Moderator: Moderator


 albo dobry opis gdzie jest wlew i spust choć to drugie pewnie będzie pionowo do ziemi
 albo dobry opis gdzie jest wlew i spust choć to drugie pewnie będzie pionowo do ziemi 

 a jeszcze się zapytam bo przeczytałem iż wystarczy skręcić koło i jest doojście, ale nie napisali czy trzeba mieć kanał żeby mieć dostęp, może trzeba mieć kanał a koło skręcić temu żeby zobaczyć tą dziurke
  a jeszcze się zapytam bo przeczytałem iż wystarczy skręcić koło i jest doojście, ale nie napisali czy trzeba mieć kanał żeby mieć dostęp, może trzeba mieć kanał a koło skręcić temu żeby zobaczyć tą dziurke  heh pozdrówki
 heh pozdrówki
 bierzesz klucz imbusowy 17mm
 bierzesz klucz imbusowy 17mm
 odkręcasz korek spustowy pod mechanizmem różnicowym. -widac go od spodu.
 odkręcasz korek spustowy pod mechanizmem różnicowym. -widac go od spodu. 
 podnosisz lewą str. auta na lewarku jak najwyzej
 podnosisz lewą str. auta na lewarku jak najwyzej
 olej zleciał.
 olej zleciał.
 zakręcasz korek
 zakręcasz korek
 odkręcasz korek wlewowy znajdujacy sie od strony chłodnicy koło rozrusznika w srodkowej czesci skrzyni
 odkręcasz korek wlewowy znajdujacy sie od strony chłodnicy koło rozrusznika w srodkowej czesci skrzyni
 wlewasz olej do momentu aż zacznie sie przelewać.
 wlewasz olej do momentu aż zacznie sie przelewać. 
 zakręcasz korek
 zakręcasz korek
 opuszczasz auto
 opuszczasz auto
 po robocie.
 po robocie.

 I różnica kolosalna skrzynia działa jak nówka, a przed wymiana nie moglem wbić 1. Wlałem  Castrol EP 80, weszło 1,8 l
  I różnica kolosalna skrzynia działa jak nówka, a przed wymiana nie moglem wbić 1. Wlałem  Castrol EP 80, weszło 1,8 l


a jak teraz biegi ci pracuja z rana jak wszystko jest zimne?? nie masz problemu z zapinaniem biegów...stowa86 napisał(a):skrzynia działa jak nówka


Powrót do Napęd i skrzynia biegów
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości