Katalizator & strumienica

Wszytko co zwiazane z układem wydechowym

Moderator: Moderator

Postprzez Karol B. » 3 lut 2013, o 23:43

wojcio napisał(a): udało mu się go elegancko odkręcić i potem przykręcić


Dokładnie tak ;-)
Avatar użytkownika
Karol B.
Members
 
Posty: 1620
Dołączył(a): 30 lis 2008, o 21:15
Lokalizacja: Podlasie-BSK

 

Postprzez K7 » 3 lut 2013, o 23:59

a jesli boisz sie ze na przeglądzie sie doczepią to są dostępne strumiennice w obudowie katalizatora, Wygląda tak jak kat ale nim nie jest :-P ewentualnie mozesz wybebeszyc środek wstawic do środka rurkę i przespawać, pozbędziesz się w ten sposób dzwięku "pustej puszki" a i na przeglądzie pan diagnosta będzie widział ze kat jest na swoim miejscu ;)
K7
Czytacz
 
Posty: 105
Dołączył(a): 2 sie 2012, o 16:24
Lokalizacja: Ruda Śląska

Postprzez wojcio » 4 lut 2013, o 00:07

Macie racje trzeba go wywalić ;) Dzięki za podpowiedzi i rady na pewno się przydadzą a z przegladem powinienem sobie poradzic :D Ale tylko jeszcze kwestia czy zapchany kat ma coś do spalania czy raczej nie ?
wojcio
Czytacz
 
Posty: 35
Dołączył(a): 13 lis 2012, o 18:34
Lokalizacja: JJJ

Postprzez witboy » 4 lut 2013, o 00:11

zapchany kat jak najbardziej moze byc powodem duzego spalania bo zapycha wydech tak samo jak rozwalone tlumiki czy wrecz zapchane w srodku... widzialem przypadki ze tlumiki od zewnatrz super, a w srodku popekane zapchane itd.. i co spalanie masakryczne
Avatar użytkownika
witboy
Ekspert
 
Posty: 1914
Dołączył(a): 28 sie 2011, o 22:55
Lokalizacja: płock
Rocznik: 1993
Silnik: aaz
Paliwo: ON
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez Opik » 4 lut 2013, o 00:33

wojcio napisał(a):Macie racje trzeba go wywalić ;) Dzięki za podpowiedzi i rady na pewno się przydadzą a z przegladem powinienem sobie poradzic :D Ale tylko jeszcze kwestia czy zapchany kat ma coś do spalania czy raczej nie ?


jasne że ma i to spore, spaliny zamiast lekko wychodzić to się duszą w środku i mulą samochód. Może dużo więcej palić, może mieć problemy z wkręcaniem się powyżej jakiegoś zakresu (przeważnie koło 4tys), wszystkiemu temu może być winny zapchany kat właśnie ;)
Avatar użytkownika
Opik
Members
 
Posty: 7058
Dołączył(a): 28 lis 2011, o 22:22
Lokalizacja: Lublin
Silnik: 2.0
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez wojcio » 4 lut 2013, o 00:56

No to dobrze że się was zapytałem. Teraz to już mam pewność że trzeba go wywalić. Będę nad tym pracował w razie pytać będę pisał :) narazie wielkie dzięki za odpowiedz
wojcio
Czytacz
 
Posty: 35
Dołączył(a): 13 lis 2012, o 18:34
Lokalizacja: JJJ

Postprzez Opik » 4 lut 2013, o 01:42

daj pomógł tym co pomogli :P
Avatar użytkownika
Opik
Members
 
Posty: 7058
Dołączył(a): 28 lis 2011, o 22:22
Lokalizacja: Lublin
Silnik: 2.0
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez witboy » 4 lut 2013, o 04:23

zapchanemu katalizatorowi podobno towarzyszy zapach jaj niewiem ile w tym prawdy ;d ale zapchany katalizator po wycince latwo poznac po tym ze swiatla nie przepuszcza, ja tam bym wstawil zwykla rure o wiekszej srednicy i miec z glowy..
Avatar użytkownika
witboy
Ekspert
 
Posty: 1914
Dołączył(a): 28 sie 2011, o 22:55
Lokalizacja: płock
Rocznik: 1993
Silnik: aaz
Paliwo: ON
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez Karol B. » 4 lut 2013, o 09:00

Opik napisał(a):daj pomógł tym co pomogli :P



:shock: Ty na poważnie tak sępisz? :wstyd:
Avatar użytkownika
Karol B.
Members
 
Posty: 1620
Dołączył(a): 30 lis 2008, o 21:15
Lokalizacja: Podlasie-BSK

Postprzez brzesiu » 4 lut 2013, o 11:39

Panowie ja tylko dodam swoje trzy grosze, nie wstawiajcie strumiennic bo to czyste zło. Ja miałem takie ustrostwo w passacie i efekt był taki jakbyśmy miedzy fotelami mieli puszke rezonansową.

Dla nadgorliwych to w miejsce kata pasuje tłumik srodkowy od którejs benzyny. podajże 1.6.

Co do zapachu jaj to pierwsze słysze, może to w passacie blutec który w katalizatoze ma wtrysk odczynnika adblue ktory jest z kolei roztworem mocznika.
Zapraszam wszystkich do odwiedzenia mojego firmowego Bloga https://www.rabbittranspoland.com/pl/blog a gdyby ktoś potrzebował taksówki na lotnisko w Gdańsku zapraszam na stronę https://www.rabbittranspoland.com/pl
brzesiu
Badacz tematu
 
Posty: 298
Dołączył(a): 31 sty 2013, o 16:04
Lokalizacja: Gdańsk
Rocznik: 1993
Silnik: 1z
Paliwo: ON
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez Opik » 4 lut 2013, o 23:44

Karol B. napisał(a):
Opik napisał(a):daj pomógł tym co pomogli :P



:shock: Ty na poważnie tak sępisz? :wstyd:



nie, dla żartu :lol: tylko niech nowe osoby na forum uczą się dziękować, a druga sprawa, że jak ktoś kiedyś będzie szukał danego zagadnienia to w szukajce od razu będzie miał kolorowe tematy w których sprawa była wyjaśniona - więc to zdecydowanie ułatwia ;)


brzesiu napisał(a):Panowie ja tylko dodam swoje trzy grosze, nie wstawiajcie strumiennic bo to czyste zło. Ja miałem takie ustrostwo w passacie i efekt był taki jakbyśmy miedzy fotelami mieli puszke rezonansową.


myślę że kwestia strumienicy / jej wspawania, bo u mnie absolutnie żadnego rzępolenia nie ma ( w przeciwieństwie do pustej puszki po kacie)
Avatar użytkownika
Opik
Members
 
Posty: 7058
Dołączył(a): 28 lis 2011, o 22:22
Lokalizacja: Lublin
Silnik: 2.0
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez brzesiu » 5 lut 2013, o 01:45

Możliwe że też zalezy od typu strumienicy ponoc te podciznieniowe, naddzwiekowe czy jakos tak sa lepsze bynajmniej ja mam teraz prosta rurkę z kwasówki i nie narzekam.
mamy silniki z turbodoładowaniem więc w bajki o jakiś efektach falowych nie ma co wierzyć.
Zapraszam wszystkich do odwiedzenia mojego firmowego Bloga https://www.rabbittranspoland.com/pl/blog a gdyby ktoś potrzebował taksówki na lotnisko w Gdańsku zapraszam na stronę https://www.rabbittranspoland.com/pl
brzesiu
Badacz tematu
 
Posty: 298
Dołączył(a): 31 sty 2013, o 16:04
Lokalizacja: Gdańsk
Rocznik: 1993
Silnik: 1z
Paliwo: ON
Nadwozie: 3-drzwiowe

Poprzednia stronaNastępna strona

- - -



Powrót do Układ wydechowy

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości