Podnoszenie mocy silnika 1.9 TD AAZ

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

Postprzez falko29 » 21 maja 2011, o 23:54

zbadałem dzisiaj spalanie na zasadzie, nalałem pod korek, po 100 km nalałem pod korek. Przy jeździe miejskiej i krótkiej trasie, spalanie wyszło 5.3 litra, więc chyba okej, A turbina kręci ładnie.
Mój diesel chyba jest popsuty :( - nie kopci... :D
falko29
Czytacz
 
Posty: 34
Dołączył(a): 9 mar 2011, o 12:58
Lokalizacja: Żory/Sohrau/Sari

 

Postprzez Marian0753 » 22 maja 2011, o 00:06

nie wiem jakie jest ori ciśnienie ale podejrzewam że nic dłubane nie było. Niedługo zamówię manometr to powiem dokładnie. A czy żeby zwiększyć ciśnienie trzeba wymontować turbo??
nie wiem dokładnie co to za turbina ale chyba ciśnienie ustawia się taką tyczką którą widać za łączeniem wydechu do turbiny.
Marianowe mk3 ZAPRASZAM KLIK!!!
Avatar użytkownika
Marian0753
Badacz tematu
 
Posty: 275
Dołączył(a): 30 lis 2010, o 15:08
Lokalizacja: Sochaczew

Postprzez Procent » 22 maja 2011, o 02:41

śrubecka :-P
Weźmiesz mnie na prostej?? A ja Cię zniszczę na zakręcie!!

Mój Goferek
Avatar użytkownika
Procent
Members
 
Posty: 1771
Dołączył(a): 1 lut 2009, o 19:06
Lokalizacja: (TLW) Włoszczowa
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez toomek89_89 » 22 maja 2011, o 22:42

panowie pomocy potrzebuje turbiny k03. jezdzilem przez rok na 1 bar i bylo ok i pozniej tylko jeden tydzien na 1,4:P
toomek89_89
Berbeć
 
Posty: 10
Dołączył(a): 7 lip 2009, o 18:57
Lokalizacja: bIAŁYSTOK

Postprzez toomas » 3 cze 2011, o 10:09

Witam. Właśnie jestem po wymianie pina w pompie i muszę przyznać, że auto stało się żywsze szczególnie na dole, poprawiła sie elastyka na 4 i 5 biegu, zwiększył sie Vmax przed 150 to było max a teraz podciągnełem go do ponad 170 i jeszcze czuć było że jest zapas, przyspieszenie 0-100 przed ponad 13s teraz niecałe 11s.
W sumie za taką cenę to całkiem niezły tuning.
toomas
Berbeć
 
Posty: 3
Dołączył(a): 16 kwi 2011, o 19:44
Lokalizacja: Rypin

Postprzez dominpl » 25 cze 2011, o 12:54

Siemka

Tak czytam czytam o tej podkładce pod boost pinem żeby ją wyjąć i oczom nie wierzę. W moim aaz nie ma podkładki i rysa jest ok 0,5cm poniżej maksymalnego wcięcia. Przecież ta podkładka sprawia, że pin wchodzi jeszcze niżej, co powoduje większe wysunięcie iglicy, więc czemu każecie ją wyciągać? Z tego co widzę u siebie to muszę ją właśnie włożyć...

Pozdro
dominpl
Berbeć
 
Posty: 3
Dołączył(a): 11 gru 2010, o 13:10
Lokalizacja: ZDW

Postprzez Maryn87 » 21 sie 2011, o 14:16

Witam, mam kilka pytań.
1. Czy w passatach 1.9 td są te same silniki co w golfach 3 1.9 td?
2. mam pompe paliwa w której ta pokrywka jest płaska a nie wypukła podobno to jakaś eco pompa. Czy jest w niej boost pin?
3. Co trzeba zrobić żeby żeby ew. wsadzić tam boost pina?
Pozdrawiam wszystkich urzytkowników.
Maryn87
Berbeć
 
Posty: 2
Dołączył(a): 21 sie 2011, o 14:11
Lokalizacja: Śląsk

Postprzez garas1 » 21 sie 2011, o 15:08

1. to jest ten sam silnik 1.9 AAZ
2. w eko pompie nie ma boost pina
3. trzeba wymienić górę pompy
Avatar użytkownika
garas1
Gaduła
 
Posty: 721
Dołączył(a): 29 wrz 2008, o 20:02
Lokalizacja: Węgliniec

Postprzez Maryn87 » 21 sie 2011, o 22:54

No to rodzą sie kolejne pytania.
1.Jak kolejne te modyfikacje mają sie do żywotności silnika?
2.Piszecie o zmianie turbinki na garret t02 lub garrett03. Czym one różnią sie między sobą? U mnie jeździ kkk k14. Można wsadzić jeszcze jakąś inną nie wiem np z dostawczaka jakiegoś?
3.Na rynką są oferowane zawory upustowe "blow off" można takie coś stosować w naszysz autkach? rzeczywiście chroni to turbine czy to tylko jakaś szpanerska gwizdałka?
Pozdrawiam:)
Maryn87
Berbeć
 
Posty: 2
Dołączył(a): 21 sie 2011, o 14:11
Lokalizacja: Śląsk

Postprzez stilgar29 » 24 paź 2011, o 18:51

Witam serdecznie
Poszukuje kogoś kto przerobi mi pompę na 10 lub 11 mm (Śląsk), jakie lepsze wtryski do aaz ?
Pozdrawiam:)
KRIS
1.9 TD+i (Boost,11mm,K24,FMIC,DN0SD274) 75@~140
Sprzedany ;(
stilgar29
Czytacz
 
Posty: 30
Dołączył(a): 29 sie 2011, o 20:53
Lokalizacja: Katowice

Postprzez kajtek » 3 gru 2011, o 01:01

Maryn87 napisał(a):No to rodzą sie kolejne pytania.
1.Jak kolejne te modyfikacje mają sie do żywotności silnika?
2.Piszecie o zmianie turbinki na garret t02 lub garrett03. Czym one różnią sie między sobą? U mnie jeździ kkk k14. Można wsadzić jeszcze jakąś inną nie wiem np z dostawczaka jakiegoś?
3.Na rynką są oferowane zawory upustowe "blow off" można takie coś stosować w naszysz autkach? rzeczywiście chroni to turbine czy to tylko jakaś szpanerska gwizdałka?
Pozdrawiam:)

Ad.1 na dzień dzisiejszy nie miałem okazji widzieć "wykończnego" AAZeta wiec mysle ze dobrze znosza podnoszenie mocy mój mimo upływu czasu ma się wrecz bardzo dobrze nie moge narzekać mimo że mam już drugie auto i golfem już mało jeżdże to chwale sobie wszystkie dotychczasowe modyfikacje w golfie
Ad.2 Wiem że mozna wstawić jeszcze Garetta T3 i ja właśnie takowa mam troche duza turbinka, ale zywotna i robi robotę :)
Ad.3 nie znam sie na tym na tyle dobrze żeby zabierać głos ale w moim odczuciuto szpanerska gwizdałka;)
Avatar użytkownika
kajtek
Members
 
Posty: 1559
Dołączył(a): 14 lis 2007, o 12:49
Lokalizacja: ONY Opolskie, NYsa
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez grubson993 » 7 gru 2011, o 19:14

Teraz pytanko czy w ibizie z 94r i silnikiem 1.9td 75KM wszystkie te mody znajdą zastosowanie ?? podobno to samo ale wole się upewnić
grubson993
Berbeć
 
Posty: 4
Dołączył(a): 7 gru 2011, o 19:12
Lokalizacja: Stalowa Wola

Poprzednia stronaNastępna strona

- - -



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot] i 4 gości