DIAGNOSTYKA

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

Postprzez palio » 4 cze 2013, o 12:16

roziwelet, a więc tak:

013 - ok
001- strasznie duża dawka :mrgreen: , ale auto musi nieźle zataraniać jak dla mnie należałoby ją zmniejszyć
003 - przepływka powyżej 2700 obr zaniża wartości i obcina dawkę a powinna jeszcze trzymać zadaną wartość. Spróbuj ją umyć płynem do przepływek i przed założeniem porządnie wysusz. I zrób loga to sprawdzimy czy jest poprawa.
010 - wydaje się, że gdzieś jest nieszczelność. Posprawdzać dokładnie wszystkie wężyki wychodzące od N75 oraz wężyk idący do ECU czy są szczelne i czy nie ma przetarć.
011 - jest lekkie przeładowanie ale N75 daje radę z jego zbiciem.

Po sprawdzeniu wszystkiego i umyciu przepływki czekam na kolejne logi. I zrób jeszcze 004 statycznego i dynamicznego.
Avatar użytkownika
palio
Administrator
 
Posty: 3891
Dołączył(a): 24 mar 2010, o 20:45
Lokalizacja: Fajsławice
Rocznik: 95
Silnik: 1Z++
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

 

Postprzez roziwelet » 4 cze 2013, o 12:55

dodaję jeszcze logi statyczne:

004 http://vaglog.rtnet.pl/fryderyks15_129656.html

007 http://vaglog.rtnet.pl/fryderyks15_129657.html

004 dynamiczny zrobię w najbliższym czasie.

Dodam jeszcze, że niedawno miałem czyszczony nastawnik i nie wiem czy wszystko zostało dobrze ustawione (jak widać dawka nie), ale pytanie czy jak przesunę nastawnik tak, żeby dawka była dobra, to czy obroty się nie pogorszą?
Chodzi mi głownie o to, żeby sprawdzić czy gdzieś coś niedomaga, bo jak to nie pomoże to zostaje mi wymiana pompy, bo podobno już siada. I właśnie czy któryś z logów może wskazywać na to, że pompa kończy swój żywot?

[ Dodano: 2013-06-04, 19:09 ]
Zapomniałem jeszcze napisać, że dziś rano jak go odpaliłem to silnik znów wariował - szarpał, obroty skakały, z rury czarny dym razem z szarpaniem. w.czasie jazdy też szarpał, na każdym biegu, dopiero jak się trochę zagrzał to był spokój cały dzień. Czy to może mieć.związek z N75 albo za dużą dawką paliwa? A może to oznaka psującej się pompy? Proszę o odwiedź... :)
I czy mógłbym prosić kogoś o analizę reszty logów? ;))

[ Dodano: 2013-06-06, 13:30 ]
Witam ponownie. Wkleję logi statyczne i dynamiczne po zmianie dawki. Rozrząd jest sprawdzony, jest na pewno dobrze ustawiony, N75 też sprawdzony, wszystkie przewodu są dobre. 
Przepływka umyta, wysuszona.

Statyczne: 

001 http://vaglog.rtnet.pl/fryderyks15_129816.html
 

004 http://vaglog.rtnet.pl/fryderyks15_129817.html
 

007 http://vaglog.rtnet.pl/fryderyks15_129818.html
 

013 http://vaglog.rtnet.pl/fryderyks15_129819.html
 

dynamiczne 

003 http://vaglog.rtnet.pl/fryderyks15_129820.html
 

004 http://vaglog.rtnet.pl/fryderyks15_129821.html
 

008 http://vaglog.rtnet.pl/fryderyks15_129822.html
 

010 http://vaglog.rtnet.pl/fryderyks15_129823.html
 

011 http://vaglog.rtnet.pl/fryderyks15_129824.html
roziwelet
Czytacz
 
Posty: 40
Dołączył(a): 1 cze 2013, o 12:36
Lokalizacja: Zabrze

Postprzez krzyś » 9 cze 2013, o 09:24

palio zerknij na loga 004 dynamiczny niby wyglada ok ale przy 1500rpm jakby nie nadąża
http://vaglog.rtnet.pl/muzinek4_120629.html
Vag diagnostyka,czyszczenie nastawników, uszczelnianie pomp wtryskowych Vp37, naprawa skrzyń biegów. Wszelkie info PW..
Avatar użytkownika
krzyś
Members
 
Posty: 888
Dołączył(a): 13 mar 2013, o 18:58
Lokalizacja: Krosino
Rocznik: 1996
Silnik: 1.9 TDI 1Z
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez palio » 9 cze 2013, o 09:40

Nie nadąża. Nie ciekawie wygląda to do około 2600 obr/min . Potem jest wszystko w miarę ok, aż do wolnych obrotów.

Na wolnych obrotach powinno być idealnie. Kiedy był wymieniany pasek rozrządu? Może się wyciągnął?

Może coś dzieje się z zaworem n108?
Avatar użytkownika
palio
Administrator
 
Posty: 3891
Dołączył(a): 24 mar 2010, o 20:45
Lokalizacja: Fajsławice
Rocznik: 95
Silnik: 1Z++
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez krzyś » 9 cze 2013, o 09:46

palio pasek ma 62000 wiec przelatalem :cry: nie ma kasiory narazie bo oc mam teraz :-x kat na wolnych mam 56 cisnienie wewnetrzne 7 bar na wolnych. golfina w tym przedziale ma chwile zastanowienia własnie w tym momencie kiedy zaworek ma wysterowanie 94%. pamietam ze jak czyscilem nastawnik bylo troche rudego nalotu wiec moze syf byc na dole pompy
Vag diagnostyka,czyszczenie nastawników, uszczelnianie pomp wtryskowych Vp37, naprawa skrzyń biegów. Wszelkie info PW..
Avatar użytkownika
krzyś
Members
 
Posty: 888
Dołączył(a): 13 mar 2013, o 18:58
Lokalizacja: Krosino
Rocznik: 1996
Silnik: 1.9 TDI 1Z
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez palio » 9 cze 2013, o 09:52

Być może coś przycina się w pompie. Szkoda,że możesz wymienić rozrządu. Należałoby to zrobić jak najszybciej. Miejmy jednak nadzieje, że pasek jest jeszcze w dobrym stanie.
Avatar użytkownika
palio
Administrator
 
Posty: 3891
Dołączył(a): 24 mar 2010, o 20:45
Lokalizacja: Fajsławice
Rocznik: 95
Silnik: 1Z++
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez krzyś » 9 cze 2013, o 09:59

a masz moze kolego swojego loga dynamicznego 004 nie moge znaleźć żadnego loga z sterownikiem 16 bitowym. zerknąłbym jak to ma poprawnie wygladac.
Vag diagnostyka,czyszczenie nastawników, uszczelnianie pomp wtryskowych Vp37, naprawa skrzyń biegów. Wszelkie info PW..
Avatar użytkownika
krzyś
Members
 
Posty: 888
Dołączył(a): 13 mar 2013, o 18:58
Lokalizacja: Krosino
Rocznik: 1996
Silnik: 1.9 TDI 1Z
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez palio » 9 cze 2013, o 10:03

krzyś, niestety nie mam. Nie robiłem na razie kompletu logów bo nic nie dzieje się z autem. Auto jeździ tak jak powinno.

Jak będę miał czas to może porobię logi, aby można było porównać.

[ Dodano: 2013-06-09, 09:07 ]
Nie są to moje logi tylko innego użytkownika auta z silnikiem 1z i tak mniej więcej powinien wyglądać dynamiczny 004
-> http://vaglog.rtnet.pl/lew.mar.89_123451.html
Avatar użytkownika
palio
Administrator
 
Posty: 3891
Dołączył(a): 24 mar 2010, o 20:45
Lokalizacja: Fajsławice
Rocznik: 95
Silnik: 1Z++
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez krzyś » 9 cze 2013, o 10:10

byłoby fajnie jakbys komplet wrzucił to i innym by sie przydało jak ma to wygladac na zdrowym motorze. pozdrawiam
Vag diagnostyka,czyszczenie nastawników, uszczelnianie pomp wtryskowych Vp37, naprawa skrzyń biegów. Wszelkie info PW..
Avatar użytkownika
krzyś
Members
 
Posty: 888
Dołączył(a): 13 mar 2013, o 18:58
Lokalizacja: Krosino
Rocznik: 1996
Silnik: 1.9 TDI 1Z
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez palio » 9 cze 2013, o 10:11

A tu bodajże z AFN -> http://vaglog.rtnet.pl/zielakcs_94790.html

Dynamiczny 004.

[ Dodano: 2013-06-09, 09:11 ]
Postaram się. Jak zrobię to wrzucę.
Avatar użytkownika
palio
Administrator
 
Posty: 3891
Dołączył(a): 24 mar 2010, o 20:45
Lokalizacja: Fajsławice
Rocznik: 95
Silnik: 1Z++
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez krzyś » 9 cze 2013, o 15:26

palio dzisiejsze logi jest coraz gorzej widze doładowanie jeszcze póżniej wstaje i kąt tez nie nadąża.
http://vaglog.rtnet.pl/muzinek4_130285.html
http://vaglog.rtnet.pl/muzinek4_130286.html
http://vaglog.rtnet.pl/muzinek4_130287.html
Vag diagnostyka,czyszczenie nastawników, uszczelnianie pomp wtryskowych Vp37, naprawa skrzyń biegów. Wszelkie info PW..
Avatar użytkownika
krzyś
Members
 
Posty: 888
Dołączył(a): 13 mar 2013, o 18:58
Lokalizacja: Krosino
Rocznik: 1996
Silnik: 1.9 TDI 1Z
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez palio » 9 cze 2013, o 18:11

krzyś, dynamicznym katem na chwile obecną bym się nie przejmował - tragedii nie ma. Bardziej bym się przejął niedoładowaniem na dole.

Na początek spróbuj umyć przepływkę a następnie odepnij wężyk idący od n75 do turbo. Następnie zrób loga dynamicznego 003 i 011. Zobaczymy czy będzie jakaś zmiana.
Avatar użytkownika
palio
Administrator
 
Posty: 3891
Dołączył(a): 24 mar 2010, o 20:45
Lokalizacja: Fajsławice
Rocznik: 95
Silnik: 1Z++
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Poprzednia stronaNastępna strona

- - -



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 15 gości