DIAGNOSTYKA

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

Postprzez palio » 14 lis 2014, o 20:20

Bardzo mała dawka. Zwiększ ją do 3.0 mg/suw teraz jest 9 mg.
Przepływka obcina dawkę i to strasznie. Spróbuj ja przemyć może coś pomoże. Jak nie pozostaje wymiana.

Logi statyczne rób przez około 60s bo te to strasznie krótkie są :kwasny: :zly:
Avatar użytkownika
palio
Administrator
 
Posty: 3891
Dołączył(a): 24 mar 2010, o 20:45
Lokalizacja: Fajsławice
Rocznik: 95
Silnik: 1Z++
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

 

Postprzez mackus1019 » 16 lis 2014, o 07:18

Przeplywka wyczyszczona, byla do tego stopnia brudna, ze musialem z obu stron odkleic siateczke, bo oczka byly pozapychane. Silnik odzyl, nie ten woz, ale wydaje mi sie ze jeszcze to nie jest to, dzis po szkole postaram sie dorzucic nowe logi.
EDIT
Dolaczam logi statyczne, dynamicznych narazie nie mam z kim zrobic.
STATYCZNE:
Grupa 001, 003, 013: http://vaglog.pl/log_193549.html
Grupa 001, 003, 013: http://vaglog.pl/log_193548.html
Grupa 001, 003, 013: http://vaglog.pl/log_193547.html
EDIT
Logi w komplecie, prosze o ocene
DYNAMICZNE:
Grupa 010, 011, 008: http://vaglog.pl/log_193604.html
Grupa 001, 003, 013: http://vaglog.pl/log_193605.html
Grupa 003, 004, 008: http://vaglog.pl/log_193603.html

[ Dodano: 2014-11-22, 17:58 ]
Up someone...
Ostatnio edytowano 16 lis 2014, o 09:06 przez mackus1019, łącznie edytowano 1 raz
mackus1019
Berbeć
 
Posty: 4
Dołączył(a): 28 mar 2014, o 17:45
Lokalizacja: Płock

Postprzez przemas_91 » 5 gru 2014, o 12:56

logi do oceny prawdopodobnie nastawnik dawka znaczaca skacze auto szarpie po odpieciu kostki przy skrzyni okej
komplet logow

dynamiczne
004 http://vaglog.pl/log_195699.html
010 http://vaglog.pl/log_195700.html
011 http://vaglog.pl/log_195701.html
003 http://vaglog.pl/log_195702.html

tatyczne

004 http://vaglog.pl/log_195732.html
001 http://vaglog.pl/log_195731.html
010 http://vaglog.pl/log_195730.html
013 http://vaglog.pl/log_195729.html
007 http://vaglog.pl/log_195728.html

bs

000 http://vaglog.pl/log_195733.html

bs 004 nie pamietam ktory byl w bs a ktory statyczny wiec daje obydwa

004 http://vaglog.pl/log_195734.html
004 http://vaglog.pl/log_195732.html
Avatar użytkownika
przemas_91
Czytacz
 
Posty: 51
Dołączył(a): 19 lis 2014, o 01:06
Lokalizacja: Miastko (pomorskie)
Rocznik: 2000
Silnik: 1.9 Tdi AHF
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez palio » 5 gru 2014, o 18:38

przemas_91,
początek kata wtrysku przyśpieszony
rozrząd do sprawdzenia
W jakim zakresie obrotów szarpie? Na 3 cylindrze wysoka korekcja.


mackus1019, poza strasznie małą dawka nic niepokojącego nie widzę. Zwiększ dawkę bo to auto nie jedzie.
Avatar użytkownika
palio
Administrator
 
Posty: 3891
Dołączył(a): 24 mar 2010, o 20:45
Lokalizacja: Fajsławice
Rocznik: 95
Silnik: 1Z++
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez przemas_91 » 5 gru 2014, o 20:06

szarpie w roznym przedziale obrotow na wyzzsych mniej, bardziej z dolu szarpie na jalowym czasami faluje czasami okej
Avatar użytkownika
przemas_91
Czytacz
 
Posty: 51
Dołączył(a): 19 lis 2014, o 01:06
Lokalizacja: Miastko (pomorskie)
Rocznik: 2000
Silnik: 1.9 Tdi AHF
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez Daro324 » 22 gru 2014, o 00:33

Pacjent Golf 3 1,9 TDI 1z

Przyspieszając z butem w podłodze auto przerywa.

Dynamiczne:

001
003
004
008
010
011

Grupowe

003, 011
010, 011
003,008,011

Statyczne

001
004
013

BS

000
003
004
011


Z góry dzienki za analize
Daro324
Berbeć
 
Posty: 20
Dołączył(a): 17 maja 2014, o 18:29
Lokalizacja: Siemianowice Śląskie

Postprzez palio » 22 gru 2014, o 19:01

Kąt początku wtrysku mocno opóźniony - przyśpiesz go.
Termostat - ok
dawka mała zwiększ ją do chociaż 3,2 mg

Czy podczas logu auto nie wpadło w tryb awaryjny? Spróbuj zrobić bypassa. Omiń n75. Połącz ze sobą dwa wężyki wychodzące z turbo (niebieski z czerwonym).

Są jakieś błędy zapisane w sterowniku?
Avatar użytkownika
palio
Administrator
 
Posty: 3891
Dołączył(a): 24 mar 2010, o 20:45
Lokalizacja: Fajsławice
Rocznik: 95
Silnik: 1Z++
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez Daro324 » 23 gru 2014, o 00:03

Auto nigdy jeszcze nie wpadło w tryb awaryjny jedynie na chwile przerywa podczas robienia logu z butem w podłodze. w serowniku również brak błędów.

co do kątu wtrysku to rozumiem ze powinien wynosić 49-51 ?
Daro324
Berbeć
 
Posty: 20
Dołączył(a): 17 maja 2014, o 18:29
Lokalizacja: Siemianowice Śląskie

Postprzez palio » 23 gru 2014, o 17:33

Daro324 napisał(a):co do kątu wtrysku to rozumiem ze powinien wynosić 49-51 ?

tak dokładnie tak
Avatar użytkownika
palio
Administrator
 
Posty: 3891
Dołączył(a): 24 mar 2010, o 20:45
Lokalizacja: Fajsławice
Rocznik: 95
Silnik: 1Z++
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez palio » 23 gru 2014, o 17:33

Daro324 napisał(a):co do kątu wtrysku to rozumiem ze powinien wynosić 49-51 ?

tak dokładnie tak
Avatar użytkownika
palio
Administrator
 
Posty: 3891
Dołączył(a): 24 mar 2010, o 20:45
Lokalizacja: Fajsławice
Rocznik: 95
Silnik: 1Z++
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez KrOlikkk » 13 sty 2015, o 22:22

prosze o sprawdzenie loga grupa 011
http://vaglog.pl/log_199947.html
Avatar użytkownika
KrOlikkk
Badacz tematu
 
Posty: 230
Dołączył(a): 20 maja 2013, o 11:19
Lokalizacja: Felinów

Postprzez palio » 13 sty 2015, o 22:46

KrOlikkk, niedoladowanie po całości. Daj jeszcze dynamicznego 010 i statycznego 003.

Jest jakiś błąd zapisany w ECU?
Avatar użytkownika
palio
Administrator
 
Posty: 3891
Dołączył(a): 24 mar 2010, o 20:45
Lokalizacja: Fajsławice
Rocznik: 95
Silnik: 1Z++
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Poprzednia stronaNastępna strona

- - -



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot] i 8 gości