1.9 TDI spadek mocy

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

Postprzez haasiu@o2.pl » 20 sie 2009, o 21:01

panowie pytanie za 5 pkt.jak przeczyścić zawór n75 i na co przy tym uwarzać?????
Avatar użytkownika
haasiu@o2.pl
Czytacz
 
Posty: 102
Dołączył(a): 30 wrz 2008, o 21:47
Lokalizacja: Warszawa

 

Postprzez Procent » 20 sie 2009, o 21:14

Na to żeby go nie uszkodzić. Zwykłe czyszczenie. Tam zbytnio nie ma się co zepsuć. Przecież do benzyny go wrzucał nie będziesz i rzucał o beton też nie. Przeczyścić i wszystko.
Weźmiesz mnie na prostej?? A ja Cię zniszczę na zakręcie!!

Mój Goferek
Avatar użytkownika
Procent
Members
 
Posty: 1771
Dołączył(a): 1 lut 2009, o 19:06
Lokalizacja: (TLW) Włoszczowa
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez haasiu@o2.pl » 20 sie 2009, o 22:10

ameryki nie odkryłeś!chodziło mi na co uważać przy demontażu!!!!!!!!!!!!!!
Avatar użytkownika
haasiu@o2.pl
Czytacz
 
Posty: 102
Dołączył(a): 30 wrz 2008, o 21:47
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez SotoM » 20 sie 2009, o 23:52

Procent napisał(a):Przecież do benzyny go wrzucał nie będziesz i rzucał o beton też nie.
i tu bym sie sprzeczał. czasmi wystarczy go piepsznac o glebe i działa poprawnie długi czas...
haasiu@o2.pl, w krućce nalej WD40 pomerdaj nim zaby sie w srodku opłukał i wylej to z niego - troszke smarowania mu nie zaszkodzi a wd 40 i tak odparowuje...
Mój były SotoMoVWóz

Powered by diesel inside -by Leopard
Avatar użytkownika
SotoM
Members
 
Posty: 4053
Dołączył(a): 22 lip 2007, o 12:45
Lokalizacja: Szczecin
Rocznik: 2007
Silnik: BRD
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

Postprzez Jake88 » 21 sie 2009, o 12:16

Ja do swojego napsikałem wd40 i przedmuchałem sprężonym powietrzem pomogło
Avatar użytkownika
Jake88
Czytacz
 
Posty: 139
Dołączył(a): 13 kwi 2009, o 10:07
Lokalizacja: GRD

Postprzez Fasol » 21 sie 2009, o 14:51

SotoM napisał(a):w krućce nalej WD40


ew. taki środek do czyszczenia hamulców BRAKE CLEANER,tez dobrze penetruje :ok:
M51 power !
Avatar użytkownika
Fasol
Czytacz
 
Posty: 25
Dołączył(a): 19 sie 2009, o 17:14
Lokalizacja: Warszawa

blad 00575 i inne

Postprzez din » 21 lut 2010, o 11:32

mam takowy problemik
auto traci nagle moc ale jak sie posci gaz i nacisnie znow to zaczyna ciagnac dalej
sprawdzilem vagiem i wyszlo 00575 co z tym zrobic??
Ostatnio edytowano 21 lut 2010, o 14:46 przez din, łącznie edytowano 1 raz
din ;))))
din
Badacz tematu
 
Posty: 159
Dołączył(a): 16 paź 2009, o 14:39
Lokalizacja: Gdynia

Postprzez kryhaziom » 21 lut 2010, o 11:43

na początek sprawdź zawór n75, węże gumowe co do niego idą czy nie są przetarte
Avatar użytkownika
kryhaziom
Badacz tematu
 
Posty: 241
Dołączył(a): 20 gru 2009, o 12:31
Lokalizacja: jelenia gora

Postprzez Procent » 21 lut 2010, o 13:29

Tak jak przedmówca n75. Wymontuj przeczyść benzynką ekstrakcyjną i przy okazji to samo z przepływomierzem. Zaworek n75 znajduje się za puszką od fltra powietrza, zazwyczaj cyka na załączonym zapłonie.
Weźmiesz mnie na prostej?? A ja Cię zniszczę na zakręcie!!

Mój Goferek
Avatar użytkownika
Procent
Members
 
Posty: 1771
Dołączył(a): 1 lut 2009, o 19:06
Lokalizacja: (TLW) Włoszczowa
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez din » 21 lut 2010, o 14:49

zaje sie tym jak bede mial chwilke;)
mam jescze takie pytanko. na vagu wychodzi mi ze mam 75 stopni celcjusza plynu chlodzacego a na zegarach pokazuje 90. Ktoremu wierzyc??jeden czujnik odpowiada za te dwie informacje czy jest osobny na zegary osobny do vaga??
swoja droga to dlugo sie nagrzewa ale jak juz zalapie 90 to trzyma co by nie bylo(mrozy czy upaly) oczywiscie wedlug zegarow;/

wymieniac jakies czuniki??cos posprawdzac jeszcze?
din ;))))
din
Badacz tematu
 
Posty: 159
Dołączył(a): 16 paź 2009, o 14:39
Lokalizacja: Gdynia

Postprzez kryhaziom » 21 lut 2010, o 16:13

na vagu będzie Ci pokazywał z 10 stopni mniej niż na zegarach
Avatar użytkownika
kryhaziom
Badacz tematu
 
Posty: 241
Dołączył(a): 20 gru 2009, o 12:31
Lokalizacja: jelenia gora

Postprzez din » 21 lut 2010, o 22:31

na vagu jest 60 a na zegarach 90 moze byc taka roznica?
swoja droga co zrobic by grzal sie szybciej?
din ;))))
din
Badacz tematu
 
Posty: 159
Dołączył(a): 16 paź 2009, o 14:39
Lokalizacja: Gdynia

Poprzednia stronaNastępna strona

- - -



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 25 gości