DIAGNOSTYKA

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

Postprzez Daro324 » 31 maja 2015, o 01:14

Prosze o analize logów

Audi a4 B5 1.9 TDI AFN Przebieg 320kkm

Statyczne
000
001
003
004
007
013

Basic settings
000
003
004
011

Dynamiczne
000
001
003
004
008
010
011

Z góry dzieki :p
Daro324
Berbeć
 
Posty: 20
Dołączył(a): 17 maja 2014, o 18:29
Lokalizacja: Siemianowice Śląskie

 

Postprzez krzyś » 31 maja 2015, o 07:35

Czujnik ciśnienia atmosferycznego zaniża wskazania. Turbo się budzi ooooospaleeeee ;-) więc to na początek bo przepływomierz też zaniża trochę, ale najpierw trzeba ogarnąć doładowanie bo przecież jak turbo nie zassie dobrze to co ona biedna ma zmierzyć :lol:
Vag diagnostyka,czyszczenie nastawników, uszczelnianie pomp wtryskowych Vp37, naprawa skrzyń biegów. Wszelkie info PW..
Avatar użytkownika
krzyś
Members
 
Posty: 888
Dołączył(a): 13 mar 2013, o 18:58
Lokalizacja: Krosino
Rocznik: 1996
Silnik: 1.9 TDI 1Z
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez palio » 31 maja 2015, o 08:01

EGR albo zaślepiony albo tak brudny, że nie działa.
Przepływomierz mógłby lepiej pokazywać wskazania. Kiedy był wymieniany filtr powietrza?

Posprawdzaj stan wężyków i stan gruszki. Nie było nic grzebane przy sztandze?

Czujnika atm bym nie ruszał.
Avatar użytkownika
palio
Administrator
 
Posty: 3891
Dołączył(a): 24 mar 2010, o 20:45
Lokalizacja: Fajsławice
Rocznik: 95
Silnik: 1Z++
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez Daro324 » 31 maja 2015, o 12:53

filtr powietrza wymieniony byl 3kkm temu, co do EGR jest odłączony, (n18 w miejscu n75 ) wszystkie wężyki podciśnieniowe są wymienione. sztanga turbiny chodzi w pełnym zakresie bez przycięć. osobiscie tez nic przy niej nie ruszałem

Auto ma 320kkm przebiegu, jak sądzicie katalizator moze być przyczyną późnego wstawania turbo?

Ps. za n18 tez nie daje ręki uciąć ze działa poprawnie

Ps2. Odnoszę wrażenie ze z rana gdy auto jest "niezagrzane" duzo lepiej zbiera się z niskich obrotów
Daro324
Berbeć
 
Posty: 20
Dołączył(a): 17 maja 2014, o 18:29
Lokalizacja: Siemianowice Śląskie

Postprzez palio » 31 maja 2015, o 15:53

Jeżeli jest jeszcze katalizator to może on przytykać przepływ spalin i powodować późne wstawanie turbo. Może dobrze byłoby się go pozbyć. Turbina miałaby dużo lżej.
Avatar użytkownika
palio
Administrator
 
Posty: 3891
Dołączył(a): 24 mar 2010, o 20:45
Lokalizacja: Fajsławice
Rocznik: 95
Silnik: 1Z++
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez Daro324 » 31 maja 2015, o 20:54

z nudów wyczyściłem n18 (który aktualnie jest przy turbo) zdaje mi sie ze jest lepiej, mogli byście rzucić okiem?

011
Daro324
Berbeć
 
Posty: 20
Dołączył(a): 17 maja 2014, o 18:29
Lokalizacja: Siemianowice Śląskie

Postprzez krzyś » 31 maja 2015, o 21:11

jest niemal idealnie :ok: jakiś lekki spadek przy 3400 ale nie wielki teraz zrób log o10 oraz 003 i 008
Vag diagnostyka,czyszczenie nastawników, uszczelnianie pomp wtryskowych Vp37, naprawa skrzyń biegów. Wszelkie info PW..
Avatar użytkownika
krzyś
Members
 
Posty: 888
Dołączył(a): 13 mar 2013, o 18:58
Lokalizacja: Krosino
Rocznik: 1996
Silnik: 1.9 TDI 1Z
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez Daro324 » 31 maja 2015, o 22:11

003
008
010
011

zrobiłem ponownie 011 i znowU przy 3400 spadek, czym to jest spowodowane??


Ps :hyhy: zrobiwszy 150km niemal cały czas z pedałem w podłodze auto spaliło prawie 15 litrów :shock:
Daro324
Berbeć
 
Posty: 20
Dołączył(a): 17 maja 2014, o 18:29
Lokalizacja: Siemianowice Śląskie

Postprzez palio » 1 cze 2015, o 21:08

Przepływomierz mógłby lepiej pokazywać i trzymać wartości. Może trzeba by go umyć. Delikatnie przycina się zmienna geometria. Spróbuj jeździć dynamicznie może się rozrusza. Po jakimś czasie sprawdź czy jest poprawa.
Avatar użytkownika
palio
Administrator
 
Posty: 3891
Dołączył(a): 24 mar 2010, o 20:45
Lokalizacja: Fajsławice
Rocznik: 95
Silnik: 1Z++
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez Daro324 » 1 cze 2015, o 21:13

Rozumiem ze przeplywka powinna trzymac wartosc 850? Przez caly log 003?
Daro324
Berbeć
 
Posty: 20
Dołączył(a): 17 maja 2014, o 18:29
Lokalizacja: Siemianowice Śląskie

Postprzez palio » 1 cze 2015, o 21:37

Nie cały czas. Powinno być nawet powyżej 1000 przez jakiś czas
Avatar użytkownika
palio
Administrator
 
Posty: 3891
Dołączył(a): 24 mar 2010, o 20:45
Lokalizacja: Fajsławice
Rocznik: 95
Silnik: 1Z++
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez R4VE » 22 cze 2015, o 17:28

Witam. Proszę o analizę logów silnika AFN.
Wymieniona przepływka, filtr powietrza, wszystkie wężyki podciśnienia oraz zaślepiony egr.

DYNAMICZNE:
Grupa 011: http://vaglog.pl/log_222222.html
Grupa 010: http://vaglog.pl/log_222221.html
Grupa 008: http://vaglog.pl/log_222220.html
Grupa 004: http://vaglog.pl/log_222219.html
Grupa 003: http://vaglog.pl/log_222218.html

BASIC SETTINGS:
Grupa 004: http://vaglog.pl/log_222223.html
Grupa 003: http://vaglog.pl/log_222224.html
Grupa 000: http://vaglog.pl/log_222225.html

W kabinie słychać świst powietrza, chociaż zbiera się znośnie i przy wykonywaniu logów, nie wpada w tryb awaryjny.
Avatar użytkownika
R4VE
Czytacz
 
Posty: 29
Dołączył(a): 13 mar 2015, o 23:29
Lokalizacja: Wrocław
Rocznik: 1997
Silnik: 1.9TDi AFN
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Poprzednia stronaNastępna strona

- - -



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 13 gości