Amortyzatory

Wszystkie informacje o elementach zawieszenia.

Moderator: Moderator

Postprzez DaRu » 14 cze 2008, o 12:36

no to skoro wymiana amorów nic nie da to co ma powiedzieć ten co ma założone 215 ???

Taki to pewnie musi na sztywno tył zaspawać albo wyciąć pół nadkola...

I dziwne u mnie jest to że tylko lewa strona obciera... a jak jade w trzy osoby i trzecia na prawej stronie to i tak lewy tył ociera. Więc musi to być wina zawieszenia...
no i po drugie... to jest zalecany rozmiar(195/50/R15 - taki mam ) i wątpię, żeby producent produkował takie auto że przy obciążeniu mu będzie ocierało o nadkola
Golfisko sprzedane. Już powoli do bankructwa doprowadzało. Ulga totalna...
Avatar użytkownika
DaRu
Czytacz
 
Posty: 64
Dołączył(a): 20 gru 2007, o 20:54
Lokalizacja: Konin

 

Postprzez piotrus23 » 14 cze 2008, o 13:40

mam na mysli cały komplet i wywalenie tych gównianych plasików z nad kola
Avatar użytkownika
piotrus23
Members
 
Posty: 577
Dołączył(a): 15 paź 2007, o 20:45
Lokalizacja: malbork

Postprzez SotoM » 15 cze 2008, o 00:27

a sprawdzałeś czy czasem nie masz peknietej spręzyny??
Mój były SotoMoVWóz

Powered by diesel inside -by Leopard
Avatar użytkownika
SotoM
Members
 
Posty: 4053
Dołączył(a): 22 lip 2007, o 12:45
Lokalizacja: Szczecin
Rocznik: 2007
Silnik: BRD
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

Postprzez piotrus23 » 15 cze 2008, o 07:59

no co ty nówki fónki
Avatar użytkownika
piotrus23
Members
 
Posty: 577
Dołączył(a): 15 paź 2007, o 20:45
Lokalizacja: malbork

Postprzez czepi » 15 cze 2008, o 21:01

DaRu masz 195/50R15 to się zgadza że to jest dopuszczony przez producenta rozmiar ale jeszcze napisz jakie masz ET felgi. Ja w swoim poprzednim też założyłem 195/50R15 ale z felgą ET25 i powiem że przy lekkich nierównościach ocierało o nadkola ale właśnie tylko po stronie kierowcy i nie ważne czy z tyłu pasażer siedział z lewej czy z prawej to zawsze bardziej od strony kierowcy obcierało... po drugiej stronie bardzo rzadko... przy dużych nierównościach.. ja bym proponował właśnie zaginanie rantu w nadkolach, ale nie samemu :) tylko u blacharza - to powinno pomóc
Avatar użytkownika
czepi
Members
 
Posty: 825
Dołączył(a): 19 lis 2007, o 20:05
Lokalizacja: Cieszyn/Radlin

Postprzez DaRu » 15 cze 2008, o 21:27

Posiadam felgi z ET 35, jutro może sobie kupie po dwie gumy usztywniające i zobaczymy jak to będzie...hmmm
Golfisko sprzedane. Już powoli do bankructwa doprowadzało. Ulga totalna...
Avatar użytkownika
DaRu
Czytacz
 
Posty: 64
Dołączył(a): 20 gru 2007, o 20:54
Lokalizacja: Konin

Postprzez piotrus23 » 15 cze 2008, o 21:36

ja mam tez et35
Avatar użytkownika
piotrus23
Members
 
Posty: 577
Dołączył(a): 15 paź 2007, o 20:45
Lokalizacja: malbork

Postprzez czepi » 15 cze 2008, o 21:37

u mnie gumy usztywniające nic nie dały niestety... ale możesz spróbować bo to nieduży koszt
Avatar użytkownika
czepi
Members
 
Posty: 825
Dołączył(a): 19 lis 2007, o 20:05
Lokalizacja: Cieszyn/Radlin

Postprzez klanhker » 16 cze 2008, o 14:49

a ma ktos z was amortyzatory "KAMOKA" ?? bo cena mnie kusi ale o firmie nic mi nie wiadomo
Avatar użytkownika
klanhker
Badacz tematu
 
Posty: 156
Dołączył(a): 1 lis 2007, o 16:38
Lokalizacja: TK

Postprzez MEDIASPORY » 16 cze 2008, o 19:31

To jak nikt nie miał takiego problemu :?:
Avatar użytkownika
MEDIASPORY
Badacz tematu
 
Posty: 160
Dołączył(a): 28 wrz 2007, o 15:23
Lokalizacja: Chorzów
Rocznik: 1992
Silnik: 1.8
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez MarcoVW » 17 cze 2008, o 22:09

Jakije firmy masz amorki?

Syczą głownie olejowe.
Avatar użytkownika
MarcoVW
Berbeć
 
Posty: 11
Dołączył(a): 17 cze 2008, o 08:24
Lokalizacja: Gdańsk

Postprzez MarcoVW » 17 cze 2008, o 22:29

GPD to najnisza półka, bdb niska cena ale jakość cienka.

Najlepszym kompromisem cena/jakość są olejowo-gazowe KYB Excel-G.
Avatar użytkownika
MarcoVW
Berbeć
 
Posty: 11
Dołączył(a): 17 cze 2008, o 08:24
Lokalizacja: Gdańsk

Poprzednia stronaNastępna strona

- - -



Powrót do Zawieszenie

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości