DIAGNOSTYKA

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

Postprzez palio » 12 cze 2013, o 21:03

I od tego bym zaczął.
Avatar użytkownika
palio
Administrator
 
Posty: 3891
Dołączył(a): 24 mar 2010, o 20:45
Lokalizacja: Fajsławice
Rocznik: 95
Silnik: 1Z++
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

 

Postprzez krzyś » 12 cze 2013, o 21:09

co masz zmodzone w swoim zetorze? i jak wyglada jazda po modyfikacji?
Vag diagnostyka,czyszczenie nastawników, uszczelnianie pomp wtryskowych Vp37, naprawa skrzyń biegów. Wszelkie info PW..
Avatar użytkownika
krzyś
Members
 
Posty: 888
Dołączył(a): 13 mar 2013, o 18:58
Lokalizacja: Krosino
Rocznik: 1996
Silnik: 1.9 TDI 1Z
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez hellaflush » 26 cze 2013, o 10:43

Dobry, proszę o sprawdzenie logów statycznych :)

Grupy: 001 -

Grupy: 003 -

Grupy: 004 -

Grupy: 007 -

Grupy: 013 -

No i kąt wtrysku, tragedii nie ma :P



No i czy MAF nie jest za duży?



A i po logach widać jak temperatura na postoju ciągle rośnie, włącza się wentylator i temp spada i tak w kółko co ileś tam minut... Chyba termostat walnięty.
Avatar użytkownika
hellaflush
Gaduła
 
Posty: 802
Dołączył(a): 10 maja 2012, o 17:02
Lokalizacja: 71

Postprzez palio » 28 cze 2013, o 08:42

hellaflush, wszystko jest ok. MAF jak najbardziej dobry.

Przydałyby się jeszcze logi dynamiczne: 003, 004, 008, 010, 011
Avatar użytkownika
palio
Administrator
 
Posty: 3891
Dołączył(a): 24 mar 2010, o 20:45
Lokalizacja: Fajsławice
Rocznik: 95
Silnik: 1Z++
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez tuchel » 3 lip 2013, o 12:10

Siema siema, mógłby ktoś sprawdzić mi moje logi :) z góry dzięki. :)

Grupy: 001 -

Grupy: 003 -

Grupy: 004 -

Grupy: 008,010 -

Grupy: 011 -

Grupy: 013 -
Avatar użytkownika
tuchel
Badacz tematu
 
Posty: 192
Dołączył(a): 26 wrz 2011, o 23:16
Lokalizacja: GPU

Postprzez krzyś » 3 lip 2013, o 16:22

masz niedoładowanie samochód pewnie mułowaty.
Vag diagnostyka,czyszczenie nastawników, uszczelnianie pomp wtryskowych Vp37, naprawa skrzyń biegów. Wszelkie info PW..
Avatar użytkownika
krzyś
Members
 
Posty: 888
Dołączył(a): 13 mar 2013, o 18:58
Lokalizacja: Krosino
Rocznik: 1996
Silnik: 1.9 TDI 1Z
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez tuchel » 3 lip 2013, o 17:21

no właśnie ładnie idzie tak myślę nie mam porównania z innym 1z, tylko wydaje mi się że za dużo pali ok 7l
Avatar użytkownika
tuchel
Badacz tematu
 
Posty: 192
Dołączył(a): 26 wrz 2011, o 23:16
Lokalizacja: GPU

Postprzez palio » 3 lip 2013, o 21:04

Nic dziwnego, że więcej pali jak go bardziej dusisz aby auto jako tako jechało.

Błędów żadnych nie ma zapisanych?

Niedoładowanie po całości. Sprawdź wszystkie wężyki idące od N75 oraz ten co idzie do ECU. Odepnij wężyk, który idzie do turbo i zrób loga dynamicznego 011. Po zrobieniu loga podłącz wężyk z powrotem.

Przepływka pomału mówi papa. Możesz spróbować ją przemyć. Kiedy był wymieniany filtr powietrza?

Dawka może być, jak chcesz to ją zwiększ na 3.0.
Kąt wyprzedzenia wtrysku - ok.
Avatar użytkownika
palio
Administrator
 
Posty: 3891
Dołączył(a): 24 mar 2010, o 20:45
Lokalizacja: Fajsławice
Rocznik: 95
Silnik: 1Z++
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez tuchel » 4 lip 2013, o 01:41

ostatnio jak sprawdzałem to był tylko 1117, ale to był błąd sporadyczny. a dziś przed robieniem logów sprawdzałem i nie było błędu żadnego.

filtr powietrza był wymieniany przed zimą w październiku.

Czyli mam pierw sprawdzić te wężyki zrobić logi a wtedy powiecie co dalej ?

Grupy: 011 -
tu jest ten log na odłaczonym wężyku.
Wężyki raczej wszystkie są do wymiany...
Avatar użytkownika
tuchel
Badacz tematu
 
Posty: 192
Dołączył(a): 26 wrz 2011, o 23:16
Lokalizacja: GPU

Postprzez palio » 4 lip 2013, o 19:52

Na pewno odpiąłeś wężyk? Bo żadnej poprawy nie ma.
Wymień wężyki, i zrób coś z przepływką bo zaniża wskazania i obcina dawkę paliwową.

Ja na Twoim miejscu bym go wymienił nie jest to strasznie duży koszt.
Avatar użytkownika
palio
Administrator
 
Posty: 3891
Dołączył(a): 24 mar 2010, o 20:45
Lokalizacja: Fajsławice
Rocznik: 95
Silnik: 1Z++
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez tuchel » 4 lip 2013, o 20:24

tak wężyk odpiąłem i zrobiłem loga, w trakcie poczułem takie szarpnięcie lecz ciągnął dalej. A przepływkę wyczyścić czy celować w nową ?
Avatar użytkownika
tuchel
Badacz tematu
 
Posty: 192
Dołączył(a): 26 wrz 2011, o 23:16
Lokalizacja: GPU

Postprzez palio » 4 lip 2013, o 21:00

Możesz wyczyścić i zrobić loga dynamicznego 003+011.
A i wymień filtr powietrza na nowy.
Avatar użytkownika
palio
Administrator
 
Posty: 3891
Dołączył(a): 24 mar 2010, o 20:45
Lokalizacja: Fajsławice
Rocznik: 95
Silnik: 1Z++
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Poprzednia stronaNastępna strona

- - -



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot] i 9 gości

cron