DIAGNOSTYKA

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

Postprzez palio » 28 lut 2015, o 16:37

To, że zaworek cyka nie oznacza że jest dobry.

575 - przeładowanie
01262 - zawór regulacji bypassa przepustnicy do spalin – N75

Jak po wykasowaniu wraca błąd sprawdź wtyczkę od n75 i jego okablowanie.
Możesz dmuchnąć w któryś króciec wychodzący z zaworka i ma wylecieć jednym króćcem. Jak wyleci dwoma zaworek nadaje się na szrot.
Avatar użytkownika
palio
Administrator
 
Posty: 3891
Dołączył(a): 24 mar 2010, o 20:45
Lokalizacja: Fajsławice
Rocznik: 95
Silnik: 1Z++
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

 

Postprzez baran63 » 28 lut 2015, o 18:45

A czy te bledy mogą miec jakiś związek z dymieniem na niebiesko podczas zmiany biegów ?
baran63
Czytacz
 
Posty: 26
Dołączył(a): 23 lis 2014, o 10:31
Lokalizacja: Płock

Postprzez palio » 28 lut 2015, o 19:25

baran63 napisał(a):A czy te bledy mogą miec jakiś związek z dymieniem na niebiesko podczas zmiany biegów ?


Nie
Avatar użytkownika
palio
Administrator
 
Posty: 3891
Dołączył(a): 24 mar 2010, o 20:45
Lokalizacja: Fajsławice
Rocznik: 95
Silnik: 1Z++
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez krzyś » 28 lut 2015, o 20:01

A napisz jak masz podłaczone wężyki do zaworka co gdzie idzie. Dodatkowo spróbuj poruszać zaworem upustowym przy turbinie może się zapiekł.
Vag diagnostyka,czyszczenie nastawników, uszczelnianie pomp wtryskowych Vp37, naprawa skrzyń biegów. Wszelkie info PW..
Avatar użytkownika
krzyś
Members
 
Posty: 888
Dołączył(a): 13 mar 2013, o 18:58
Lokalizacja: Krosino
Rocznik: 1996
Silnik: 1.9 TDI 1Z
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez adrian 90 » 19 mar 2015, o 12:23

witam po długiej przerwie proszę o analizę logów w grupie 003 :

odczyt na gorąco ,po długiej jezdźie

obroty 903

wymagana masa powietrza 280

rzeczywista masa 350-370

współ. egr 59,77 %

odczyt po chwili postoju ok 3-4 min ;

-obroty 903
-masa wymagana 280

-masa rzeczywista 450-470

-współ egr 4,78 %

motor to afn z 97 oczywiście w mk3 variant
adrian 90
Berbeć
 
Posty: 5
Dołączył(a): 18 sty 2015, o 19:13
Lokalizacja: WARSZAWA

Postprzez slawek5t » 19 mar 2015, o 14:37

Adrian, ten log, który podałeś wykonuje się podczas jazdy...
Mój golfik
Avatar użytkownika
slawek5t
Members
 
Posty: 1993
Dołączył(a): 15 cze 2011, o 00:05
Lokalizacja: Pomorskie

Postprzez adrian 90 » 19 mar 2015, o 15:40

masz racje 003 robi się dynamicznie ale słyszałem też ze statycznie ?
adrian 90
Berbeć
 
Posty: 5
Dołączył(a): 18 sty 2015, o 19:13
Lokalizacja: WARSZAWA

Postprzez slawek5t » 19 mar 2015, o 17:32

Tylko podczas jazdy ponieważ chodzi tutaj o liczenie masy powietrza która powinna być zmienna w zależności od obrotów.

Zrób dynamiczne 003 oraz 011 to ocenimy czy te 2 najważniejsze podzespoły w twoim silniku cykają jak należy.
Gaz do podłogi, czwarty bieg, obroty od 1400 do 4.000.
Tylko znajdź dobrą drogę bo bezpieczeństwo najważniejsze :!:
Mój golfik
Avatar użytkownika
slawek5t
Members
 
Posty: 1993
Dołączył(a): 15 cze 2011, o 00:05
Lokalizacja: Pomorskie

Postprzez Mariusz164 » 28 mar 2015, o 19:30

1.9 90ps ahu
wszystkich logów nie udało mi się zrobić bo laptop padł ale może z tego coś da się zrobić jutro podeśle resztę
BASIC SETTINGS:


DYNAMICZNE:
Mariusz164
Badacz tematu
 
Posty: 383
Dołączył(a): 23 lis 2008, o 12:43
Lokalizacja: Lubicz k.Torunia

Postprzez palio » 28 mar 2015, o 19:46

Mariusz164, jest ok.
Przepływomierz mógłby lepiej trzymać. Umyj go. Kiedy był wymieniany filtr powietrza?
Początek kąta wtrysku delikatnie przyśpieszony ale może być.
Daj jeszcze statycznego 001.
Avatar użytkownika
palio
Administrator
 
Posty: 3891
Dołączył(a): 24 mar 2010, o 20:45
Lokalizacja: Fajsławice
Rocznik: 95
Silnik: 1Z++
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez Mariusz164 » 28 mar 2015, o 20:25

powinien być lepiej zagrzny ale zrobiłem
STATYCZNE:
Mariusz164
Badacz tematu
 
Posty: 383
Dołączył(a): 23 lis 2008, o 12:43
Lokalizacja: Lubicz k.Torunia

Postprzez palio » 28 mar 2015, o 20:33

Prosiłem o 001, którego nie ma.
Korekcje wysokie. Być może wtryski już leją.
Avatar użytkownika
palio
Administrator
 
Posty: 3891
Dołączył(a): 24 mar 2010, o 20:45
Lokalizacja: Fajsławice
Rocznik: 95
Silnik: 1Z++
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Poprzednia stronaNastępna strona

- - -



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości