sprężyny

Wszystkie informacje o elementach zawieszenia.

Moderator: Moderator

Postprzez arisz » 2 cze 2009, o 17:05

Tez mi się wydaje ze są z diesla wiec chce wymienić na inne i tu chce wiedzieć czy z 1.8 będą dobre
arisz
Czytacz
 
Posty: 27
Dołączył(a): 23 lis 2007, o 17:28
Lokalizacja: okolice Krosna

 

Sprezyny GT/GTI

Postprzez djkula » 6 cze 2009, o 21:52

Witam :)

Panowie mam golfa III 1.8 GT silnik ABS 90KM i mam zalozone sprezyny od GTI !! A jak wiadomo golfy GTI byly ciezsze i auto wydaje mi sie teraz strasznie terenowe?? Czy jesli zaloze sprezyny od GT to obnizy sie tak jak powinien ?? Czy moze jest dobrze z gleba?? Ale wydaje mi sie ze jest za wysoko i wogle jest trzaska mi w zawieszeniu mimo iz mam wymienione cale zawieszenie (Amorki, wszyskie gumy, tuleje, poduszki mcpersona, odboje wszystko przod i tyl)

Zdjecie ilustrujace cala sytuacje

Obrazek
Avatar użytkownika
djkula
Czytacz
 
Posty: 28
Dołączył(a): 7 maja 2008, o 00:32
Lokalizacja: Polska

Postprzez $kubi » 6 cze 2009, o 22:04

nooo gleba jest.... daleko od podwozia xD koniecznie musisz zmienić na ori springi ;-) bo przypuszczam że jeśli władowałeś kasę w amorki to sportowego zawiasu nie będziesz teraz zakładał
Avatar użytkownika
$kubi
Gaduła
 
Posty: 500
Dołączył(a): 12 paź 2007, o 14:34
Lokalizacja: brać na mody

jakie sprezyny ?

Postprzez emilos » 8 cze 2009, o 23:37

Posiadam nastepujacy problem. Nosze sie z zamiarem ponownego obnizenia golfika z tym ze na prodzie posiadam amortyzatory MTS Technix -20mm a na tyle amortyzatory Turbo -30 mm
i tutaj pojawia sie pytanie. Jakie sprezyny zamontowac ? zalezy mi na obnizeniu -60
Avatar użytkownika
emilos
Badacz tematu
 
Posty: 250
Dołączył(a): 18 sie 2008, o 11:24
Lokalizacja: Zielona Góra

Postprzez Procent » 9 cze 2009, o 01:22

Na necie jest tego mnóstwo. Do wyboru do koloru. Widzę że naprawdę lubisz nisko. A wracając do tych sprężyn to na tym nie ma co oszczędzać. w końcu chodzi też o nasze bezpieczeństwo. Bilstein polecam
Weźmiesz mnie na prostej?? A ja Cię zniszczę na zakręcie!!

Mój Goferek
Avatar użytkownika
Procent
Members
 
Posty: 1771
Dołączył(a): 1 lut 2009, o 19:06
Lokalizacja: (TLW) Włoszczowa
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez emilos » 9 cze 2009, o 13:15

nie chodzi mi za bardzo o firme ale masz racje ze nie ma co oszczedzac. Bardziej chodzi mi jakie sprezyny tzn czy -40 czy -60 a moze na przod -60 a tyl -40 przy obecnych amortyzatorach
Avatar użytkownika
emilos
Badacz tematu
 
Posty: 250
Dołączył(a): 18 sie 2008, o 11:24
Lokalizacja: Zielona Góra

Postprzez Pro100 » 9 cze 2009, o 17:50

Mi się wydaje że tak jak napisałeś przód -60 tył -40 8-) lub po równo :mrgreen:
Avatar użytkownika
Pro100
VIP
 
Posty: 2623
Dołączył(a): 22 cze 2008, o 16:38
Lokalizacja: Pruszcz Gdański
Rocznik: 93
Silnik: R32
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez Procent » 10 cze 2009, o 16:38

Ja bym celował przód -60 tył -40, albo tak jak pisałPro100, czyli po równo. Biorąc pod uwagę stan naszych dróg to raczej po równo. Ale decyzja należy do Ciebie
Weźmiesz mnie na prostej?? A ja Cię zniszczę na zakręcie!!

Mój Goferek
Avatar użytkownika
Procent
Members
 
Posty: 1771
Dołączył(a): 1 lut 2009, o 19:06
Lokalizacja: (TLW) Włoszczowa
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez djkula » 24 cze 2009, o 17:28

Odswiezam temat :) Jak myslicie czy wymiana sprezyn na oryginalne GT troche go obnizy ??
Avatar użytkownika
djkula
Czytacz
 
Posty: 28
Dołączył(a): 7 maja 2008, o 00:32
Lokalizacja: Polska

Postprzez Ramze$ » 24 cze 2009, o 18:22

Jeśli springi masz ori GTI to zmiana na GT nic nie da, bo to właściwie to samo..

Przed wymianą amorów tez Ci tak wysoko stał? Bo mozliwe ze amory masz załozone z deka dłuzsze niz te stare..
Avatar użytkownika
Ramze$
Czytacz
 
Posty: 112
Dołączył(a): 9 cze 2008, o 15:22
Lokalizacja: Ełk [NEL]

Postprzez djkula » 24 cze 2009, o 18:48

Przed wymiana amorow stal tak samo :) Jest jeszcze opcja ze sa to sprezyny od TDI :P A Diesel jak wiadomo jest ciezszy
Avatar użytkownika
djkula
Czytacz
 
Posty: 28
Dołączył(a): 7 maja 2008, o 00:32
Lokalizacja: Polska

Postprzez pablomed » 24 cze 2009, o 19:06

djkula, amory w GTI sa krótsze. I takie zdobądź, pewnie z tyłu masz teraz zwykłe od CL, zresztą w podróbach standardowych zwykle jest tylko jeden rodzaj z danej firmy, albo dwa ten drugi przeznaczony do GTI krótszy o 3 cm jeśli chodzi o tył.
pablomed
Members
 
Posty: 5992
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 18:01
Lokalizacja: małopolskie

Poprzednia stronaNastępna strona

- - -



Powrót do Zawieszenie

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości