1.9 TDI spadek mocy

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

Postprzez Piaggio » 5 kwi 2012, o 12:39

slawek5t napisał(a):Bo sie na zimno nie gazuje do 4.000 rpm - dlatego łapie te twoje "dziwne" obroty.
- ale autor tematu nigdzie nei napisal że robi to na zimnym silniku!!
krysek0309 napisał(a):turbina włancza sie przy 1200obr/min a przynajmniej sie powinna tak wanczać,
- nieprawda! Turbo kręci sie cały czas, od momentu uruchomienia silnika, tylko wraz ze zwrostem obrotów pompuje większe ciśnienie powietrza, ważne jest kiedy "wstaje"i jak trzyma zadane Cisnienie!
adek199208, W twoim przypadku ciężko jest cos powiedziec nie mając auta przed oczami, neistety na odleglośc pewnych spraw sie nei wyczuje!, proponowal bym abyś zrobił logi dynamiczne, albo może ktos Ci z tym pomoże jezeli nei wiesz ja i nei masz czym, grupy 03, 08 i 011 wtedy sytuacja sie rozjasni bo tak to mozemy tylko gdybac i domniemać.
oporniczek myk myk myk
WETO- skuterkowcom!!!!
Avatar użytkownika
Piaggio
Members
 
Posty: 1893
Dołączył(a): 15 mar 2008, o 21:41
Lokalizacja: Lidzbark Warmiński

 

Postprzez slawek5t » 5 kwi 2012, o 15:49

Piaggio napisał(a): ale autor tematu nigdzie nei napisal że robi to na zimnym silniku!!

Sory moj błąd :) myslałem że napisał że na zimnym. Bo głównie na zimnym tak sie moze dziać.
Mój golfik
Avatar użytkownika
slawek5t
Members
 
Posty: 1993
Dołączył(a): 15 cze 2011, o 00:05
Lokalizacja: Pomorskie

Postprzez BGolf3 » 5 kwi 2012, o 15:54

Witam podpinam sie pod temat ponieważ mam cos takiego po zagrzaniu sie silnika. Na optymalnym rozgrzaniu ciągnie dobrze czuć przyspieszenie jednak po zagrzaniu staje sie mułowaty.
Dodam ze grzebałem przy zaworku tym który znajduje sie pod rurą ssącą od tamtej pory ma takie objawy. odpiłem jedynie dwa wężyki jeden wychodzący z zaworka do zaworu upustowego (chyba tak sie to nazywa) a drugi cieńszy który zasysa powietrze. przejechałem tak bez tego 1 km
BGolf3
Czytacz
 
Posty: 36
Dołączył(a): 10 lis 2011, o 23:46
Lokalizacja: Połaniec

problem z TURBO!!

Postprzez batonTDI » 10 kwi 2012, o 14:44

Ludzie ratunku. Coraz cześciej w moim golfie 1.9 AFN przy dodaniu gazu nagle komputer odłącza turbine , nic nie dymi nic nie kopci po prostu nie ma turbo. Po zgaszeniu i zapaleniu znowu wszystko dzila no chyba ze dodam gazu. co to jest? jak z tym walczyć
batonTDI
Czytacz
 
Posty: 33
Dołączył(a): 11 gru 2011, o 01:05
Lokalizacja: RSL

Postprzez slawek5t » 10 kwi 2012, o 14:47

Pewnie turbo do czyszczenia.
Poczytaj sobie o 110KM na forum
Mój golfik
Avatar użytkownika
slawek5t
Members
 
Posty: 1993
Dołączył(a): 15 cze 2011, o 00:05
Lokalizacja: Pomorskie

Postprzez Piaggio » 10 kwi 2012, o 15:22

batonTDI, Tak jak napisaleś masz silnik AFN a więc turbo ze zmianna geometrią, geometrią która potrafi sie zaciąć- wtedy auto bedzie łapać Notlaufa bo przy pełnym dodaniu gazu łoaptki nie beda sie ruszać, cisnienie nie bedzie zbijane i auto wpadnie w tryb awaryjny, na 99% masz turbo do czyszczenia. http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=35&t=373372 tu masz wszystko ladnie opisane co i jak
oporniczek myk myk myk
WETO- skuterkowcom!!!!
Avatar użytkownika
Piaggio
Members
 
Posty: 1893
Dołączył(a): 15 mar 2008, o 21:41
Lokalizacja: Lidzbark Warmiński

Postprzez slawek5t » 10 kwi 2012, o 15:58

I kolega Piaggio znów rozwiał wszelkie wątpliwości :D

Ja tylko dodam od siebie że jesli ma sie troche wiedzy i pare dobrych kluczy to można to sobie samemu zrobić. Bo mechanik zawoła koło tysiaka.
Mój golfik
Avatar użytkownika
slawek5t
Members
 
Posty: 1993
Dołączył(a): 15 cze 2011, o 00:05
Lokalizacja: Pomorskie

Postprzez Piaggio » 11 kwi 2012, o 01:03

slawek5t napisał(a):I kolega Piaggio znów rozwiał wszelkie wątpliwości
jakas dziwna aluzja??
oporniczek myk myk myk
WETO- skuterkowcom!!!!
Avatar użytkownika
Piaggio
Members
 
Posty: 1893
Dołączył(a): 15 mar 2008, o 21:41
Lokalizacja: Lidzbark Warmiński

Postprzez slawek5t » 11 kwi 2012, o 01:12

Piaggio napisał(a):jakas dziwna aluzja??

Ależ skądże :)
Mój golfik
Avatar użytkownika
slawek5t
Members
 
Posty: 1993
Dołączył(a): 15 cze 2011, o 00:05
Lokalizacja: Pomorskie

Postprzez batonTDI » 11 kwi 2012, o 21:24

Bardzo wam dziekuje. To napewno to , duzo cztalem i idealnie moje obiawy.
Lecz boje sie sam za to brać, nie wiecie gdzie to robią na slasku i ile by to kosztowało
batonTDI
Czytacz
 
Posty: 33
Dołączył(a): 11 gru 2011, o 01:05
Lokalizacja: RSL

Postprzez Piaggio » 11 kwi 2012, o 22:38

Sama czynność czyszczenia nie jest jakos mocno skomplikowana, mając checi i zdolności manualne napewno bys sobie poradził, mając dobre klucze napewno zaoszczedzil bys sporo zlociszy, co do cen za owe czyszczenie zależy od regionu i zakładu- nie orentuje sie- ale też aby mieć pewność że to kierownice spalin to warto bylo by zrobic zlogowac dynamicznie i w bs grupe 011
oporniczek myk myk myk
WETO- skuterkowcom!!!!
Avatar użytkownika
Piaggio
Members
 
Posty: 1893
Dołączył(a): 15 mar 2008, o 21:41
Lokalizacja: Lidzbark Warmiński

Problem z turbina

Postprzez M17 » 28 kwi 2012, o 15:04

Cześć

Mój problem polega na tym ze od czasu do czasu moja turbina sie nie załancza i jest mułowaty a jak przegazuje go do 4 tysiecy to potem zaczyna śmigać ? moze mieliście taki przypadek , czy to normanle ? :niepewny:
M17
Berbeć
 
Posty: 15
Dołączył(a): 10 lut 2012, o 14:59
Lokalizacja: Chmielnik

Poprzednia stronaNastępna strona

- - -



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot] i 5 gości