
Moderator: Moderator

Jacol napisał(a):No czytam caly temat i widze, ze najpierw chwalono syntetyk a teraz nagle rekomendacja na mineralny. Nie zebym sie czepial ale roznica jest. Zwlaszcza, ze standardowy olej z ASO to G50 SAE 75W90, ktory jest syntetyczny. Castrol jest mineralny a znowu w temacie polecaliscie Castrola TAFXS ktory jest syntetyczny.
nominalnie jest 75w, mozna go zmienic na taki sam, albo jesli ktos chce to rownie dobry jest castrol 80w, od Ciebie zalezy co nalejesz, byle nie byl to jakis HIPOL czy inne ustrojstwo dobre do mostow w Polomponezie
Musisz tylko pamietac ze jesli zalejesz 80w mineralny to juz pozniej raczej nie bedzie wskazane powrocenie do oleju syntetycznego 75w
Mam nadzieje ze juz teraz cos wiesz z tego tematru
Pozdro 
SotoM napisał(a):a jak teraz biegi ci pracuja z rana jak wszystko jest zimne?? nie masz problemu z zapinaniem biegów...stowa86 napisał(a):skrzynia działa jak nówka
Pozdr.
(z czasem przez ilość zanieczyszczeń traci swoja lepkość) natomiast w skrzynie biegów tego nie ma
aczkolwiek powinno się go wymieniać bo nic nie jest wieczne
(tak jak ja to zrobiłem
)
)
Jacol napisał(a):Lampo napisał(a): to sprawdź tylko jego lepkość i tyle
Jak ty sprawdzasz klase lepkosci SAE oleju w palcach to powinienes dostac Nobla.
Powrót do Napęd i skrzynia biegów
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość