DIAGNOSTYKA

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

Postprzez palio » 28 kwi 2013, o 11:08

bit4you,
termostat - ok
korekcje - ok
początek kąta wtrysku - ok
dawka - ok (chociaż ja bym ją zwiększył do 3,2)

Przpływka powyżej 3000 obr/min zaniża wskazania. Można spróbować ją przemyć być może pomoże a następnie ponownie zlogować auto.

okolicach 2000 - 2400 masz przeładowanie. Zaworek N75 zbija ciśnienie, ale powyżej 3000 obr. powyżej 80% sprawności. Może to oznaczać, że być może jest na wykończeniu.

Grupa 010 wskazuje na jakąś nieszczelność. Posprawdzaj na początek wszystkie wężyki czy są szczelne (wychodzące od N75 oraz idący do ECU).

Obrotami na wolnych bym się nie przejmował.

[ Dodano: 2013-04-28, 10:13 ]
krzyś, co do napięcia to się nie wypowiem. Według mnie powinno być w miarę równo.

O rozjechaniu korekcji mogą świadczyć: lejące wtryski, lewe powietrze w układzie wtryskowym lub słaba kompresja na danym cylindrze.

A powiedz mi czy podczas porannego rozruchu (gdy jest zimny silnik) to auto zakopci? Jaki jest wtedy kolor dymu?
Avatar użytkownika
palio
Administrator
 
Posty: 3884
Dołączył(a): 24 mar 2010, o 20:45
Lokalizacja: Fajsławice
Rocznik: 95
Silnik: 1Z++
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

 

Postprzez krzyś » 28 kwi 2013, o 11:20

jak były mrozy to telepie silnikiem nie pali na wszystkie garki i dym szaro niebieski raczej nie przepalone paliwo. ale palił od strzała nawet jak było -20 pod chmurka teraz jak ciepło nie ma problema i kiedys był dynamiczniejszy niz teraz i zuzycie on wzrosło zawsze palił mi 5 a teraz to i 6,5 w trasie
Vag diagnostyka,czyszczenie nastawników, uszczelnianie pomp wtryskowych Vp37, naprawa skrzyń biegów. Wszelkie info PW..
Avatar użytkownika
krzyś
Members
 
Posty: 888
Dołączył(a): 13 mar 2013, o 18:58
Lokalizacja: Krosino
Rocznik: 1996
Silnik: 1.9 TDI 1Z
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez palio » 28 kwi 2013, o 11:24

krzyś, dobrze by było jakbyś zrobił kpl logów. Będzie łatwiej powiedzieć co go boli i dlaczego spalanie wzrosło.
Avatar użytkownika
palio
Administrator
 
Posty: 3884
Dołączył(a): 24 mar 2010, o 20:45
Lokalizacja: Fajsławice
Rocznik: 95
Silnik: 1Z++
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez krzyś » 28 kwi 2013, o 11:33

dynamiczne kolega ma wyzej a statycznych to kat 56, dawka obecna 3.6 czujniki temperatur ok egra nima cos jesccze dopisac bo dzis nie mam czasu zrobić loów ale parametry na pamiec znam praktycznie
Vag diagnostyka,czyszczenie nastawników, uszczelnianie pomp wtryskowych Vp37, naprawa skrzyń biegów. Wszelkie info PW..
Avatar użytkownika
krzyś
Members
 
Posty: 888
Dołączył(a): 13 mar 2013, o 18:58
Lokalizacja: Krosino
Rocznik: 1996
Silnik: 1.9 TDI 1Z
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez palio » 28 kwi 2013, o 11:36

Bardziej chodzi mi o dynamiczne grup 003+011
Avatar użytkownika
palio
Administrator
 
Posty: 3884
Dołączył(a): 24 mar 2010, o 20:45
Lokalizacja: Fajsławice
Rocznik: 95
Silnik: 1Z++
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez krzyś » 28 kwi 2013, o 11:41

logi sa w diagnostyce cofnij stronke juz je nawet przeglądałeś moim zdaniem turbo słabo wstaje i teraz mysle czy nie ma to zwiazku z wtryskami i dynamika gazów
Vag diagnostyka,czyszczenie nastawników, uszczelnianie pomp wtryskowych Vp37, naprawa skrzyń biegów. Wszelkie info PW..
Avatar użytkownika
krzyś
Members
 
Posty: 888
Dołączył(a): 13 mar 2013, o 18:58
Lokalizacja: Krosino
Rocznik: 1996
Silnik: 1.9 TDI 1Z
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez palio » 28 kwi 2013, o 11:54

Faktycznie. Bardzo słaby ten dół i turbo bardzo ospale budzie się do życia. Wydaje mi się, że wtryski nie będą miały nic do późnego stawania turbo.

Zastanawia mnie co może być tego przyczyną. Wszystkie wężyki szczelne? Gruszka sprawdzona?

To, że spalanie wzrosło to tylko dlatego, że musisz go bardziej gazować.
Avatar użytkownika
palio
Administrator
 
Posty: 3884
Dołączył(a): 24 mar 2010, o 20:45
Lokalizacja: Fajsławice
Rocznik: 95
Silnik: 1Z++
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez krzyś » 28 kwi 2013, o 12:52

Palio nieszczelnosc dolotu wykluczylem juz zostalo mi turbo i wydech kata nie mam moze tlumik sie zapchal czy co. Co moze byc jeszcze powodem powolnego wstawania turbo?
Avatar użytkownika
krzyś
Members
 
Posty: 888
Dołączył(a): 13 mar 2013, o 18:58
Lokalizacja: Krosino
Rocznik: 1996
Silnik: 1.9 TDI 1Z
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez palio » 28 kwi 2013, o 14:55

Może masz nieszczelność między kolektorem a turbo? Nie szarpie silnikiem podczas przyśpieszania?

Tłumik masz bez kata więc nie ma co się przytkać.

[ Dodano: 2013-04-28, 14:05 ]
A może WG się przycina?
Avatar użytkownika
palio
Administrator
 
Posty: 3884
Dołączył(a): 24 mar 2010, o 20:45
Lokalizacja: Fajsławice
Rocznik: 95
Silnik: 1Z++
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez krzyś » 28 kwi 2013, o 15:41

Ale nie lapie notlaufa ale slysze szum jakby na drugi biegu jak mu depne i jak osiagnie zadane i wg sie otworzy to cichnie
Vag diagnostyka,czyszczenie nastawników, uszczelnianie pomp wtryskowych Vp37, naprawa skrzyń biegów. Wszelkie info PW..
Avatar użytkownika
krzyś
Members
 
Posty: 888
Dołączył(a): 13 mar 2013, o 18:58
Lokalizacja: Krosino
Rocznik: 1996
Silnik: 1.9 TDI 1Z
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez bit4you » 28 kwi 2013, o 17:54

palio45 napisał(a):bit4you,
termostat - ok
korekcje - ok
początek kąta wtrysku - ok
dawka - ok (chociaż ja bym ją zwiększył do 3,2)

Przpływka powyżej 3000 obr/min zaniża wskazania. Można spróbować ją przemyć być może pomoże a następnie ponownie zlogować auto.

okolicach 2000 - 2400 masz przeładowanie. Zaworek N75 zbija ciśnienie, ale powyżej 3000 obr. powyżej 80% sprawności. Może to oznaczać, że być może jest na wykończeniu.

Grupa 010 wskazuje na jakąś nieszczelność. Posprawdzaj na początek wszystkie wężyki czy są szczelne (wychodzące od N75 oraz idący do ECU).

Obrotami na wolnych bym się nie przejmował.


Dziękuje
Nie wywala mi błędów z N75 mimo to posprawdzam wężyki
bit4you
Berbeć
 
Posty: 4
Dołączył(a): 13 kwi 2013, o 20:26
Lokalizacja: Nidzica W-M

Postprzez palio » 29 kwi 2013, o 07:58

krzyś, auto w tryb awaryjny nie będzie wpadało. Posprawdzaj dokładnie wszystko między kolektorem a turbo, bo wydaje mi się, że tam leży przyczyna późnego wstawania turbo. Możliwe, że gdzieś łapie lewe powietrze.
Avatar użytkownika
palio
Administrator
 
Posty: 3884
Dołączył(a): 24 mar 2010, o 20:45
Lokalizacja: Fajsławice
Rocznik: 95
Silnik: 1Z++
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Poprzednia stronaNastępna strona

- - -



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości