DIAGNOSTYKA

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

Postprzez krzyś » 9 cze 2013, o 19:54

log z odpietym wg
http://vaglog.rtnet.pl/muzinek4_130315.html
czy korekcje w 013 po dodaniu gazu lub w czasie jazdy powinny sie zmieniac?
Avatar użytkownika
krzyś
Members
 
Posty: 888
Dołączył(a): 13 mar 2013, o 18:58
Lokalizacja: Krosino
Rocznik: 1996
Silnik: 1.9 TDI 1Z
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

 

Postprzez andrzejg3 » 12 cze 2013, o 14:12

Witam zerknie ktoś na logi grupy 010
turbo ma jakieś braki w dmuchaniu,nie wiem czy to wina n75 ,czy jakas mała nieszczelność?

http://vaglog.rtnet.pl/andrzejskizy_130418.html
andrzejg3
Czytacz
 
Posty: 42
Dołączył(a): 27 mar 2008, o 21:11
Lokalizacja: SCI

Postprzez krzyś » 12 cze 2013, o 14:43

zrob kolego loga 011 i 003 bedzie lepiej widac wszystko przy jakich obrotach wstaje turbo i czy wrtosci sie pokrywaja zadane i aktual.
Vag diagnostyka,czyszczenie nastawników, uszczelnianie pomp wtryskowych Vp37, naprawa skrzyń biegów. Wszelkie info PW..
Avatar użytkownika
krzyś
Members
 
Posty: 888
Dołączył(a): 13 mar 2013, o 18:58
Lokalizacja: Krosino
Rocznik: 1996
Silnik: 1.9 TDI 1Z
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez andrzejg3 » 12 cze 2013, o 16:01

log 011 i 003 robiony do 3670 i potem następny tak mi zapisało
http://vaglog.rtnet.pl/andrzejskizy_128433.html
andrzejg3
Czytacz
 
Posty: 42
Dołączył(a): 27 mar 2008, o 21:11
Lokalizacja: SCI

Postprzez krzyś » 12 cze 2013, o 19:38

andrzejg3 chcialbym zeby mi tak turbinka pompowala wiec lej paliwko i szerokiej drogi życzę. wsio dobrze pozdrawiam
Vag diagnostyka,czyszczenie nastawników, uszczelnianie pomp wtryskowych Vp37, naprawa skrzyń biegów. Wszelkie info PW..
Avatar użytkownika
krzyś
Members
 
Posty: 888
Dołączył(a): 13 mar 2013, o 18:58
Lokalizacja: Krosino
Rocznik: 1996
Silnik: 1.9 TDI 1Z
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez palio » 12 cze 2013, o 20:17

andrzejg3, według mnie trochę przepływka nie domaga. Możliwe, że obcina dawki. Auto nie jest po jakimś programie?

Umyć płynem do przepływomierzy lub benzyna ekstrakcyjną. Zwrócić szczególną uwagę na pręcik w środku (należy uważać aby go nie uszkodzić). Można też pozbyć się siatki od strony filtra powietrza. Dobrze wysuszyć, założyć i zrobić logi jeszcze raz grupy 003 i 011.


krzyś, 013 w dynamicznym korekcje będą się zmieniać. Dalej coś jest nie tak z doładowaniem. Na dole auto w ogóle nie jedzie. Podłącz WG nie jeździj z odpiętym bo turbo odleci. Gdzie indziej musi tkwić przyczyna. Spróbuj zrobić bypassa i sam log 011.
Avatar użytkownika
palio
Administrator
 
Posty: 3891
Dołączył(a): 24 mar 2010, o 20:45
Lokalizacja: Fajsławice
Rocznik: 95
Silnik: 1Z++
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez krzyś » 12 cze 2013, o 20:22

palio na bajpasie to samo jest. dzis jechalem z dioda zamiast przepływki poprawila sie góra z dolu jest to samo. zastanawia mnie brak zadymienia bo skoro niedoładowuje z dołu to powinien podkapcac a on nic. problem moze lezy w układzie paliwowym co myslisz o tym?
Vag diagnostyka,czyszczenie nastawników, uszczelnianie pomp wtryskowych Vp37, naprawa skrzyń biegów. Wszelkie info PW..
Avatar użytkownika
krzyś
Members
 
Posty: 888
Dołączył(a): 13 mar 2013, o 18:58
Lokalizacja: Krosino
Rocznik: 1996
Silnik: 1.9 TDI 1Z
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez palio » 12 cze 2013, o 20:34

To, że nie było dymu to dziwne. Albo coś z układem paliwowym albo coś dzieje się z samym N75.
Avatar użytkownika
palio
Administrator
 
Posty: 3891
Dołączył(a): 24 mar 2010, o 20:45
Lokalizacja: Fajsławice
Rocznik: 95
Silnik: 1Z++
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez andrzejg3 » 12 cze 2013, o 20:40

Palio45
auto nie jest po programie, tylko to jest afn zapomniałem napisać na pewno zasugerowałeś się podpisem w profilu? Przepływka to już była myta i się trochę poprawiło.Po wiec ile powinna wskazywać nowa przepływka w afn?
andrzejg3
Czytacz
 
Posty: 42
Dołączył(a): 27 mar 2008, o 21:11
Lokalizacja: SCI

Postprzez krzyś » 12 cze 2013, o 20:42

gdyby n75 to by wstawalo raczej normalnie co prawda jest reanimowany ale nie ma problemu z utrzymaniem cisnienia. gdyby wtryski lały to raczej by podkapacł chyba ze pompa siada. i w ta zime zauwazyłem że dłużej kreci zanim odpali noi telepie nie pali na wszystkie garki a zawsze palił z półobrotu. teraz jak jest ciepło pali od strzała. noi jest szarpanie przy 1200rpm i na 5 biegu przy 1400rpm oczym wczesniej pisalem juz.
Vag diagnostyka,czyszczenie nastawników, uszczelnianie pomp wtryskowych Vp37, naprawa skrzyń biegów. Wszelkie info PW..
Avatar użytkownika
krzyś
Members
 
Posty: 888
Dołączył(a): 13 mar 2013, o 18:58
Lokalizacja: Krosino
Rocznik: 1996
Silnik: 1.9 TDI 1Z
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez palio » 12 cze 2013, o 20:50

andrzejg3, zdrowa przepływka w AFN powinna pokazywać powyżej 1000 mg/R - 1200 mg/R czasami nawet ciut więcej.


krzyś, jak jest szarpanie w tych obrotach to coś musi być nie tak z pompą. Możliwe, że coś się przycina.
Avatar użytkownika
palio
Administrator
 
Posty: 3891
Dołączył(a): 24 mar 2010, o 20:45
Lokalizacja: Fajsławice
Rocznik: 95
Silnik: 1Z++
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez krzyś » 12 cze 2013, o 20:58

mam zamiar zmodzic pompe na 11 tylko obawiam sie zeby potem batorego nie bylo. wiec chyba trzeba rozzrzad kupowac i pompe targac na stół.
Vag diagnostyka,czyszczenie nastawników, uszczelnianie pomp wtryskowych Vp37, naprawa skrzyń biegów. Wszelkie info PW..
Avatar użytkownika
krzyś
Members
 
Posty: 888
Dołączył(a): 13 mar 2013, o 18:58
Lokalizacja: Krosino
Rocznik: 1996
Silnik: 1.9 TDI 1Z
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Poprzednia stronaNastępna strona

- - -



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 19 gości