DIAGNOSTYKA

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

Postprzez palio » 17 mar 2013, o 16:24

Auto posiada standardowe gniazdo diagnostyczne czyli OBD2.

Ja używam takiego kabelka http://viaken.pl/pl/vag-usb-kkl-line-2- ... zarny.html

i jest wystarczający do diagnostyki.
Avatar użytkownika
palio
Administrator
 
Posty: 3884
Dołączył(a): 24 mar 2010, o 20:45
Lokalizacja: Fajsławice
Rocznik: 95
Silnik: 1Z++
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

 

Postprzez KalYn » 17 mar 2013, o 16:26

wielkie dzięki :) za niedługo się zapewne odezwę znowu :)
KalYn
Berbeć
 
Posty: 5
Dołączył(a): 17 mar 2013, o 14:10
Lokalizacja: Jaworzno

Postprzez slawek5t » 17 mar 2013, o 18:49

lukaszwidz3 napisał(a):Panowie czego się teraz czepi co sprawdzic

Wymienie wszystko co najwazniejsze :)

- rozrusznik musi dość dobrze krecic
- prawidlowy kat wtrysku (50-55)
- paliwo nie moze sie cofac (zalozyłes zaworek przed filtrem? musi byc na wężu który doprowadza paliwo)

- kompresja (sprawdzamy raczej później niż na sam początek)
- sprawne świece i czujnik temp (przy lekkim mrozie musi grzać conajmniej okolo 4-5 sek)
- szczelna pompa wtryskowa

AMEN - musi palić na dotyk :cwaniak:
Mój golfik
Avatar użytkownika
slawek5t
Members
 
Posty: 1993
Dołączył(a): 15 cze 2011, o 00:05
Lokalizacja: Pomorskie

Postprzez krzyś » 4 kwi 2013, o 20:14

Vag diagnostyka,czyszczenie nastawników, uszczelnianie pomp wtryskowych Vp37, naprawa skrzyń biegów. Wszelkie info PW..
Avatar użytkownika
krzyś
Members
 
Posty: 888
Dołączył(a): 13 mar 2013, o 18:58
Lokalizacja: Krosino
Rocznik: 1996
Silnik: 1.9 TDI 1Z
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez palio » 4 kwi 2013, o 20:30

krzyś, a kiedy był wymieniany filtr powietrza? Mnie się wydaje, że wszystko jest ok.
Avatar użytkownika
palio
Administrator
 
Posty: 3884
Dołączył(a): 24 mar 2010, o 20:45
Lokalizacja: Fajsławice
Rocznik: 95
Silnik: 1Z++
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez krzyś » 4 kwi 2013, o 20:42

wymieniany może 5000tys km temu nie jest dobrze bo czuje pod noga jakis ospały ten samochód musze go wysoko krecic zeby jechalo to a najgorzej podczas redukcji biegu z 5 na 4 najpierw go zmula a potem sie dopiero rozzpedza. i jeszcze taka rzecz wciskajac gaz na 3 biegu przyspiesza i jest taki moment jaky sie zastanawial i dalej przyspiesza dzieje sie to przy 2000 obrotów a z loga 011 wynika ze jest lekkie przeładowanie ale nie ma ciecia dawki wiec sam juz nie wiem. :zdegustowany:
Vag diagnostyka,czyszczenie nastawników, uszczelnianie pomp wtryskowych Vp37, naprawa skrzyń biegów. Wszelkie info PW..
Avatar użytkownika
krzyś
Members
 
Posty: 888
Dołączył(a): 13 mar 2013, o 18:58
Lokalizacja: Krosino
Rocznik: 1996
Silnik: 1.9 TDI 1Z
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez palio » 4 kwi 2013, o 20:48

Jak możesz to wrzuć dynamicznego 010. Może jakaś nie szczelność jest. posprawdzaj dokładnie wszystkie wężyki idące od N75 i od turbo.

A może N75 się przycina?

Wrzuć również BS 003. Zobaczymy jak działa EGR.
Avatar użytkownika
palio
Administrator
 
Posty: 3884
Dołączył(a): 24 mar 2010, o 20:45
Lokalizacja: Fajsławice
Rocznik: 95
Silnik: 1Z++
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez krzyś » 4 kwi 2013, o 20:53

egr zaslepiony kata brak zaworek wczoraj renimowany nic mu nie było weże nowe dolot pompowałem sprezara brak nieszczelności został mi tylko kolektor dolotowy.

[ Dodano: 2013-04-05, 17:44 ]
Może ktoś jeszcze sie wypowie w mojej sparwie. jakies pięć groszy dorzuci. :-|
Pomoże ktoś?
Avatar użytkownika
krzyś
Members
 
Posty: 888
Dołączył(a): 13 mar 2013, o 18:58
Lokalizacja: Krosino
Rocznik: 1996
Silnik: 1.9 TDI 1Z
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez bit4you » 13 kwi 2013, o 20:47

Witam
Proszę o analizę logów mam wrażenie jak by nie doładowywało jak i obroty falujące 882-903 wydają mi się nieprawidłowe powinny być raczej stabilne nie znam jednak przyczyny tych problemów.

Silnik 1.9TDI 90km 1Z skrzynia CPY

Statyczne


Statyczne SB


Dynamiczne
bit4you
Berbeć
 
Posty: 4
Dołączył(a): 13 kwi 2013, o 20:26
Lokalizacja: Nidzica W-M

Postprzez krzyś » 28 kwi 2013, o 10:41

rzućcie pany okiem na logi statyczne skad te zmiany w korekcjach? dodam ze na poczatku roku były jeszcze blizej zera
oraz 001 patrzcie statyczny na dole napiecie skacze to normalne?
Vag diagnostyka,czyszczenie nastawników, uszczelnianie pomp wtryskowych Vp37, naprawa skrzyń biegów. Wszelkie info PW..
Avatar użytkownika
krzyś
Members
 
Posty: 888
Dołączył(a): 13 mar 2013, o 18:58
Lokalizacja: Krosino
Rocznik: 1996
Silnik: 1.9 TDI 1Z
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez palio » 28 kwi 2013, o 10:56

Strasznie duże te korekcje szczególnie na 1 i 3 cylindrze 2 log ten niżej). Jakie wtryski są założone.
Avatar użytkownika
palio
Administrator
 
Posty: 3884
Dołączył(a): 24 mar 2010, o 20:45
Lokalizacja: Fajsławice
Rocznik: 95
Silnik: 1Z++
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez krzyś » 28 kwi 2013, o 11:02

palio raczej sa to orginały jeszcze tylko dlaczego sie tak rozjezdzaja te korekcje? i to napiecie skacze strasznie ale obroty trzyma równo i dodam ze jak pochodzi na wolnych i potem jade i mu wstawie to zakopci na niebiesko a oleju nie bierze nic
Vag diagnostyka,czyszczenie nastawników, uszczelnianie pomp wtryskowych Vp37, naprawa skrzyń biegów. Wszelkie info PW..
Avatar użytkownika
krzyś
Members
 
Posty: 888
Dołączył(a): 13 mar 2013, o 18:58
Lokalizacja: Krosino
Rocznik: 1996
Silnik: 1.9 TDI 1Z
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Poprzednia stronaNastępna strona

- - -



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google Adsense [Bot] i 14 gości