Podnoszenie mocy silnika 1.9 TD AAZ

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

Postprzez garas1 » 7 gru 2011, o 20:20

grubson993 Jeżeli jest to silnik TD AAZ to jest wszystko to samo ten silnik był montowany w VW AUDI SEAT :-)
Avatar użytkownika
garas1
Gaduła
 
Posty: 721
Dołączył(a): 29 wrz 2008, o 20:02
Lokalizacja: Węgliniec

 

Postprzez grubson993 » 7 gru 2011, o 20:42

Ok to jest to samo :D więc w sobotę czas na podkręcenie tego muła ;-)

[ Dodano: 2011-12-09, 12:25 ]
silnik mam niby aaz tak pisze na naklejce na osłonie paska rozrządu, ale co do pompy i turbinki to chyba mam inne niż w waszych golfach
POMPAObrazek
TURBINKAObrazek
Obrazek
Obrazek

z tego co się dowiedziałem to turbinkę mam k03 jakiś nowszy model podobno gorszy od kkk k14 czy t2, a pompa to raczej się nadaje zauważyłem że na początku tematu ktoś dodał zdjęcie takie j pompy, tylko co z tą turbiną ?? zmieniać czy bawić się na tej z tego co widzę to chyba już umiera bo robi się wilgotna od oleju, auto ma przejechane 185tyś licznik nie był cofany bo jest kupione od dobrego znajomego

[ Dodano: 2011-12-16, 16:40 ]
Co myślicie o tych pinach ?? http://allegro.pl/boost-pin-1-6td-1-9-t ... 17387.html

[ Dodano: 2011-12-16, 16:40 ]
Co myślicie o tych pinach ?? http://allegro.pl/boost-pin-1-6td-1-9-t ... 17387.html
grubson993
Berbeć
 
Posty: 4
Dołączył(a): 7 gru 2011, o 19:12
Lokalizacja: Stalowa Wola

Postprzez Emek » 18 gru 2011, o 00:53

A ja mam pytanie co jest potrzebne to zmiany na wieksze turbo z k14 na k24 lub T3? chodzi mi o kolektor czy trzeba zmienic czy ori z 1.9TD pasuje do turbo , wyjscie na wydech itp :wstyd:
Emek
Czytacz
 
Posty: 36
Dołączył(a): 25 kwi 2011, o 19:42
Lokalizacja: Toruń okolice

Postprzez stilgar29 » 18 gru 2011, o 14:18

Emek co do podmiany turbiny raczej wszystko pasuje możesz mieć ewentualnie problem ze spływem oleju ale to łatwo można ogarnąć. Co do pinów zakupiłem podobny na allegro ale okazało się że jest za gruby. Kilka zabiegów kosmetycznych papierem wodnym i pin w końcu wszedł do środka i można go było płynnie wysuwać palcami. Pamiętajcie o fmic!!.
KRIS
1.9 TD+i (Boost,11mm,K24,FMIC,DN0SD274) 75@~140
Sprzedany ;(
stilgar29
Czytacz
 
Posty: 30
Dołączył(a): 29 sie 2011, o 20:53
Lokalizacja: Katowice

Postprzez gonzo881 » 9 sty 2012, o 12:43

Emek, stilgar29 z tym podmienieniem turbinki jest różnie, najlepiej kupic turbo z kolektorem, a jesli chodzi o T3 to jesli dobrze pamietam ona potrzebuje jeszcze chłodzenia wodą ale jesli sie myle niech mnie ktoś poprawi. Sam mam takiego AAZ`a z `96 , powiem wam ze jesli dobrze się ustawi dawke paliwa, bolec w pompie i ciśnienie (ja mam 1.6 bara :cwaniak: ) to ten samochodzik lata i pali w zależności od stylu jazdy 5.9 - 6,7 / 100. a zwykła 90-tke TDI obieżdżam jak chce. :]
gonzo881
Berbeć
 
Posty: 1
Dołączył(a): 9 sty 2012, o 12:14
Lokalizacja: Bełchatów

Postprzez stilgar29 » 9 sty 2012, o 19:37

gonzo881 T3 i K24 są chłodzone olejem, kolektor wydechowy może zostać stary. W praktyce podmiana tej dmuchawki to plug&play :D
KRIS
1.9 TD+i (Boost,11mm,K24,FMIC,DN0SD274) 75@~140
Sprzedany ;(
stilgar29
Czytacz
 
Posty: 30
Dołączył(a): 29 sie 2011, o 20:53
Lokalizacja: Katowice

Postprzez Emek » 14 sty 2012, o 00:30

No i panowie niedługo będę miał Garretta M24 z kolektorem więc zacznie się zabawa tylko jeszcze bede musiał zrobić fmic a pytanie mam takie do ilu moze pompować m24 i jakie daje on efekty?

[ Dodano: 2012-01-23, 11:43 ]
no i mam to turbo ale z tabliczki wynika ze to jest TA 0304 :-o da radę to turbo jakoś podkrecic da ono jakies lepsze efekty od k03?
Emek
Czytacz
 
Posty: 36
Dołączył(a): 25 kwi 2011, o 19:42
Lokalizacja: Toruń okolice

Postprzez BARTOSZ IDCZAK » 3 lut 2012, o 20:08

witam.
jak zamontować ic od golfa III 1.9tdi do azz? jakieś zdjęcia dało by rade?
BARTOSZ IDCZAK
Berbeć
 
Posty: 6
Dołączył(a): 15 sty 2012, o 11:05
Lokalizacja: Sulęcinek

Postprzez Biały1471 » 3 lut 2012, o 20:14

no tez bym był wdzięczny za foto
Avatar użytkownika
Biały1471
Badacz tematu
 
Posty: 161
Dołączył(a): 10 kwi 2011, o 16:05
Lokalizacja: VW GRUP Pruszcz Gdanski

Postprzez garas1 » 3 lut 2012, o 20:21

IC Pasuje P&P z TDI wystarczy tylko jedną podporę zrobić i obrócić kolanko przy kolektorze ssącym
Jak coś mam IC z TDI z rurami na sprzedasz jak by był ktoś chętny To pisać PW :-)
Avatar użytkownika
garas1
Gaduła
 
Posty: 721
Dołączył(a): 29 wrz 2008, o 20:02
Lokalizacja: Węgliniec

Postprzez BARTOSZ IDCZAK » 4 lut 2012, o 01:24

dał byś radę jakieś zdjęcia wstawić tej podpory i wskazać jakie kolanko obrrrócić?
BARTOSZ IDCZAK
Berbeć
 
Posty: 6
Dołączył(a): 15 sty 2012, o 11:05
Lokalizacja: Sulęcinek

Postprzez stilgar29 » 4 lut 2012, o 14:37

Obrazek
Obrazek

Instalacja IC z TDi
1 Obracasz kolanko z kolektora o 180 stopni
2 Odginasz przewód oleju do turbiny tak żeby nie przeszkadzał w instalacji węża
3 Niezbędne jest jedno kolanko aluminiowe lub stalowe 45 stopni

Pozdrawiam
KRiS
KRIS
1.9 TD+i (Boost,11mm,K24,FMIC,DN0SD274) 75@~140
Sprzedany ;(
stilgar29
Czytacz
 
Posty: 30
Dołączył(a): 29 sie 2011, o 20:53
Lokalizacja: Katowice

Poprzednia stronaNastępna strona

- - -



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości