DIAGNOSTYKA

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

Postprzez krzyś » 3 maja 2014, o 13:46

zrób dodatkowo logi statyczne; 000BS,004BS, 000,001,004,007,010,013. na chwile obecna turbo kiepsko sie budzi do życia, ponad to łapie tryb awaryjny więc sprawdź szczelność dolotu,wężyki podciśnieniowe od n75. możesz także zamienić zaworki miejscami n75 z n18 aby wykluczyc zaworek. dodatkowo poruszaj ręcznie mechanizmem kierownic ma chodzić płynnie bez zacięć, oporów. Masz małą dawkę paliwa... czemu?
Vag diagnostyka,czyszczenie nastawników, uszczelnianie pomp wtryskowych Vp37, naprawa skrzyń biegów. Wszelkie info PW..
Avatar użytkownika
krzyś
Members
 
Posty: 888
Dołączył(a): 13 mar 2013, o 18:58
Lokalizacja: Krosino
Rocznik: 1996
Silnik: 1.9 TDI 1Z
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

 

Postprzez Poosheq » 3 maja 2014, o 13:55

Dzięki za odpowiedź.
Porobię logi, posprawdzam to wszystko i dam znać.
Nie wiem, dlaczego mam małą dawkę paliwa :wstyd:

P.s. Sztangę turbiny sprawdza się na włączonym, czy wyłączonym silniku? Nie mogę nigdzie znaleźć, jak to ma być. W każdym razie, przy zgaszonym silniku ciężko chodzi.
P.p.s. Odpaliłem silnik, sparawdziłem jeszcze raz. Sztanga nie podeszla sama z siebie ani trochę do góry (palcami mogłem ją przy zgaszonym silniku trochę podciągnąć). Natomiast przy dodawaniu gazu szła trochę w dół, ale na moje oko (palce właściwie) nie więcej, niż pół centymetra.
Ro chyba inaczej ma działać, prawda?
Poosheq
Berbeć
 
Posty: 5
Dołączył(a): 3 maja 2014, o 10:07
Lokalizacja: Białystok

Postprzez krzyś » 3 maja 2014, o 18:16

Ruch sztangi powinien być jakieś 1,5cm tak na oko. Skoro jej nie wciąga po odpaleniu to albo brak podciśnienia albo skorodowana grucha lub kiery stanęły i stąd takie cyrki z doładowaniem..
Vag diagnostyka,czyszczenie nastawników, uszczelnianie pomp wtryskowych Vp37, naprawa skrzyń biegów. Wszelkie info PW..
Avatar użytkownika
krzyś
Members
 
Posty: 888
Dołączył(a): 13 mar 2013, o 18:58
Lokalizacja: Krosino
Rocznik: 1996
Silnik: 1.9 TDI 1Z
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez Poosheq » 3 maja 2014, o 18:20

Podciśnienie jest, sprawdzałem.
Da się to jakoś w miarę łatwo wprawić w ruch?
Poosheq
Berbeć
 
Posty: 5
Dołączył(a): 3 maja 2014, o 10:07
Lokalizacja: Białystok

Postprzez krzyś » 3 maja 2014, o 18:30

musisz złapac za sztange i ręcznie ruszać ,możesz popsikać wd40 byc moze cos puści...
Vag diagnostyka,czyszczenie nastawników, uszczelnianie pomp wtryskowych Vp37, naprawa skrzyń biegów. Wszelkie info PW..
Avatar użytkownika
krzyś
Members
 
Posty: 888
Dołączył(a): 13 mar 2013, o 18:58
Lokalizacja: Krosino
Rocznik: 1996
Silnik: 1.9 TDI 1Z
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez Poosheq » 3 maja 2014, o 18:37

Dzięki za rady :-) Sprawdzę to i powiem później, czy pomogło.
Poosheq
Berbeć
 
Posty: 5
Dołączył(a): 3 maja 2014, o 10:07
Lokalizacja: Białystok

Postprzez simson233 » 3 maja 2014, o 20:49

witam mam problem z passatem b4 afn nie jedzie tak jak powinien , zamierzam w najbliższym czasie pojechac na chipa na dole dodaje logi
http://vaglog.rtnet.pl/ewela6458_171846.html 3 bieg
http://vaglog.rtnet.pl/ewela6458_171847.html 4 bieg
http://vaglog.rtnet.pl/ewela6458_171848.html statyczne

[ Dodano: 2014-05-05, 21:10 ]
powie mi ktos czy wszsytko jest w porządku bo wydaje mi sie ze samochod nie jedzie jak trzeba
simson233
Czytacz
 
Posty: 118
Dołączył(a): 26 wrz 2012, o 22:15
Lokalizacja: jeziorany

Postprzez Daro324 » 17 maja 2014, o 18:35

Witam Proszę o analizę logów autko dość słabo przyspiesza

Golf 3 GT 1.9 TDI AFN 110KM


003 http://vaglog.rtnet.pl/daro324_173372.html
011 http://vaglog.rtnet.pl/daro324_173373.html
Daro324
Berbeć
 
Posty: 20
Dołączył(a): 17 maja 2014, o 18:29
Lokalizacja: Siemianowice Śląskie

Postprzez palio » 17 maja 2014, o 18:43

Brak reszty logów dynamiczny, statycznych i BS.
Tak jakby zmienna geometria się przycinała.
Avatar użytkownika
palio
Administrator
 
Posty: 3891
Dołączył(a): 24 mar 2010, o 20:45
Lokalizacja: Fajsławice
Rocznik: 95
Silnik: 1Z++
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez Daro324 » 17 maja 2014, o 18:52

Wieczorem dostarczę resztę logów

przycinająca się geometria ma az taki wpływ na słabe osiągi ?
Daro324
Berbeć
 
Posty: 20
Dołączył(a): 17 maja 2014, o 18:29
Lokalizacja: Siemianowice Śląskie

Postprzez palio » 17 maja 2014, o 20:37

Może mieć Chociaż może winny tez okazać się sam n75. Możesz go zamienić miejscami z n18 (są takie same) i zrobić samego 011 dynamicznego.
Avatar użytkownika
palio
Administrator
 
Posty: 3891
Dołączył(a): 24 mar 2010, o 20:45
Lokalizacja: Fajsławice
Rocznik: 95
Silnik: 1Z++
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez Daro324 » 17 maja 2014, o 21:38

Reszta logów


Dynamiczne

003

004

008

010

011


Statyczne



001

013

Bassic Settings

000

003

004

011


Grupowe


003 008 011

003 011

010 011
Daro324
Berbeć
 
Posty: 20
Dołączył(a): 17 maja 2014, o 18:29
Lokalizacja: Siemianowice Śląskie

Poprzednia stronaNastępna strona

- - -



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot] i 4 gości