Została wyciągnięta turbina, wyczyszczona, wypiaskowane łopatki oraz wieniec. Po tym zabiegu autko
jak wściekłe, żadnych błędów ecu. Przy okazji wyciąłem też katalizator także różnica jest kolosalna aż chce się jeździć 
Moderator: Moderator
jak wściekłe, żadnych błędów ecu. Przy okazji wyciąłem też katalizator także różnica jest kolosalna aż chce się jeździć 
a mianowicie tak kopci przy porannym odpalaniu, że prawie auta nie widać. Dym jest bardzo ostry dla gardła. Chodzi przez chwile jakby na 3 gary. Po chwili się uspokaja i każde kolejne odpalenie jest już ok...!. Problem zaczyna się pojawiać w zimie i chłodnych jesienno- wiosennych dniach. Czyli jak jadę rano do pracy jest problem z odpaleniem i jak wychodzę z pracy znów to samo. Niestety już się to zaczyna...
i z zrobię bypassa.

Któryś z mechaniorów musiał coś kombinować bo opaski były już nieoryginalne. I teraz jest rewelacja. Nie traci mocy powyżej 3500 obrotów. Stał się dynamiczniejszy po załączeniu turbo. Teraz szybciej kręci do 160 km
nie dawka.
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 23 gości