VR6 cisnienie w układzie chłodzenia,

Wszystko o układzie chłodzenia.

Moderator: Moderator

VR6 cisnienie w układzie chłodzenia,

Postprzez pajda150 » 8 mar 2014, o 13:15

Panowie wiele szukałem kazdy mówi inaczej, sproboje teraz na forum zapytac, chyba nie było takiego tematu nie umiałem znalezc a jesli był prosze o skasowanie i odesłanie mnie do niego.

zrobiłęm swapa na vr6 AAA robi mi sie cisnienie w układzie chłodzenia, raz mniejsze raz duze, nawet na postoju jak auto chodzi 10 minut na wolnych wąż jest twardy od chłodnicy, wyłacze auto to wiatraki idą , boje sie co bedzie jak temperatura na zewnątrz osiagnie 25 stopni...

czy to normalne? uszczelka pod głowica zmieniona, chłodnica nowa i to nie najtańsza, głowica splanowana, nowe swiece i kable zapłonowe, nowy korek od zbiorniczka wyrównawczego, co to moze byc a moze to normalne i nie mam sie o co obawiac?

dziwny objaw to taki ze za silnikiem czuc delikatnie spaliny, gdzies moze byc nieszczelny? czy po prostu zawija z wydechu bo bez kata i temu tak koło auta śmierdzi (na dniach zakłądam kata) , pomijając to ze na ciepłym tez ciagle kopci, nie zauważyłem zeby brał olej.

I jeszcze jedno, silnik cyka, juz ciszej po wymianie kabli zap ale jeszcze delikatnie cyka i czasami na wolnych nieróno, ale nierowno prawie niewyczuwalnie czyli np. 900 obrotów i raz 950. na obrotku tego nie widac ale ja to słysze, wkładajac tyle kasy w silnik i podzespoły rozkładam juz rece. Auto smiga zapierdziela jak nie wiem ale mam obawy ze po szybkiej ostrej jezdzie moze mi cos strzelic albo sie nagrzewniczka rozwali . termostat nowy.

Prosze Pomózcie bo wyczuwam wydawanie kasy w błoto i nie wiem czy nie kupic kolejnego silnika uzywanego taniej mnie to chyba wyjdzie... z góry bardzo dziekuje za pomoc.
Avatar użytkownika
pajda150
Badacz tematu
 
Posty: 328
Dołączył(a): 22 lis 2010, o 20:29
Lokalizacja: Zebrzydowice

VR6 cisnienie w układzie chłodzenia,

 

Postprzez Reiven » 8 mar 2014, o 15:04

Termostat sprawdzony?
VW Power
Avatar użytkownika
Reiven
Gaduła
 
Posty: 462
Dołączył(a): 26 wrz 2008, o 10:48
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez Gesiu_15 » 8 mar 2014, o 15:26

odpowietrzony układ chłodzenia ? :luka:
Avatar użytkownika
Gesiu_15
Moderator Globalny
 
Posty: 3757
Dołączył(a): 14 kwi 2012, o 21:32
Lokalizacja: Kielce
Rocznik: 1994
Silnik: 2.0 2E GTI
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez pajda150 » 8 mar 2014, o 20:30

nowy termostat i sprawdzony układ odpowietrzony......
Avatar użytkownika
pajda150
Badacz tematu
 
Posty: 328
Dołączył(a): 22 lis 2010, o 20:29
Lokalizacja: Zebrzydowice

Postprzez Radi » 8 mar 2014, o 20:51

Jestem na etapie swapu i tez się tego boję bo już nie od jednej osoby słyszałem ze VRy poprostu lubią gotować wodę.

Sprawdzałeś czy działa ci dodatkowa pompka wody przy głowicy?
Avatar użytkownika
Radi
Members
 
Posty: 2831
Dołączył(a): 16 lut 2009, o 12:15
Lokalizacja: GKA
Rocznik: 93
Silnik: 2.8 AAA
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez pajda150 » 8 mar 2014, o 21:56

ale on dziwnie gotuje dzisiaj jechałem duzo razy but kat i co tylka (na rozgrzanym oczywiscie! ) i było w miare ok, jechałem 10 minut cały czas 50 za 4 biegu i waz twardy jak cholera , odkrecam korek i chce wywalic cały płyn.... silnik 92 rok, moze blok krzywy... ALE o tej dodatkowej pompce ktos mi mowił i zlekcewazylem to i tego nie mówiłęm ojcu , wiem ze jest pompa wody ta co ją widac z góry ale jakas dodatkowa to tylko słyszałem, musze sprawdzic i jak cos kupic nowa, w koncu jakas wskazówka, myslisz ze to moze byc tego powodem?
Avatar użytkownika
pajda150
Badacz tematu
 
Posty: 328
Dołączył(a): 22 lis 2010, o 20:29
Lokalizacja: Zebrzydowice

Postprzez Radi » 8 mar 2014, o 22:00

Ja swojego jeszcze nie złożyłem ale już widzę co jest ;-) nie od parady vr ma dwie wodne pompy widać jest mocno grzejącym się motorem z tego co się dowiedziałem druga pompka jest do obiegu samej głowicy i znajduje się obok wtyczki elektrycznej taka puszka okrągła.

Druga sprawa termostat jakiej firmy?
Avatar użytkownika
Radi
Members
 
Posty: 2831
Dołączył(a): 16 lut 2009, o 12:15
Lokalizacja: GKA
Rocznik: 93
Silnik: 2.8 AAA
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez pajda150 » 8 mar 2014, o 22:27

temostat nie wiem, nie jest na pewno taki jaki tam był ori ale nowy działajacy sprawdzony kupiony w intercarsie, mam nadzieje ze szajsu mi nie sprzedali. teraz ojca pytalem, ta pompe wody o ktorej mowisz włąsmnie wymienił na nowa a druga pompuje i jest sprawna, czyli tak jakby to odpada
:(
Avatar użytkownika
pajda150
Badacz tematu
 
Posty: 328
Dołączył(a): 22 lis 2010, o 20:29
Lokalizacja: Zebrzydowice

Postprzez Radi » 8 mar 2014, o 22:30

Z tego co ja wiem jak termostat to tylko wahler a i te potrafią nie działać jak trzeba a wszystko inne można wywalić do kosza
Avatar użytkownika
Radi
Members
 
Posty: 2831
Dołączył(a): 16 lut 2009, o 12:15
Lokalizacja: GKA
Rocznik: 93
Silnik: 2.8 AAA
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez pajda150 » 8 mar 2014, o 22:47

czyli sugerujesz poszukac ori wahler tak? taki tez tam był wczesniej własnie. jakas plotka chodzi o tym czy poparte to juz jest przez wielu ludzi? pytam bo wiesz jak to sie mowi "podobno", a juz tyle wymieniłem ze zaczyna mnie bolec nawet 100 zł wydatku...
Avatar użytkownika
pajda150
Badacz tematu
 
Posty: 328
Dołączył(a): 22 lis 2010, o 20:29
Lokalizacja: Zebrzydowice

Następna strona

pokrowce na fotele samochodowe citroen c5



Powrót do Układ chłodzenia

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości