1.9 TDI spadek mocy

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

Postprzez michail55 » 24 lut 2012, o 17:25

ja mam podobny problem ten sam blad i przy wiekszych obrotach kolo 4000 zaczyna mi sie jak by auto zacinac od 4 biegu nei caignie 140 to max predkosc przy dobrych wiatrach
michail55
Czytacz
 
Posty: 58
Dołączył(a): 4 sie 2011, o 18:30
Lokalizacja: Kraków

 

Postprzez Bradley » 24 lut 2012, o 17:45

Bajpas zrobic, zlogowac, jak bedzie dobrze to wymienic n75.
VW Vento 1.9TDI 1Z ++ :)
Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0
Bradley
Fanatyk
 
Posty: 1120
Dołączył(a): 15 maja 2009, o 13:17
Lokalizacja: Bielsko-Biała / Katowice

Postprzez Bradley » 24 lut 2012, o 17:47

Odpowiedz, temat nizej.
VW Vento 1.9TDI 1Z ++ :)
Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0
Bradley
Fanatyk
 
Posty: 1120
Dołączył(a): 15 maja 2009, o 13:17
Lokalizacja: Bielsko-Biała / Katowice

Postprzez michail55 » 24 lut 2012, o 19:51

mozna go reanimowac czytalem o tym na podobnym forum
michail55
Czytacz
 
Posty: 58
Dołączył(a): 4 sie 2011, o 18:30
Lokalizacja: Kraków

Postprzez Bradley » 24 lut 2012, o 21:44

Nie posklejasz go zeby byl spowrotem szczelny. To nie ten n75 jak w AFNie.
VW Vento 1.9TDI 1Z ++ :)
Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0
Bradley
Fanatyk
 
Posty: 1120
Dołączył(a): 15 maja 2009, o 13:17
Lokalizacja: Bielsko-Biała / Katowice

Postprzez slawek5t » 24 lut 2012, o 21:50

michail55 napisał(a):17-10 - Control Difference - Intermittent


pokazało mi że to bład zamka centralnego - strona kierowcy

michail55 napisał(a):00575 - Intake Manifold Pressure

błąd cisnienia w dolocie


Poczytaj pierszą strone działu Diesel.
Mój golfik
Avatar użytkownika
slawek5t
Members
 
Posty: 1993
Dołączył(a): 15 cze 2011, o 00:05
Lokalizacja: Pomorskie

Postprzez slawek5t » 24 lut 2012, o 21:58

Bradley napisał(a):Nie posklejasz go zeby byl spowrotem szczelny.

Mi sie udało dobrym klejem :) No ale najlepiej kupić nowy.

michail55 napisał(a):ja mam podobny problem ten sam blad i przy wiekszych obrotach kolo 4000 zaczyna mi sie jak by auto zacinac od 4 biegu nei caignie 140 to max predkosc przy dobrych wiatrach

Mój "odcinał" przy około 2800 obrotów (120-130kmh) - 5 bieg.
Mój golfik
Avatar użytkownika
slawek5t
Members
 
Posty: 1993
Dołączył(a): 15 cze 2011, o 00:05
Lokalizacja: Pomorskie

Postprzez Bradley » 24 lut 2012, o 22:21

slawek5t napisał(a):Mi sie udało dobrym klejem :) No ale najlepiej kupić nowy.

Przy zalozeniu, ze sie jeszcze rowno zlamie na laczeniu wypustu ;)
VW Vento 1.9TDI 1Z ++ :)
Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0
Bradley
Fanatyk
 
Posty: 1120
Dołączył(a): 15 maja 2009, o 13:17
Lokalizacja: Bielsko-Biała / Katowice

Postprzez slawek5t » 24 lut 2012, o 23:11

Bradley napisał(a):Przy zalozeniu, ze sie jeszcze rowno zlamie na laczeniu wypustu


No u mnie udało sie idealnie. Odrazu przekroczył 120 kmh, ciagnie równo, błąd zniknął wiec jest okej :)

Ale i tak pozniej kupie nówke.
Mój golfik
Avatar użytkownika
slawek5t
Members
 
Posty: 1993
Dołączył(a): 15 cze 2011, o 00:05
Lokalizacja: Pomorskie

n75

Postprzez din » 25 lut 2012, o 00:41

ja swoj n75 wymienilem na nowy pierburga bo stary na amen padl(przestal cykac i auto zalapalo mula). Na nowym zbiera sie ok ale dalej jak sie jedzie kolo 120 jakis czas badz 140 to jak chce przyspieszyc musze puscic gaz i docisnac znow to wtedy idzie ze hej. Blad dalej 00575 ;/

nie moge logow zrobic co mi sie vag wysypal (przy kliknieciu logowania wywala sie program ;(
din ;))))
din
Badacz tematu
 
Posty: 159
Dołączył(a): 16 paź 2009, o 14:39
Lokalizacja: Gdynia

Postprzez slawek5t » 25 lut 2012, o 00:49

To może przewód masz gdzies lekko nie szczelny
Mój golfik
Avatar użytkownika
slawek5t
Members
 
Posty: 1993
Dołączył(a): 15 cze 2011, o 00:05
Lokalizacja: Pomorskie

Postprzez michail55 » 25 lut 2012, o 13:10

pewnie ten czujnik n75
michail55
Czytacz
 
Posty: 58
Dołączył(a): 4 sie 2011, o 18:30
Lokalizacja: Kraków

Poprzednia stronaNastępna strona

- - -



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości