DIAGNOSTYKA

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

Postprzez Mariusz164 » 28 mar 2015, o 20:42

sorry przez pomyłkę nie ten kliknąłem;)
STATYCZNE:
Mariusz164
Badacz tematu
 
Posty: 383
Dołączył(a): 23 lis 2008, o 12:43
Lokalizacja: Lubicz k.Torunia

 

Postprzez palio » 28 mar 2015, o 20:44

Rzeczywiście nie dogrzane auto. Mam nadzieję, że temperaturę trzyma ok.
Avatar użytkownika
palio
Administrator
 
Posty: 3891
Dołączył(a): 24 mar 2010, o 20:45
Lokalizacja: Fajsławice
Rocznik: 95
Silnik: 1Z++
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez Mariusz164 » 28 mar 2015, o 20:48

hmmm to co przepływka i wtryski do sprawdzenia

[ Dodano: 2015-03-28, 19:51 ]
silnik co prawda jest w passacie ale muli się 90ps na tą bude to mało ale nawet 170 na autostradzie nie chciał iść.
Mariusz164
Badacz tematu
 
Posty: 383
Dołączył(a): 23 lis 2008, o 12:43
Lokalizacja: Lubicz k.Torunia

Postprzez palio » 28 mar 2015, o 20:52

Mariusz164 napisał(a):hmmm to co przepływka i wtryski do sprawdzenia

No nie inaczej.

Tak jak pisałem wyżej: przepływomierz możesz umyć płynem do przepływek. Powinno pomóc. Tak samo jak wymiana filtra powietrza, gdy nie był dawno wymieniany.

Wtryski tylko do pompiarza do sprawdzenia.
Avatar użytkownika
palio
Administrator
 
Posty: 3891
Dołączył(a): 24 mar 2010, o 20:45
Lokalizacja: Fajsławice
Rocznik: 95
Silnik: 1Z++
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez Mariusz164 » 28 mar 2015, o 20:55

to jak zrobie to,wtedy wrzuce logi do porównania
Mariusz164
Badacz tematu
 
Posty: 383
Dołączył(a): 23 lis 2008, o 12:43
Lokalizacja: Lubicz k.Torunia

Postprzez slawek5t » 29 mar 2015, o 01:28

Korekcje są w normie więc nie jest az tak źle. Najpierw przemyj dobrym sprejem Drucik wewnątrz przeplywki jak radzi Palio - u mnie też pomogło i dziala do dzis.
Dzięki temu może dostać troszke mocy. Jesli nie kopci i dobrze zapala to mozesz pokusic sie o minimalnie większa dawke.

Teraz masz 3.2 , więc możesz ustawić 2.8 - będzie żwawsze w tej budzie.
Turbina pompuje okej ale jakos troszke późno wstaje. Być może dawka to poprawi no chyba że masz katalizator.
Kąt wtrysku dobry. A nawet bardzo dobry.
Mój golfik
Avatar użytkownika
slawek5t
Members
 
Posty: 1993
Dołączył(a): 15 cze 2011, o 00:05
Lokalizacja: Pomorskie

Postprzez Mariusz164 » 29 mar 2015, o 08:24

no z tym katalizatorem to właśnie jak znajde czas to idzie do wycięcia bo mam wrażenie że jest przypchany. jak mu depne to słychać właśnie w okolicy kata takie brzęczenie i wydaje mi się że to jego wina. w golfie 1z też wyciąłem i było lepiej i do dziś chula;) turbo może też troche mulić bo wymieniłem wężyki i w tej gruszce było sporo oleju tyle ile dałem rade to go odessałem.
Mariusz164
Badacz tematu
 
Posty: 383
Dołączył(a): 23 lis 2008, o 12:43
Lokalizacja: Lubicz k.Torunia

Postprzez slawek5t » 29 mar 2015, o 12:22

Wytniesz kata , ciut wieksza dawka i bedzie ładna różnica na plus:) Aha no iten przepływomierz pamietaj wyczyscic.
Ja np mialem pod ręką tylko wd40 to całą puszke wypsikalem do wnętrza przeplywki i pomogło - zaczeła czytac pełne wartosci w kazdym zakresie.
Zrobisz zabiegi to przyjdź i pokaż nowe logi :)

PS: pamietaj również o filtrze powoetrza.
Mój golfik
Avatar użytkownika
slawek5t
Members
 
Posty: 1993
Dołączył(a): 15 cze 2011, o 00:05
Lokalizacja: Pomorskie

Postprzez Rafik89 » 1 kwi 2015, o 18:53

To co udało mi się odczytać:
http://vaglog.pl/log_211397.html - 000, 001, 002
http://vaglog.pl/log_211398.html - 000, 001
Engine: 1,6l R4 MONO D01
Rok: 1992
Rafik89
Berbeć
 
Posty: 6
Dołączył(a): 8 lut 2012, o 19:46
Lokalizacja: Wwy

Postprzez slawek5t » 1 kwi 2015, o 19:18

Źle wykonane logi.

Grupy które testowałes ( 000 oraz 001 ) robi się na postoju bez dodawania gazu. grupa 002 zbedna.

Podczas jazdy robisz 003 i 011.


000 robisz w zakładce VAG - Basic setting a całą resztę w zakładce Measuring setting.

Testy nalezy robić przy nagrzanym aucie do 90st.

PS : masz silnik tdi ? ?
Mój golfik
Avatar użytkownika
slawek5t
Members
 
Posty: 1993
Dołączył(a): 15 cze 2011, o 00:05
Lokalizacja: Pomorskie

Postprzez baran63 » 13 kwi 2015, o 08:15

Witam, auto po zmianie turbiny na używaną, przez tydzień czasu około jeździło lepiej, i znów zaczęły się problemy, notlauf 120 km/h brak mocy i błąd 00575

a więc postanowiłem wykluczyć zaworek, kupiony nowy zamontowany, EGR zaślepiony, "wyczyszczona" przepływna, przeglądałem sobie w VAGu wartości w różnych grupach i zaciekawiła/zaniepokoiła mnie wartość w 3 rubryce na tym zdjęciu
Obrazek
wywnioskowałem że ma się zawierać między 240 a 340, reszte screenów zrobiłem do wglądu + logi statyczne 2 grup, dynamicznych nie miałem okazji, a może da się wywnioskować coś z tego co mam.
Obrazek
Obrazek

http://vaglog.pl/log_212723.html
http://vaglog.pl/log_212722.html
baran63
Czytacz
 
Posty: 26
Dołączył(a): 23 lis 2014, o 10:31
Lokalizacja: Płock

Postprzez palio » 13 kwi 2015, o 16:16

baran63, tą wartością w grupie 003 w trzeciej rubryce nie masz się czym przejmować.
Statyczne niewiele mówią. Musisz koniecznie zrobić logi dynamiczne grup 001, 003, 004, 008, 010 i 011 każdy z osobna od 1400 - 4000 obr na 3 lub 4 biegu z pedałem gazu w podłodze.
Jak auto wpadnie w tryb awaryjny przed każdym logiem musisz zgasić auto. Logi w trybie awaryjnym są bezwartościowe.
Avatar użytkownika
palio
Administrator
 
Posty: 3891
Dołączył(a): 24 mar 2010, o 20:45
Lokalizacja: Fajsławice
Rocznik: 95
Silnik: 1Z++
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Poprzednia stronaNastępna strona

- - -



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości