DIAGNOSTYKA

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

Postprzez bartuuuussss » 19 kwi 2014, o 21:25

to co mi pisałeś tymi wężykami to też na statycznych?

[ Dodano: 2014-04-19, 20:30 ]
faktycznie kąt wtrysku się zwiększył jest około 79
bartuuuussss
Czytacz
 
Posty: 58
Dołączył(a): 15 mar 2013, o 18:59
Lokalizacja: Katowice

 

Postprzez palio » 19 kwi 2014, o 21:32

bartuuuussss napisał(a):to co mi pisałeś tymi wężykami to też na statycznych?


Tu zrób dynamiczne. Sam 011.
Avatar użytkownika
palio
Administrator
 
Posty: 3891
Dołączył(a): 24 mar 2010, o 20:45
Lokalizacja: Fajsławice
Rocznik: 95
Silnik: 1Z++
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez bartuuuussss » 19 kwi 2014, o 21:34

kąt wtrysku jeszcze zmniejsze
bartuuuussss
Czytacz
 
Posty: 58
Dołączył(a): 15 mar 2013, o 18:59
Lokalizacja: Katowice

Postprzez palio » 19 kwi 2014, o 21:35

Kąt wtrysku patrzyłeś w BS? Coś jest na rzeczy - albo klin ścina albo śruba na kole luźna i pasek się ślizga.

A jak ustawiałeś kąt statyczny to auto było dobrze nagrzane?

[ Dodano: 2014-04-19, 21:36 ]
Zmniejsz tylko auto nagrzane. Na blacie 90* a vag minimum 80*.
Avatar użytkownika
palio
Administrator
 
Posty: 3891
Dołączył(a): 24 mar 2010, o 20:45
Lokalizacja: Fajsławice
Rocznik: 95
Silnik: 1Z++
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez bartuuuussss » 19 kwi 2014, o 21:37

na vagu 90 było. koło nowe od 3 dni
bartuuuussss
Czytacz
 
Posty: 58
Dołączył(a): 15 mar 2013, o 18:59
Lokalizacja: Katowice

Postprzez palio » 19 kwi 2014, o 21:43

To w takim razie zmniejsz kąt i obserwuj czy się nie zmienia. Po zmniejszeniu kąta zrób logi o które prosiłem.
Avatar użytkownika
palio
Administrator
 
Posty: 3891
Dołączył(a): 24 mar 2010, o 20:45
Lokalizacja: Fajsławice
Rocznik: 95
Silnik: 1Z++
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez bartuuuussss » 19 kwi 2014, o 21:45

te z tymi węzykami? najpierw połączyć niebieski i czerwony i logi dynamiczne 011 później luźny i tez dynamiczny 011 i tak samo zaślepiony?
bartuuuussss
Czytacz
 
Posty: 58
Dołączył(a): 15 mar 2013, o 18:59
Lokalizacja: Katowice

Postprzez palio » 19 kwi 2014, o 21:49

Pierwszy log:
połącz czerwony z niebieskim i log dynamiczny 011. Po zakończonym logu wyłącz auto.

Drugi log:
podłącz wężyk niebieski na swoje miejsce a czerwony zaślep. Odpal auto i log dynamiczny 011.
Avatar użytkownika
palio
Administrator
 
Posty: 3891
Dołączył(a): 24 mar 2010, o 20:45
Lokalizacja: Fajsławice
Rocznik: 95
Silnik: 1Z++
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez simson233 » 27 kwi 2014, o 23:58

witam wklejam logi kolegi z dnia na dziej samochod przestał jechac passat b5 ajm http://vaglog.rtnet.pl/ewela6458_171153.html
simson233
Czytacz
 
Posty: 118
Dołączył(a): 26 wrz 2012, o 22:15
Lokalizacja: jeziorany

Postprzez palio » 28 kwi 2014, o 19:40

simson233, jakiej firmy siedzi przepływka. Nic dziwnego, że nie jedzie jak turbo późno wstaje.

Posprawdzaj dokładnie wszystkie wężyki podciśnienia. Sprawdź czy nie ma gdzieś dziury - dokładnie wszystkie rury idące od ICka. Wszystko ma być szczelne.

Jak wszystko przejrzysz i będzie szczelne wszystko zrób logi jeszcze raz, ale każdy z osobna.


Zrób logi statyczne 001, 013, 018 i 023 każdy z osobna i wrzuć do tematu.
Avatar użytkownika
palio
Administrator
 
Posty: 3891
Dołączył(a): 24 mar 2010, o 20:45
Lokalizacja: Fajsławice
Rocznik: 95
Silnik: 1Z++
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez simson233 » 28 kwi 2014, o 23:24

okazało sie ze zaworek n75 wadliwy
simson233
Czytacz
 
Posty: 118
Dołączył(a): 26 wrz 2012, o 22:15
Lokalizacja: jeziorany

Postprzez Poosheq » 3 maja 2014, o 13:26

Witam, mam problem ze swoim Golfem. Łapie notlaufa, poza tym jest często jakiś zamulony jak na 110KM. Dla ścisłości: Golf 3 '96 1.9 TDI 110KM AFN.
Zrobiłem dzisiaj logi VCDSem i chciałbym zwrócić się z prośbą o interpretację danych.
Logi:
Grupy: 001 - http://vaglog.rtnet.pl/tomek_grabowski_171792.html
Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/tomek_grabowski_171793.html
Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/tomek_grabowski_171794.html
Grupy: 008 - http://vaglog.rtnet.pl/tomek_grabowski_171795.html
Grupy: 010 - http://vaglog.rtnet.pl/tomek_grabowski_171796.html
Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/tomek_grabowski_171797.html
Grupy: 001 - http://vaglog.rtnet.pl/tomek_grabowski_171798.html
Grupy: 013 - http://vaglog.rtnet.pl/tomek_grabowski_171799.html
W ostatnim logu nie widziało w ogóle czwartego cylindra.
Do tego wyskoczył mi taki błąd z silnika (skasowałem już):
1 Fault Found:
00550 - Start of Injection Regulation
17-00 - Control Difference

Z góry wielkie dzięki za pomoc. Mam nadzieję, że coś poradzicie :-)
Poosheq
Berbeć
 
Posty: 5
Dołączył(a): 3 maja 2014, o 10:07
Lokalizacja: Białystok

Poprzednia stronaNastępna strona

- - -



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości