sprężyny

Wszystkie informacje o elementach zawieszenia.

Moderator: Moderator

Postprzez Pascal » 6 paź 2009, o 16:26

raf.sie napisał(a):Zamierzam wymienić amortyzatory na przodzie.i pytanie czy odrazu wymieniać sprężyny czy nie??jak poznać że są zużyte?? I kolejne czym różnią się sprężyny zwykle od gt?? W sklepie powiedziano mi że tylko tym łożyskiem na górze.a długością twardością itp nie??


Co do amortyzatorów to polecam Bilsteina lub Kagera.Sprężyny możesz zmienić ale wszystko zależy w jakim są stanie jeśli nie są popękane to zakładaj stare.Jedynie co możesz jeszcze zmienić to radziłbym Ci zmienić górny talerzyk i górne poduszki amortyzatorów.Z wersji Gt niczym się nie różnia...z GTI tak-sa niższe o jakies 20mm i są cięższe.
Avatar użytkownika
Pascal
Members
 
Posty: 1054
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 00:31
Lokalizacja: TJE

 

szybkie pytanie o sprężyny. Czy bedą pasowac

Postprzez winiarsko » 18 lut 2013, o 22:27

Czesc, mam pytanie czy te sprężyny http://www.golf3.pl/topics35/mk3-sprezy ... t55105.htm z tego ogłoszenia będą pasować do 2.0 agg 97 rocznik ? nie wiem jakie mam amorki ale mogę podesłać zdjecie o ile to cos da. chce podwyzszyc zawieszenie i zmiekczyc http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/376 ... e373.html#
winiarsko
Czytacz
 
Posty: 122
Dołączył(a): 22 lut 2012, o 22:58
Lokalizacja: Zabrze

Postprzez mate157 » 18 lut 2013, o 23:10

Podejdą bez problemu. Te Twoje sa obniżające i twardsze.
Avatar użytkownika
mate157
Badacz tematu
 
Posty: 353
Dołączył(a): 19 wrz 2011, o 12:46
Lokalizacja: Krosno

Postprzez winiarsko » 18 lut 2013, o 23:27

ale do tych amortyzatorów będzie pasować? czy zmiana sprężyn nic nie da? chociaż nie wydaje mi się zebym miał sportowe amorki, chyba tylko sprężyny co ?
winiarsko
Czytacz
 
Posty: 122
Dołączył(a): 22 lut 2012, o 22:58
Lokalizacja: Zabrze

Postprzez saszelqq » 18 lut 2013, o 23:54

Na sportowe amortyzatory to one mi nie wyglądają, więc zmień sprężynki i pójdzie Ci troszkę do góry, a i komfort się zwiększy :P Trochę dziwne, bo prawie każdy na tym forum w dół chce iść (oprócz nielicznych), a ty odwrotnie, ale widać jesteś w tej drugiej grupie :-P
Avatar użytkownika
saszelqq
Members
 
Posty: 2458
Dołączył(a): 28 lut 2012, o 00:09
Lokalizacja: Białystok
Rocznik: 1981
Silnik: 1.1 GG
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez winiarsko » 19 lut 2013, o 00:00

no niestety ale jest kilka powodow, miedzy innymi jest tak twardo ze po prostu dłużej niż 10 min się nie da jechać! nie wiem jak ci co maja jeszcze nizej niż ja daja rade, ale ja wymiękam... jest tak twardo i nisko, ze ostatnio w szczyrku nie umiałem wjechać na parking bo mi się zawiesił na nierownosci, a twardo tak ze czuje kamyki na ulicu... druga sprawa to wydech, nie wiem jak u was jest, ale u mnie poprzedni właściciel tak poprzerabiał wydech żeby się zmiesił miedzy podłogą a belka tylnia ze wydech praktycznie od kata do końcowego dotyka podłogi i przez to jest ogromne buczenie i drgania przenoszone na całą bude... wygląda zajebiscie na glebie ale jazda... no niestety komfort wygrał ;p a szkoda, ale mam nadzieje, ze dużo nie straci na uroku.
winiarsko
Czytacz
 
Posty: 122
Dołączył(a): 22 lut 2012, o 22:58
Lokalizacja: Zabrze

Postprzez immortalbart » 21 lut 2013, o 23:08

Czy można skrócic seryjne sprężyny o jakieś i 2 lub 3 zawijasy by obniżyć trochę samochód? Czy jest to bezpieczne rozwiązanie?? Jaki wpływ to ma na późniejszą jazdę?
Avatar użytkownika
immortalbart
Berbeć
 
Posty: 5
Dołączył(a): 13 sty 2013, o 23:36
Lokalizacja: Kadzidło

Postprzez Piaggio » 21 lut 2013, o 23:23

immortalbart, Jak sie chce to wszystko sie da!- ale nie proponowal bym takiego rozwiązania- raz że amotyzacja zmieni sie cąlkowicie- spęzyna przestanie pracowac tak jak powinna a dwa ze amor szybciutko powie baj baj- chcesz sie bawić w niższe auto- zainwstuj w sprawdzone i bezpieczne roziązania- do seryjnego amora możesz zastosować spreżyne obnizającą max -40mm, stosując wieksze obniżenie musial bys wlozyc amo o skróconym skoku pracy- ew Gwint i wysokośc sam sobie ustalasz:-)
oporniczek myk myk myk
WETO- skuterkowcom!!!!
Avatar użytkownika
Piaggio
Members
 
Posty: 1893
Dołączył(a): 15 mar 2008, o 21:41
Lokalizacja: Lidzbark Warmiński

Postprzez Opik » 22 lut 2013, o 00:12

immortalbart napisał(a):Czy można skrócic seryjne sprężyny o jakieś i 2 lub 3 zawijasy by obniżyć trochę samochód? Czy jest to bezpieczne rozwiązanie?? Jaki wpływ to ma na późniejszą jazdę?


przy mcphersonie jest to bardzo głupi pomysł a przede wszystkim bardzo niebezpieczny, dlatego sobie odpuść
Avatar użytkownika
Opik
Members
 
Posty: 7058
Dołączył(a): 28 lis 2011, o 22:22
Lokalizacja: Lublin
Silnik: 2.0
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

cięte sprężyny

Postprzez dawidek1991 » 13 mar 2013, o 20:07

powitać! Panowie mam taki problem, ponieważ kupiłem amortyzatory i okazało się, że sprężyny zostały ścięte przez co autko bardzo siada i opony trą o nadkole... czy idzie coś podłożyć pod springi czy muszę kupić nowe?
Avatar użytkownika
dawidek1991
Czytacz
 
Posty: 148
Dołączył(a): 9 maja 2012, o 11:33
Lokalizacja: Sandomierz

Postprzez hellaflush » 13 mar 2013, o 20:22

Nowe lub używane na ciętych nawet nie jeździj...
Avatar użytkownika
hellaflush
Gaduła
 
Posty: 802
Dołączył(a): 10 maja 2012, o 17:02
Lokalizacja: 71

Postprzez siwulec333 » 13 mar 2013, o 20:26

Ja miałem na przodzie cięte jak kupiłem samochód w kwietniu i jeździłem tak i nic się nie działo, aż do momentu pierwszych mrozów kiedy sprężyna mi pękła. Skoro masz tak ucięte że ci obciera to ja bym wymienił na zwykłe sprężyny i po kłopocie :D
Avatar użytkownika
siwulec333
Czytacz
 
Posty: 147
Dołączył(a): 11 gru 2012, o 22:57
Lokalizacja: GD

Poprzednia stronaNastępna strona

- - -



Powrót do Zawieszenie

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 12 gości