DIAGNOSTYKA

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

Postprzez palio » 17 maja 2014, o 21:51

Daro324, kiedy był wymieniany rozrząd? Posprawdzaj dokładnie czy wszystko się zgadza ze znakami.

Dynamiczny kąt wtrysku nie wyrabia, w BS nie przestawia go wcale brak statycznego 004.
Początek kąta wtrysku opóźniony należy przyśpieszyć.

Jakieś błędy w ECU są zapisane? Jak tak to jakie.

Brak dynamicznego 001.

Do sprawdzenia zawór ciśnienia wewnętrznego w pompie.
Avatar użytkownika
palio
Administrator
 
Posty: 3891
Dołączył(a): 24 mar 2010, o 20:45
Lokalizacja: Fajsławice
Rocznik: 95
Silnik: 1Z++
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

 

Postprzez Daro324 » 17 maja 2014, o 22:00

rozrząd wymieniany niecały miesiąc temu wraz z naprawą gibającego się koła pasowego



Bład w sterowniku

00550 - Start of Injection Regulation
17-10 - Control Difference - Intermittent


Pojawia się gdy na 3 biegu przy 3000rpm autko na chwile przerwie

[ Dodano: 2014-05-18, 02:14 ]
Daro324
Berbeć
 
Posty: 20
Dołączył(a): 17 maja 2014, o 18:29
Lokalizacja: Siemianowice Śląskie

Postprzez palio » 18 maja 2014, o 08:03

Posprawdzaj wężyki przelewowe dochodzące do pompy i idące od pompy do wtrysków i między nimi. Może gdzieś łapie powietrze.

Masz vaga to rób test zaworka n108.
Avatar użytkownika
palio
Administrator
 
Posty: 3891
Dołączył(a): 24 mar 2010, o 20:45
Lokalizacja: Fajsławice
Rocznik: 95
Silnik: 1Z++
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez Daro324 » 18 maja 2014, o 11:51

Jutro kupię przezroczysty wężyk i sprawdzę.

Mam vaga wiedzy sporo mniej :) jak testować ten zaworek?

czy ten n108 to własnie zawór ciśnienia wewnętrznego w pompie?



Ps. nie wiem czy ma to znaczenie lecz przy wymianie filtra paliwa i zalaniu go ropą auto odpalało i zaraz gasło, nawet 30 krotna próba kończyła się tak samo.
Dopiero po odpięciu wężyka przy pompie i "zassaniu" ropy przez usta, autko odpaliło za 3 razem



Palio Gdybyś był tak uprzejmy to wytłumacz (jak laikowi) od czego zacząć i na czym skończyć.
Daro324
Berbeć
 
Posty: 20
Dołączył(a): 17 maja 2014, o 18:29
Lokalizacja: Siemianowice Śląskie

Postprzez palio » 18 maja 2014, o 18:22

Zawór ciśnienia wewnętrznego pompy wtryskowej to nie to samo co n108.
n108 znajduje sie po prawej stronie pod sekcją.
n108 to zawór regulacji kąta wtrysku podczas jazdy.

VAG-COM, 01-Engine, i tam masz coś takiego jak "Output Tests - 03". Potem klikasz na start i możesz sobie przetestować, po koleii:
- N108
- zawór odcinający paliwo n109 (auto musi być odpalone)




Zawór ciśnienia wewnętrznego jest na przeciw przewodu zasilającego pompę w paliwo na nietypowy klucz serwisowy. Należy go wykręcić i sprawdzić stan oringów. Potrząść nim nic nie powinno grzechotać. Następnie od spodu czymś cienkim wciskać tłoczek ma chodzić płynnie bez zacięć.

Polecam temat -> http://forum.tdi-tuning.pl/viewtopic.php?t=7304

Tylko czy nie boisz się rozebrać pompy?
Avatar użytkownika
palio
Administrator
 
Posty: 3891
Dołączył(a): 24 mar 2010, o 20:45
Lokalizacja: Fajsławice
Rocznik: 95
Silnik: 1Z++
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez Raccoon » 28 maja 2014, o 17:58

FORD GALAXY MKII 1.9 TDI 116 KM

Problem tkwi w tym, że samochód jest zamulony, strasznie późno wstaje... Podsyłam logi do oceny chodź wiem, że to forum golfa.
Przed logowaniem jeden błąd:

17964 - Charge Pressure Control: Negative Deviation
P1556 - 35-10 - - - Intermittent

Po usunięciu nie występował.

Statyczne:

Grupy: 000 -
Grupy: 001 -
Grupy: 013 -

Dynamiczne:


Grupy: 003 -
Grupy: 004 -
Grupy: 008 -
Grupy: 010 -
Grupy: 011,011 -
Raccoon
Berbeć
 
Posty: 15
Dołączył(a): 6 gru 2012, o 20:11
Lokalizacja: Piła

Postprzez palio » 28 maja 2014, o 19:11

Raccoon, przepływka trup według mnie. Pozostaje wymiana. Musisz ustawić synchro wałka na 0,0 w tej chili jest na granicy. Korekcje bardzo wysokie.

Turbo bardzo późno budzi się do życia. Ale najpierw przepływka i ponowne logi.

Jeżeli to PD to brak loga statycznego 018 i 023.
Avatar użytkownika
palio
Administrator
 
Posty: 3891
Dołączył(a): 24 mar 2010, o 20:45
Lokalizacja: Fajsławice
Rocznik: 95
Silnik: 1Z++
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez Raccoon » 28 maja 2014, o 21:04

Więc przepływka do zamówienia... a synchro wałka w galaxym ustawia się tak ?

- "Na Vagu to grupa 004 poz 4 - wartość powinna być jak najbliższa zeru (granica tolerancji -3,3 do 3,3), a cały proces regulacji sprowadza się do popuszczenia 3 śrub na kole wałka rozrządu i minimalnym przestawieniu koła."
Raccoon
Berbeć
 
Posty: 15
Dołączył(a): 6 gru 2012, o 20:11
Lokalizacja: Piła

Postprzez palio » 28 maja 2014, o 21:10

Tak
Avatar użytkownika
palio
Administrator
 
Posty: 3891
Dołączył(a): 24 mar 2010, o 20:45
Lokalizacja: Fajsławice
Rocznik: 95
Silnik: 1Z++
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez hellaflush » 22 lip 2014, o 06:48

Looknie ktoś na te logi?

Grupy: 001 -
Grupy: 013 -

BS:

Grupy: 000 -
Grupy: 003 -
Grupy: 004 -
Grupy: 011 -
Avatar użytkownika
hellaflush
Gaduła
 
Posty: 802
Dołączył(a): 10 maja 2012, o 17:02
Lokalizacja: 71

Postprzez palio » 22 lip 2014, o 19:58

hellaflush, to są te same logi co z tematu -> http://www.golf3.pl/topics10/notlauf-af ... t69300.htm

a nie nowe. W temacie wyraźnie miałeś napisane, aby zrobić logi dynamiczne a dajesz drugi raz te same.
Avatar użytkownika
palio
Administrator
 
Posty: 3891
Dołączył(a): 24 mar 2010, o 20:45
Lokalizacja: Fajsławice
Rocznik: 95
Silnik: 1Z++
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez hellaflush » 22 lip 2014, o 22:31

Spoko ale ja chcę aby ktoś ocenił powyższe logi statyczne ;)
Avatar użytkownika
hellaflush
Gaduła
 
Posty: 802
Dołączył(a): 10 maja 2012, o 17:02
Lokalizacja: 71

Poprzednia stronaNastępna strona

- - -



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot] i 14 gości

cron