szyberdach

Wszystkie informacje o instalacji elektrycznej

Moderator: Moderator

Postprzez Mario1987 » 17 lip 2013, o 14:50

A czy dam rade sam naprawić to? czy nnie obedzie się bez elektryka? Powiem szczerze, ze na elektryce się nie znam.
Mario
Mario1987
Czytacz
 
Posty: 76
Dołączył(a): 3 sty 2012, o 11:44
Lokalizacja: Legionowo

 

Postprzez k0nr4d » 17 lip 2013, o 14:53

W dziale FAQ na vwgolf.pl jest porada rozbiórki i naprawy.
Avatar użytkownika
k0nr4d
Gaduła
 
Posty: 424
Dołączył(a): 1 cze 2009, o 21:53
Lokalizacja: Łódź

Postprzez Mario1987 » 17 lip 2013, o 16:31

coś tam znalzłem, pewnie chodzi o bezpiecznik termiczny. fajnie jakby był jkaiś opis naprawy.
Mario
Mario1987
Czytacz
 
Posty: 76
Dołączył(a): 3 sty 2012, o 11:44
Lokalizacja: Legionowo

Postprzez k0nr4d » 18 lip 2013, o 12:26

Jest na vwgolfie lub elektrodzie kompletna fotoporada z rozebraniem i złożeniem silniczka.
Avatar użytkownika
k0nr4d
Gaduła
 
Posty: 424
Dołączył(a): 1 cze 2009, o 21:53
Lokalizacja: Łódź

Postprzez Mario1987 » 18 lip 2013, o 15:19

Znalazłem dość sporo informacji co to może być, ale fotoporady niestety nie trafiłem. Wiesz czy w pobliżu Warszawy jest jakiś fachura od takich rzeczy? Moze ktoś wśród forumowiczów?

[ Dodano: 2013-07-18, 14:22 ]
Znalazłem przed chwilą u nas na forum fotoporadę. Także przestudiuje ją. :)
Mario
Mario1987
Czytacz
 
Posty: 76
Dołączył(a): 3 sty 2012, o 11:44
Lokalizacja: Legionowo

Postprzez pawlacz » 25 lip 2013, o 11:49

Udało mi sie skleić prowadnice uchyla i zamyka sie sam, wjechac tez wjedzie pod dach jak mu troche pomoge ale jak juz ma wyjechac z dachu to nie ma opcji. Miał moze ktos taki problem?

Moze wystarczy nasmarowac porzadnie?

A i co powoduje ze ta strona po ktorej jest ulamana prowadnica jest nizej jak sie uchyli dach? Wszystko jest rowno ale jak przykrece szybe to widac ze jest nie równo.
pawlacz
Czytacz
 
Posty: 133
Dołączył(a): 26 maja 2013, o 12:21
Lokalizacja: Gdynia

Postprzez Mario1987 » 25 lip 2013, o 14:22

W jaki sposób popsuł Ci się szyber? ja popsułem w taki sposób, że kolega wychylał się jak schodził do wnętrza auta to przytrzymał ręką szyber a ja nie widząc tego zacząłem zamykać. Poszedł krzywo, pękła lewa prowadnica. Być moze i Tobie otwiera się krzywo przez podobne uszkodzenie.
Mario
Mario1987
Czytacz
 
Posty: 76
Dołączył(a): 3 sty 2012, o 11:44
Lokalizacja: Legionowo

Postprzez pawlacz » 25 lip 2013, o 21:17

Wiesz nie wiem w jaki sposob sie popsul bo juz byl zepsuty, a teraz jak go naprawilem to jak go uchyle to jest nizej niz prawa strona, ale bardziej mnie interesuje wyjezdzanie szyberdachu z srodka dachu, wjedzie normalnie ale jak ma wyjechac to ciezko nie wiem czy nie ma smaru czy moze cos jest nie tak i lewa strona pozniej jedzie niz prawa.
pawlacz
Czytacz
 
Posty: 133
Dołączył(a): 26 maja 2013, o 12:21
Lokalizacja: Gdynia

Postprzez Mario1987 » 25 lip 2013, o 23:28

widocznie coś się uszkodziło z winy użytkownika, skoro nie pękła prowadnica to coś się pokrzywiło. Dlatego szyber nie wraca bo elementy nie grają ze sobą i jest opór. Albo ktoś kleił i cudował z prowadnicą lewą też tak moze być, wyczytałem takie cuś na forum. Proponuje kupić nowy szyber, mozna znaleźć okazje i wymiana jest bardzo prosta wbrew pozorom. Ja wymieniłem w ciagu 7 godz. a byłoby szybciej tylko mój silnik nie pasował do ramy szyberdachu kupionego. Musiałem przekładac prowadnice itd. Chyba, że ktoś Ci pomoże na forum w tej sprawie.
Mario
Mario1987
Czytacz
 
Posty: 76
Dołączył(a): 3 sty 2012, o 11:44
Lokalizacja: Legionowo

Postprzez pawlacz » 26 lip 2013, o 09:09

Prowadnice ja skleiłem i jest to jeden element nic nie skracalem jak w niektorych poradnikach jest.

No to wtedy poczekam moze ktos mial taki sam problem ze ciezko dach sie zamykal jak byl schowany, albo wystarczy nasmarowac.
pawlacz
Czytacz
 
Posty: 133
Dołączył(a): 26 maja 2013, o 12:21
Lokalizacja: Gdynia

Postprzez Mario1987 » 26 lip 2013, o 10:27

Mi też patrzyła szyba krzywo, tak jak u Ciebie. a jak wyjąłem prowadnice to nie tylko lewa prowadnica była pęknięta ale i elementy prawej prowadnicy były popękane albo ukruszone, a jedna część była złamana. Więc problem moze nietkwić tylko z lewej strony. To jest hipoteza, że było przeciążenie, prawa strona poszła, lewa została, pękła prowadnica, a pod wpływem przeciążenia coś też poszło w prawym mechaniźmie.

Ja jeszcze mam problem z elektroniką, raz się otwiera szyber raz nie, może u Ciebie też szwankuje to. Ale to są wszystko hipotezy. Jak będziesz chciał przesmarować rynienki w których chodzą prowadnice to najlepiej wazeliną techiczną. Nie smaruj towotem bo przy upałach on się poprostu rozpuszcza.
Mario
Mario1987
Czytacz
 
Posty: 76
Dołączył(a): 3 sty 2012, o 11:44
Lokalizacja: Legionowo

Postprzez pawlacz » 26 lip 2013, o 18:49

Własnie towotem mam posmarowane dzieki za info kupie wazeline techniczna i zmienie ;D

A co do silniczka to u ciebie moze juz sa wyrobione te ząbki co sa odpowiedzialne za to kiedy szyber ma sie wylaczyc tez tak mialem i zmienilem silniczek i jest 100% ok.
pawlacz
Czytacz
 
Posty: 133
Dołączył(a): 26 maja 2013, o 12:21
Lokalizacja: Gdynia

Poprzednia stronaNastępna strona

- - - katalog



Powrót do Elektryka

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 6 gości