logi do oceny

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

Postprzez przemo1251 » 12 cze 2012, o 23:05

Zanim wykonam logi (coś koło soboty), będę miał sporo czasu.
1. Więc pomyślałem żeby zaślepić egr. Czy warto to zrobić? Pomorze to coś w moim przypadku?


Podłączyłem pod czerwony przewód(ten co idzie id turbiny) manometr. Tylko że nie taj jak miał kolega tylko odpiłem czerwony przewód i zakończyłem go manometrem. Podczas jazdy wskazywał maksymalnie ok. 1bar.
2. To dobrze czy źle?

Coś czuję że przepławka do wymiany, choć zobaczę czy dało jej coś czyszczenie.
przemo1251
Czytacz
 
Posty: 64
Dołączył(a): 8 kwi 2012, o 21:16
Lokalizacja: Pukinin

 

Postprzez slawek5t » 14 cze 2012, o 15:54

No jesli był 1 bar i zaraz troszke spadało na ok 0.8-0.9 to jest okej.
Tylko niewiem czy dobrze podłączyłes, bo sie nie znam na tym..

przemo1251 napisał(a):Coś czuję że przepławka do wymiany,

Zrób aktualne logi to sie wszystkiego dowiesz.

Bo jesli dobrze podłączyłes manometr to wychodzi na to że turbine i jej podłączenie można wykluczyć.


edit :
Sprawdź może to czyszczenie coś pomogło bo na pierwszych twoich logach było doładowanie zaledwie 0,6 bara .

jesli dalej słabo idzie to raczej przepływka do wymiany bo po logach (wczesniejszych) było widać że nie domaga , i to sporo.

tyle ja wykminiłem :) jak ktoś wie wiecej to niech napisze :)
Mój golfik
Avatar użytkownika
slawek5t
Members
 
Posty: 1993
Dołączył(a): 15 cze 2011, o 00:05
Lokalizacja: Pomorskie

Postprzez xxhooliganxx » 16 cze 2012, o 11:14

Turbine poki co odpuscilem ale dzis sprawdzilem inne rzeczy.

Temperatura podczas jazdy nie rosnie bardziej niz 80 stopni, dolny waz po przejechaniu ok 8 km dalej chlodny. Podczas postoju temperatura rosnie bardziej na wlaczonym silniku.

Do tego wyskoczyly mi dzis dwa bledy ale po skasowaniu zniknely:

2 Faults Found:
17978 - Engine Start Blocked by Immobilizer
P1570 - 35-10 - - - Intermittent
00550 - Start of Injection Regulation
17-10 - Control Difference - Intermittent

Prosilbym takze o przeanalizowanie tych danych:

Obrazek



Badane po przejechaniu ok 20 km, temperatura na wskazniku to ok 80 stopni, w bloku 007 ok 75 stopni, w instrument sprawdzic nie moge.
xxhooliganxx
Czytacz
 
Posty: 31
Dołączył(a): 13 mar 2012, o 19:39
Lokalizacja: Piła

Postprzez palio » 17 cze 2012, o 09:03

Kąt wtrysku do poprawki - ustaw 49-51 (teraz jest 22). Musi być jak najbliżej niebieskiej linii (może być ciut powyżej).

Zapewne termostat do wymiany.
Avatar użytkownika
palio
Administrator
 
Posty: 3891
Dołączył(a): 24 mar 2010, o 20:45
Lokalizacja: Fajsławice
Rocznik: 95
Silnik: 1Z++
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Logi Dynamiczne pomocy

Postprzez Dj Devilek » 30 wrz 2012, o 13:06

Avatar użytkownika
Dj Devilek
Badacz tematu
 
Posty: 175
Dołączył(a): 21 wrz 2011, o 20:25
Lokalizacja: Malbork

Postprzez palio » 30 wrz 2012, o 13:51

przepływka ok

po logu 011 widać, że masz niedoładowanie w pełnym zakresie obrotów.

Sprawdź wężyk od n75 do gruszki podciśnienia i wąż wychodzący z pompy vacum.
Uruchom silnik i sprawdź czy sztanga zostaje wciągnięta na max-a , popchnij mocno kciukiem w dół. Sprawdź również czy szczelny jest dolot.

Jak masz vaga to wrzuc loga 011 bassic settings na biegu jałowym przez 60 s - nie dotykaj gazu.

[ Dodano: 2012-09-30, 12:55 ]
Logi dynamiczne za późno zaczęte. Na przyszłość proszę zapamiętać:

-> wykonujemy je na trzecim/czwartym biegu od 1400-4000 obr/min trzymając gaz wciśnięty na 100% w całym zakresie obrotów(1400-4000) temperatura silnika 90C.
Avatar użytkownika
palio
Administrator
 
Posty: 3891
Dołączył(a): 24 mar 2010, o 20:45
Lokalizacja: Fajsławice
Rocznik: 95
Silnik: 1Z++
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez Dj Devilek » 30 wrz 2012, o 14:36

czyli co mam zrobić dokładnie z ta turbina ? sprawdziłem jeszcze błędy Polskim Vag i wyskoczył 575 - Cisnienie w przewodzie dolotowym roznica doregolownia .
Avatar użytkownika
Dj Devilek
Badacz tematu
 
Posty: 175
Dołączył(a): 21 wrz 2011, o 20:25
Lokalizacja: Malbork

Postprzez palio » 30 wrz 2012, o 15:04

błąd 575- niedoładowanie. Nieszczelność w układzie doładowania lub nie sprawna gruszka podciśnieniowa. Na PW wysłałem zdjęcie.
Avatar użytkownika
palio
Administrator
 
Posty: 3891
Dołączył(a): 24 mar 2010, o 20:45
Lokalizacja: Fajsławice
Rocznik: 95
Silnik: 1Z++
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez Dj Devilek » 30 wrz 2012, o 15:14

no to chyba czeka mnie wymiana gruchy. stan wizualny jej tez mnie martwi jakis taki rudy pylek na niej widac
Avatar użytkownika
Dj Devilek
Badacz tematu
 
Posty: 175
Dołączył(a): 21 wrz 2011, o 20:25
Lokalizacja: Malbork

Postprzez palio » 30 wrz 2012, o 15:22

Czyli zardzewiała. Tylko wymiana Cię czeka.
Avatar użytkownika
palio
Administrator
 
Posty: 3891
Dołączył(a): 24 mar 2010, o 20:45
Lokalizacja: Fajsławice
Rocznik: 95
Silnik: 1Z++
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Logi do sprawdzenia

Postprzez Artur8120 » 18 lis 2012, o 14:42

Hej posiadam golfa 1,9 TDI 1Z i ostatni kolega podpioł sie Vagiem do mojego golfa i zapisał mi wszystko w 3 plikach Excela i nie bardzo wiem jak to poukładać. Jeżeli ktoś z Was ma chwilkę to może zerknąłby na te logi i pomógłby mi go zdiagnozować. Chodzi o to że słabo ciągnie od dolnych obrotów. Jeżeli jest ktoś chętny to proszę o adres mail to prześle wszystko. Dzięki :)
Artur8120
Berbeć
 
Posty: 8
Dołączył(a): 14 lut 2010, o 17:07
Lokalizacja: Matiaszów

Postprzez palio » 18 lis 2012, o 14:50

Wyslij wszystko na adres palio45@o2.pl. Chętnie pomogę. Ewentualnie wklej logi tu: -> http://vaglog.rtnet.pl/ a następnie linki wklej do tematu.
Avatar użytkownika
palio
Administrator
 
Posty: 3891
Dołączył(a): 24 mar 2010, o 20:45
Lokalizacja: Fajsławice
Rocznik: 95
Silnik: 1Z++
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Poprzednia stronaNastępna strona

- - -



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 11 gości