełni ogarniam ze za 20k kupię zajechane zaniedbane itp . Chodziło mi o jeszcze ew dolozenie i myślę że za ok. 30 kupię fajna przyzwoitą wersję :) .

Co do mojego wstępnego projektu to teraz dopiero wszystko trafi na przysłowiową deskę kreslarską i tak naprawdę Sie okaże co z tego wyjdzie , ale pięknie Wam dziękuję za pomoc w temacie .
Donio139
Berbeć
 
Posty: 15
Dołączył(a): 1 kwi 2011, o 14:02
Lokalizacja: Trzebnica

 

Postprzez PiJey88 » 18 maja 2012, o 08:14

3.0 TDI to pełne V6, nie zmieści się w mk3, mieści się tylko wzdłużnie i tylko w dużych samochodach
Avatar użytkownika
PiJey88
Administrator
 
Posty: 5010
Dołączył(a): 2 lut 2007, o 09:16
Lokalizacja: Warszawa
Rocznik: 1996
Silnik: 2.8 VR6 AAA
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez Opik » 18 maja 2012, o 08:23

trollu a po co zakuwac skoro ten silnik na seryjnych bebechach znosi >500 koni? Juz nie przesadzajmy z tym zastrzykiem mocy bo niedlugo zaczna sie posty typu "moj 3.6 750KM idzie wolniej niz 2.0 699 KM kolegi, odczuwam strasznego mula przy obrotach >1500, czy moge uturbic turbo. I zalozyc kompresor, tez z turbo." :lol:
Avatar użytkownika
Opik
Members
 
Posty: 7058
Dołączył(a): 28 lis 2011, o 22:22
Lokalizacja: Lublin
Silnik: 2.0
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez Donio139 » 18 maja 2012, o 09:15

No właśnie panowie nie popadajmy w skrajność :) . Moim pierwotnym celem był właśnie 3.0 TDI który miałby te 200 kucyków i nadawał Sie do jazdy na co dzień, a tak szczerze mówiąc dla mnie nie ma sensu robić moc pow. 300 km przy samym przednim napędzie , choć to co zrobili z fokusem jest nie lada wyczyn :) .
Donio139
Berbeć
 
Posty: 15
Dołączył(a): 1 kwi 2011, o 14:02
Lokalizacja: Trzebnica

Postprzez Bradley » 18 maja 2012, o 09:25

Moze rzedowe 2.5 TDI daloby rade upchac. Bo ten silnik na prawde fajnie sobie radzi w Transporterze.
VW Vento 1.9TDI 1Z ++ :)
Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0
Bradley
Fanatyk
 
Posty: 1120
Dołączył(a): 15 maja 2009, o 13:17
Lokalizacja: Bielsko-Biała / Katowice

Postprzez PiJey88 » 18 maja 2012, o 09:38

nie wsadzicie nic co ma więcej garów niż 4 (poza VR5 i VR6), chyba że wzdłużnie z mocną przeróbka konstrukcji auta
Avatar użytkownika
PiJey88
Administrator
 
Posty: 5010
Dołączył(a): 2 lut 2007, o 09:16
Lokalizacja: Warszawa
Rocznik: 1996
Silnik: 2.8 VR6 AAA
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez Donio139 » 18 maja 2012, o 09:43

To mam jeszcze pytanie co byście polecali żeby miało moc 150-200 koni i nadawało sie do jazdy na co dzień ? Bo już Sie pozegnalem z moja wizją mk3 z silnikiem 3.o TDI :( .
Donio139
Berbeć
 
Posty: 15
Dołączył(a): 1 kwi 2011, o 14:02
Lokalizacja: Trzebnica

Postprzez Paweu » 18 maja 2012, o 09:54

Donio139 napisał(a):To mam jeszcze pytanie co byście polecali żeby miało moc 150-200 koni i nadawało sie do jazdy na co dzień ? Bo już Sie pozegnalem z moja wizją mk3 z silnikiem 3.o TDI .


Każdy nadaje się do jazdy na co dzień... Jak się umie jeździć. ;p

Szukaj golfa z silnikiem 2.0 Abf (150km) lub jakiegoś niezłachanego vr'a .
Avatar użytkownika
Paweu
Members
 
Posty: 4281
Dołączył(a): 6 maja 2011, o 17:34
Rocznik: 1111
Silnik: 0.8
Paliwo: CNG
Nadwozie: cabrio

Postprzez trollu » 18 maja 2012, o 11:27

co do kucia silnika, pewnie że można jechać na soft ale też nikt nie zagwarantuje, że przypadkiem jakiś tłok nie spłynie

Donio139 napisał(a):To mam jeszcze pytanie co byście polecali żeby miało moc 150-200 koni i nadawało sie do jazdy na co dzień ?

1.8T
Sarkazm - ponieważ strzelanie do idiotów jest wciąż nielegalne.
Avatar użytkownika
trollu
VIP
 
Posty: 2503
Dołączył(a): 27 sie 2010, o 13:03
Lokalizacja: SKL/Cz-wa
Rocznik: 0
Silnik: byl ADY jest M52TUB28
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: kombi

Postprzez PiJey88 » 18 maja 2012, o 13:10

1,8T lub VR6
Avatar użytkownika
PiJey88
Administrator
 
Posty: 5010
Dołączył(a): 2 lut 2007, o 09:16
Lokalizacja: Warszawa
Rocznik: 1996
Silnik: 2.8 VR6 AAA
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez Opik » 18 maja 2012, o 16:07

pchanie się w 2.5 tdi jest jak pchanie się do gej-klubu pełnego napalonych, ważących 110kg murzynów. Jest ryzyko jest zabawa

VRka fajny silnik, ale jeśli już na ten się zdecydujesz to poszukać zadbanego egzemplarza i sprzedać tego co masz. Bez sensu swapować na coś co wychodziło w serii i jest dostępne

Ja w tym wypadku widzę jeden wybór - 1.8 t
Avatar użytkownika
Opik
Members
 
Posty: 7058
Dołączył(a): 28 lis 2011, o 22:22
Lokalizacja: Lublin
Silnik: 2.0
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez K@mil » 18 maja 2012, o 16:19

To mam jeszcze pytanie co byście polecali żeby miało moc 150-200 koni i nadawało sie do jazdy na co dzień ? Bo już Sie pozegnalem z moja wizją mk3 z silnikiem 3.o TDI .


seryjny mk3 AFN +turbo+wtryski+pompa+inter+program i bedzie ponad 170km przy spalaniu ok 7l.
Avatar użytkownika
K@mil
POMOCNIK
POMOCNIK
 
Posty: 4895
Dołączył(a): 30 lis 2007, o 19:15
Lokalizacja: NDZ/CT

Poprzednia stronaNastępna strona

- - -



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości