Moderator: Moderator
Amortyzatory
Witam, mam problem ponieważ jestem zmuszony wymianą tylnych amortyzatorów i nie mam bladego pojęcia co kupić dlatego proszę was o pomoc.
Najważniejsze to, to że jestem biednym studentem, druga ważna sprawa to nie wiem jaki rodzaj kupić olejowo-gazowe czy same olejowe, bardzo proszę o opinie ew. linki do aukcji.
Dziękuję bardzo
pepi
Najważniejsze to, to że jestem biednym studentem, druga ważna sprawa to nie wiem jaki rodzaj kupić olejowo-gazowe czy same olejowe, bardzo proszę o opinie ew. linki do aukcji.
Dziękuję bardzo
pepi
Ostatnio edytowano 17 lut 2013, o 09:27 przez pepi, łącznie edytowano 2 razy
- pepi
- Czytacz
Możesz kupić najtańsze Bilsteiny olejowe typ B2 ale do 2.0 nie bardzo wypada, ja co prawda takie w 2.0 mam ale moje Vento 2.0 to spokojny dupowóz. Więc rozważ jednak dołożenia kasy na Bilsteiny B4 gazowo-olejowe -tylko te tańsze bo B4 są też dwa rodzaje tańsze i droższe. Lub Kayaba gazowo - olejowe. Absolutnie - właśnie dlatego że masz mało kasy - nie kupuj nic tańszego kiepskiej marki bo za rok będziesz znowu zmieniał. Musisz doliczyć koszt nowych odbojów, ewentualnie - ale to dopiero wyjdzie przy wymianie - gum i/lub talerzyków górnego zawieszenia. Zmienić możesz sam tył jest bardzo łatwy do wymiany starczy lewarek i kilka podstawowych kluczy.
Niestety te najtańsze amortyzatory będą trochę dłuższe - o ok 2-3 cm od fabrycznych, więc auto pójdzie troszkę niezbyt ładnie w górę, amorki dedykowane do 2.0 GTI będą już droższe.
Niestety te najtańsze amortyzatory będą trochę dłuższe - o ok 2-3 cm od fabrycznych, więc auto pójdzie troszkę niezbyt ładnie w górę, amorki dedykowane do 2.0 GTI będą już droższe.
- pablomed
- Members
pablomed, Na allegro nie udało mi się znaleźć Bilsteiny B4 (tylko do combi) musiałbym gdzieś poszukać po e-sklepach.
Natomist kayaba znalazłem takie okazy:
http://allegro.pl/amortyzatory-tyl-vw-g ... 42292.html
http://allegro.pl/amort-tyl-2szt-vw-gol ... 50154.html