logi do oceny

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

Postprzez leopard » 27 maja 2012, o 12:37

przemo1251 napisał(a):jeżeli umie się ją rozebrać

zwykly zjadacz chleba rozbiera turbo (na czynniki pierwsze) tylko raz :) po zlozeniu i uzyciu - nie ma czego rozbierac ... niezaleznie od typu turbiny - po rozlozeniu trzeba wywazyc wirnik ...

wracajac do tematu - wyczysc/podmien na probe przeplywomierz i zaloguj jeszcze raz 003/008/011 dynamicznie - tu lezy przyczyna twoich klopotow

BTW - N75 tez do sprawdzenia - w drugiej kolejnosci za LMM
Avatar użytkownika
leopard
Members
 
Posty: 1461
Dołączył(a): 18 maja 2008, o 17:09
Lokalizacja: Szczecin

 

Postprzez Bradley » 27 maja 2012, o 19:56

Przeplywomierz zostaw w spokoju. Nie ma co patrzec na jego odczyty jesli zadane cisnienie doladowania nie jest osiagniete.
Stawiam jednak na padniety n75 lub maniane w przewodach cisnieniowych.
VW Vento 1.9TDI 1Z ++ :)
Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0
Bradley
Fanatyk
 
Posty: 1120
Dołączył(a): 15 maja 2009, o 13:17
Lokalizacja: Bielsko-Biała / Katowice

Postprzez leopard » 28 maja 2012, o 09:43

Bradley napisał(a):Przeplywomierz zostaw w spokoju. Nie ma co patrzec na jego odczyty

wartosc przeplywu to jeden z podstawowych czynnikow w sterowaniu tym silnikiem ... ciekawe jaka jest historia uszkodzenia - od czego sie zaczelo - czy cos bylo grzebane (podcisnienia etc.)
Avatar użytkownika
leopard
Members
 
Posty: 1461
Dołączył(a): 18 maja 2008, o 17:09
Lokalizacja: Szczecin

Postprzez Bradley » 28 maja 2012, o 12:10

Latwo sprawdzic podlaczajac diode do wtyczki przeplywki. Na bank nie odzyska ladowania bo tam jest usterka, a nie w MAF
VW Vento 1.9TDI 1Z ++ :)
Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0
Bradley
Fanatyk
 
Posty: 1120
Dołączył(a): 15 maja 2009, o 13:17
Lokalizacja: Bielsko-Biała / Katowice

Postprzez przemo1251 » 28 maja 2012, o 14:39

Czyli co dokładnie mam sprawdzić? Czy we wtyczce do przepływomierza daje prąd?
przemo1251
Czytacz
 
Posty: 64
Dołączył(a): 8 kwi 2012, o 21:16
Lokalizacja: Pukinin

Postprzez k-m-r1 » 28 maja 2012, o 15:32

sprawdz weżę połączenia i weżyki te sienki czy nie ma uszkodzeń
brachol miał podobnie
okazało sie że ma łączenie gumowe rozciete
załorzył puszke po piwie i auto orzyło
zmienił na gume i jak reką odjoł silnik jak nie ten
problem byłw tym że dziura powodowała spadek cisnienia na całej lini tak jak Ty masz
jak to nie to to kolejny etap czyli zamiana weżyków
Polska wersja programu MACH3 cnc---- Makra do palników ,magazynków, THC, OHC---- EKRANY dla firm i producentów maszyn ---- budowa sprzedaż maszyn Plazmy, Elektrodrążarki, Frezarki ,Tokarki, Gietarki, inne maszyny
Avatar użytkownika
k-m-r1
Weteran
 
Posty: 2080
Dołączył(a): 24 sie 2008, o 18:48
Lokalizacja: OOL DW Praszka Wrocław

Postprzez przemo1251 » 28 maja 2012, o 18:06

Posprawdzałem wężyki i są szczelne. Podłączyłem je jak powinny być. I jak będę miał laptopa to zrobię logi. Ten wężyk (na żółto) co idzie do komputera to ma być podłączony do kolektora?

http://img338.imageshack.us/img338/5863/1pow.jpg
przemo1251
Czytacz
 
Posty: 64
Dołączył(a): 8 kwi 2012, o 21:16
Lokalizacja: Pukinin

Postprzez slawek5t » 28 maja 2012, o 18:52

Moje foto :)

przemo1251 napisał(a):ma być podłączony do kolektora?

prawidłowo :)
Mój golfik
Avatar użytkownika
slawek5t
Members
 
Posty: 1993
Dołączył(a): 15 cze 2011, o 00:05
Lokalizacja: Pomorskie

Postprzez boleK1315 » 29 maja 2012, o 22:09

Kolego konkretnie. Wstawiaj logi i dostaniesz odpowiedź.
boleK1315
Czytacz
 
Posty: 82
Dołączył(a): 11 lut 2012, o 23:46
Lokalizacja: Juszczyn

prośba o ocenę logów dynamicznych

Postprzez palio » 9 cze 2012, o 16:33

Witam.

Proszę o ocenę logu dynamicznego
grupa 003+008+011 -> http://vaglog.rtnet.pl/palio45_87815.html

Ecu zmieniony z 16 na 8bit wtryski 216.

Problem polega na tym, że przy wyprzedzaniu kogoś na 4 biegu i wciśnięciu gazu do dechy obroty dość szybko rosną a prędkość powoli idzie do góry. Czy to czasami nie oznacza kończącego się sprzęgła?
Avatar użytkownika
palio
Administrator
 
Posty: 3891
Dołączył(a): 24 mar 2010, o 20:45
Lokalizacja: Fajsławice
Rocznik: 95
Silnik: 1Z++
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez Piaggio » 9 cze 2012, o 21:23

palio45 napisał(a):Problem polega na tym, że przy wyprzedzaniu kogoś na 4 biegu i wciśnięciu gazu do dechy obroty dość szybko rosną a prędkość powoli idzie do góry. Czy to czasami nie oznacza kończącego się sprzęgła?
sam sobie odpowiedziales na pytanie- oznacza to slizgające sie sprzegło, na 5 biegu pod obciążeniem tez bedzie ci sie slizgało,
oporniczek myk myk myk
WETO- skuterkowcom!!!!
Avatar użytkownika
Piaggio
Members
 
Posty: 1893
Dołączył(a): 15 mar 2008, o 21:41
Lokalizacja: Lidzbark Warmiński

Postprzez palio » 10 cze 2012, o 08:13

a no ślizga się czyli czeka mnie wymiana dzięki
Avatar użytkownika
palio
Administrator
 
Posty: 3891
Dołączył(a): 24 mar 2010, o 20:45
Lokalizacja: Fajsławice
Rocznik: 95
Silnik: 1Z++
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Poprzednia stronaNastępna strona

- - -



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości